SL R11: Midtjylland - AaB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL R11: Midtjylland - AaB

Indlæg af Steffen am »

Superligaens runde 11 og
20. gældene kamp i sæsonen.

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 01/10 kl. 14.00
Sted: MCH Arena
Dommer: Jens Maae
Medie: Eurosport, Dplay og radions P3

Karantæner:
Midtjylland: Ingen
AaB: Ingen

Skader:
Midtjylland: Nicolaisen, Falke skadet - Borring, Rømer tvivlsom
AaB: Kasper Risgård, Marco Harboe Ramkilde, Michael Lansing og Rasmus Würtz tvivlsom

Bud på start XI'er
3-4-3
Billede

Bænk: Ottesen, Munksgaard, Halsti, Drachmann, Duelund, Kroon, Wikheim

Sidste opgør mod AaB:
24.06.17 CF FC Midtjylland AaB 1 : 0
05.04.17 CUP AaB FC Midtjylland 2 : 3
13.03.17 SL AaB FC Midtjylland 1 : 1
16.10.16 SL FC Midtjylland AaB 2 : 0
26.05.16 SL AaB FC Midtjylland 0 : 0

Sidste liga kamp
1-1 i Aalborg,
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/aab-vs- ... /12786324/

Forudsigelses leg
Reglerne er således:
Fra trådens oprettelse til 1 time før kampstart gives der bud,
og en time før kampstart, hvor startformationen bliver offentliggjort lukkes der for bud.

Vinderen bliver den der har gættet rigtig med højst mulig detaljegrad,
f.eks. stilling, målscorer, minuttal for mål, kort, kampbillede osv.

Forza FCM!

Brugeravatar
ThygeM

Re: SL R11: Midtjylland - AaB

Indlæg af ThygeM »

I kan godt få støbt solid beton 10 cm under plænen så de ikke kan grave deres skyttegrave. Det er uden sammenligning det klammeste hold vi har mødt i denne sæson. 90 minutter hvor de bare står og jerner bolden væk - 90 minutter med 11 mand, 4 trænere og 7 udskiftere bag bolden.

Håber og tror på at Sørloth og Den lange gør det onde ved dem. Selvom det ikke gavner os at i vinder håber jeg på at i flækker dem fuldstændigt - deres indgangsvinkel til fodbold skal bare straffes uanset hvad
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Christian

Indlæg af Christian »

Enig med ThygeM :D

Der er et eller andet med åb, som bare er så usympatisk.

Jeg tror det er deres falske beskedenhed, kombineret med deres selvfedhed over at være en rigtig klub.
Eller også er det en af de mange andre kave ting man også kunne nævne om den klub.

Jeg gætter på en sejr på mindst 2 mål. Paul scorer mindst et mål.

Det bliver sjovt.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Hvis AaB graver sig ned i feltet taber de, det er jeg fuldstændigt overbevist om. Paul og Sørloth er alt for stærke til at AaB kan stå imod det bombardement de kan bringe.

oros

Indlæg af oros »

Vi vinder 4-0. Åbs begrænsede evner bliver udstillet. Man kan ikke beskytte sig mod Lange Paul og Sørloth ved at grave sig ned.
Jeg skal ind og se det. I guder hvor jeg glæder mig!

Mike80

Indlæg af Mike80 »

ThygeM skrev:
26. sep 2017, 19:35
I kan godt få støbt solid beton 10 cm under plænen så de ikke kan grave deres skyttegrave. Det er uden sammenligning det klammeste hold vi har mødt i denne sæson. 90 minutter hvor de bare står og jerner bolden væk - 90 minutter med 11 mand, 4 trænere og 7 udskiftere bag bolden.

Håber og tror på at Sørloth og Den lange gør det onde ved dem. Selvom det ikke gavner os at i vinder håber jeg på at i flækker dem fuldstændigt - deres indgangsvinkel til fodbold skal bare straffes uanset hvad
Hov, hov.. :shock: :shock: :shock:

Der skal du så lige huske på at AaB jo ER Danmarks bedst spillende hold når de rammer deres topniveau! Og så AaB altså ikke klamme?! -AaB har jo den der lange rigtige historie og er en klub sammensat af en række ærlige og sympatiske mennesker! De har jo det der lune nordjyske væsen, og med deres vindende personligheder (Gaarde og co.) og ikke mindst arsenalet af Lynge Jacobsen anekdoter (Hvor vi jo allesammen stadig griner med) vil man selvsagt altid som nordjyde blive mødt af lutter smil og anerkendelse fra resten af fodbold dk.

Hvis du ikke allerede er overbevist skal man lige huske på det store bidrag AaB med deres "Danmarks bedste" talentarbejde har tilført fodbold dk! (Til glæde for dig og mig) Storspillere som som Kusk, Thomsen og Lukas Andersen er vel spillere vi alle nyder godt af idag.. Og at forestille sig de har kunne udvikle spillere af den kaliber i en moderne talentudvikling fuld af midtjysk snyd er ganske enkelt imponerende.

Når AaB FB optakten primært handler om plastic, brille design og midtjyske forbrydere er det ej heller et udtryk for jantelov, men mere et udtryk for alt det gode Nordjyske holdt op imod de onde Midtjyderne.

Kære Thyge du må forstå at AaB jo kun spiller grimt fordi vi andre snyder! En rigtig fodboldklub er idag primært defineret, som en klub med overskud på økonomien fra 2013 og frem.. og nå ja min. 100års historie..

Så vask din mund med sæbe og nyd AaB som AaB bør nydes! Føj... :shock:
Mike80

Everybody hates us we don't care...

oros

Indlæg af oros »

Mike80 skrev:
26. sep 2017, 21:17
ThygeM skrev:

Der skal du så lige huske på at AaB jo ER Danmarks bedst spillende hold når de rammer deres topniveau! Og så AaB altså ikke klamme?! -AaB har jo den der lange rigtige historie og er en klub sammensat af en række ærlige og sympatiske mennesker! De har jo det der lune nordjyske væsen, og med deres vindende personligheder (Gaarde og co.) og ikke mindst arsenalet af Lynge Jacobsen anekdoter (Hvor vi jo allesammen stadig griner med) vil man selvsagt altid som nordjyde blive mødt af lutter smil og anerkendelse fra resten af fodbold dk.

Hvis du ikke allerede er overbevist skal man lige huske på det store bidrag AaB med deres "Danmarks bedste" talentarbejde har tilført fodbold dk! (Til glæde for dig og mig) Storspillere som som Kusk, Thomsen og Lukas Andersen er vel spillere vi alle nyder godt af idag.. Og at forestille sig de har kunne udvikle spillere af den kaliber i en moderne talentudvikling fuld af midtjysk snyd er ganske enkelt imponerende.

Når AaB FB optakten primært handler om plastic, brille design og midtjyske forbrydere er det ej heller et udtryk for jantelov, men mere et udtryk for alt det gode Nordjyske holdt op imod de onde Midtjyderne.

Kære Thyge du må forstå at AaB jo kun spiller grimt fordi vi andre snyder! En rigtig fodboldklub er idag primært defineret, som en klub med overskud på økonomien fra 2013 og frem.. og nå ja min. 100års historie..

:lol:

Brugeravatar
ThygeM

Indlæg af ThygeM »

Mike80 skrev:
26. sep 2017, 21:17
ThygeM skrev:

Jeg undskylder mange gange, Mike. Jeg har sniffet for meget lim i dag og havde helt glemt at fodbold-Danmark ikke kan undvære de Nordjyske helte der er eneleverandør til samtlige danske landshold. Det må være fordi mit jantelovsgen stikker helt af når limen går ind :roll:

Jeg må hellere levere en gedigen undskyldning til dks største fangruppering der aldrig svigter deres helte når det går knap så godt.

Sidst men ikke mindst må jeg opfordre jer alle til at lave en underskriftsindsamling til FCMs bestyrelse hvor i kræver at holdet ligger sig ned så Danmarks fodboldflagskib kan få deres fortjente tre point - ene og alene af de grunde at de spiller det flotteste fodbold, har den største talentfabrik samt at klubben er en overskudsgivende stolt 100 årig forening der ikke er afhængig af beskidte rigmænd (selvom de står i kø for at investere i den stolte klub).

Jeg håber min fejl kan tilgives - jeg lader mig indlægge til afvænning for mit limforbrug i morgen tidlig!
Internet-kriger med forkærlighed for Brøndby IF - Elsker at debattere, også på andres fanforaer :-)

Treco

Indlæg af Treco »

Haha Mike80. Det lyder jo som en ostereklame.
Nyd AaB som AaB bør nydes! AaB lidt bedre end andre danske klubber.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Stop stop stop - inden jeg dør af grin :lol: :lol: :lol: :lol: :roll:

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Vi møder ÅB på et skidt tidspunkt - de er kommet bedre i gang, og vi har det jævnligt svært med dem, men det er på MCH. Jeg ser kampen som meget mere lige ende tabellen antyder. Jeg tror, at ÅB kan gøre det onde ved os.

ÅB vinder 1 - 2, vores mål bliver et selvmål, som bliver scoret efter, at de kommer på 0 - 2.

THenry

Indlæg af THenry »

Stoffer skrev:
27. sep 2017, 08:17
Vi møder ÅB på et skidt tidspunkt - de er kommet bedre i gang, og vi har det jævnligt svært med dem, men det er på MCH. Jeg ser kampen som meget mere lige ende tabellen antyder. Jeg tror, at ÅB kan gøre det onde ved os.

ÅB vinder 1 - 2, vores mål bliver et selvmål, som bliver scoret efter, at de kommer på 0 - 2.
Jeg har en helt anden følelse. Vi spiller godt i øjeblikket, laver masser af mål, og har vundet de sidste 3 kampe (Greve var dog nærmest som at spille en sommerkamp) stort, og jeg fornemmer stor optimisme omkring den nye spillestil.

Derudover har vi haft krammet på Aab de sidste mange gange vi har mødet dem. Vi skal helt tilbage til sommeren 2014 før de sidst slog os: http://www.bold.dk/fodbold/kamp/aab-vs- ... /17721627/

Aab er måske formmæssigt (de har spillet en del uafgjort på det seneste) blevet bedre efter en skidt sæsonstart, men de er altså stadigvæk tamme foran mål, og laver få kasser. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at de kan holde Sørloth og Paul nede i 90 minutter, så vi skal nok komme på tavlen. Jeg tror og forventer bestemt sejr på søndag.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

THenry skrev:
27. sep 2017, 11:08
Stoffer skrev:
27. sep 2017, 08:17

Jeg har en helt anden følelse. Vi spiller godt i øjeblikket, laver masser af mål, og har vundet de sidste 3 kampe (Greve var dog nærmest som at spille en sommerkamp) stort, og jeg fornemmer stor optimisme omkring den nye spillestil.

Derudover har vi haft krammet på Aab de sidste mange gange vi har mødet dem. Vi skal helt tilbage til sommeren 2014 før de sidst slog os: http://www.bold.dk/fodbold/kamp/aab-vs- ... /17721627/

Aab er måske formmæssigt (de har spillet en del uafgjort på det seneste) blevet bedre efter en skidt sæsonstart, men de er altså stadigvæk tamme foran mål, og laver få kasser. Jeg har meget svært ved at forestille mig, at de kan holde Sørloth og Paul nede i 90 minutter, så vi skal nok komme på tavlen. Jeg tror og forventer bestemt sejr på søndag.
Alle er gode og rigtige pointer. Jeg vil så påpege, at vi omvendt har vist, at vi lukker mål ind nærmest uanset kvaliteten og målform hos modstanderen. Jeg håber, at udfaldet bliver anderledes end min forventning, og at MCH bliver tungen på vægtskålen.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Vi vinder helt klart. Vi har holdt nullet to kampe i træk (!!) og scorer mål på samlebånd. Aab får ørene i maskinen ;-)

oros

Indlæg af oros »

UlvenFraNord skrev:
27. sep 2017, 16:47
Vi vinder helt klart. Vi har holdt nullet to kampe i træk (!!) og scorer mål på samlebånd. Aab får ørene i maskinen ;-)
:fcm:

Besvar