Tjah både og. Heinze blev rigtig nok ikke godt behandlet af FCM i sin tid. Men Heinze er SIF-spiller nu og har været det et stykke tid, og hvis man kan forsøge at hyle ham lidt ud af den ved at buhe af ham er det sq fint med mig. Det skal nævnes at Heinze blev fint modtaget af FCMs fans de første gange vi mødte SIF, ligesom Mikkelsen forøvrigt gjorde det i dag. Lige nu er Heinze lige så ligegyldig for mig som Lekic, Tømrer og resten af SIF-holdet. Jeg ser ingen grund til at hylde Heinze.Acebone skrev:Drop nu den Heinze-sang. For hulen da. Vi burde have større klasse end dét.
Jeg behøver vel ikke at pointere, at det var Ørgaard, der kylede en af vore egne væk til en rival, fordi vi meget hellere ville have en røv med ører til at stå på mål i stedet for. Det polske eventyr fik så på forunderlig vis en eller anden form for "happy ending", fordi vi opdagede frelseren Lössl midt i elendigheden. Men hvis der er én mand, der ikke bærer skylden, så er det vel Heinze. Jeg hørte ingen smædesange mod Flinta og Poulsen (eller Mikkelsen på bænken). Jeg kan ikke forstå, hvorfor netop Heinze har gjort sig fortjent til det pjat. Han har sgu tit reddet os, når vi var på røven, så jeg synes, han fortjener en hånd i stedet.
Det var så den moralske opsang herfra. Ellers er der vel bare at tilføje: Vi ligger nummer ét!!
At det så var håbløst at smide han væk i sin tid er en anden sag.
Derudover så jeg hellere man buhede af Christopher "Jeg fatter ikke hvorfor jeg ikke er på landsholdet" Poulsen. Han var da om nogen en kegle i hans sidste tid som FCM'er. Flinta er fuldstændig ligegyldig. Han har i mine øjne aldrig rigtig været FCM'er.