Kongeren82 skrev: ↑4. okt 2017, 20:10
jonas386 skrev: ↑4. okt 2017, 16:41
Kongeren: 3/10, lidt dovent forsøg, men trodsalt et forsøg.
Intet dovent over det. Fakta er vel at der efterhånden er flere der fatter sympati for Hobro end Åb. Det sammenholdt med at de, på et betydeligt lavere budget, præsterer bedre resultater og fodbold end jer, gør at jeg godt tør stille spørgsmål ved din påstand.
Jeg går dig ud fra at du, som de fleste andre Åb fans, referer til jeres resultater der efterhånden ligger så langt tilbage, at de færreste kan huske det.
Men ved du hvad Jonas - om ikke andet så har i jeres moralske sejre
Aha, så du understøtter din påstand (som jeg oprigtigt troede var et forsøg på at være lidt morsom) med et fakta du lige hiver ud af røven. Det er altid fedt når folk starter en sætning med et "fakta er" for så at præsentere en totalt udokumenteret påstand der ikke holder nogen steder. Det er da sikkert rigtigt at der i FCM kredse er flere der fatter sympati for Hobro, og fred være med det, Hobro er da bestemt en god historie. Men vi snakker altså om to klubber hvor vi på den ene side har en klub der for få måneder siden lå i 1. division og pt er igang med sin tredje sæson i den bedste række og på den anden side har landets næstmest succesfulde klub over de sidste 15 år med europæiske gruppespil, mesterskaber, pokalfinaler (og endda en enkelt pokaltitel). Derudover så har AaB altså den eneste klub, sammen med BIF, der har været i Superligaen i hele dennes levetid.
Men ok med din logik, så er FCN jo også pt den største klub på sjælland, faktisk i Danmark. Den finder du nok mange fodboldkyndige der bakker dig op om.
Kan du ikke lige bakke dit såkaldte fakta op med andet end en eller anden mavefornemmelse? Alene i denne sæson, hvor AaB har været mildest talt sløjt kørende og Hobro igen er igang med en god historie, har AaB stadigvæk 2000 flere tilskuere på hjemmebane. Man kan argumentere for at denne forskel burde være betydeligt større grundet forskellen, men du vil, hvor tåbeligt det så end er, åbenbart gerne regne i absolutte tal.
Hvis du oprigtigt ikke kan huske 2-3 år tilbage, så bør du nok skrue lidt ned for hvad end du stopper i dig når du har fri. Din hukommelse tager skade, og sjovt nok så var AaBs seneste Europa kampagne samme år som FCM vandt deres første mesterskab. Men det husker du måske heller ikke?
Du ved iøvrigt hvor dumt dit indlæg er, når Thyge lige om lidt kommer og bakker dig op. Og jo, det var et dovent forsøg. Men nu hvor du rent faktisk mener det vil jeg gerne ændre min karakter til 1/10, for nu er det ikke dovent, men bare dumt
EDIT: Kan se jeg tog fejl med tilskuerne. Det er nærmere 3000, ikke 2000, kiggede på den forkerte statistik.