Ralle skrev:MogensOestergaard skrev: Til Jer der ikke mener der er straffe fordi forseelsen foregår udenfor, så må I lige læse fodboldloven igen.
...jeg kunne ikke lade være at grine lidt af den der?
Jeg er skide farvet, af at jeg afskyr AaB værre end byldepest og SARS, men jeg kan simpelthen ikke se hvordan han kan vurdere den til rødt kort - som Leon selv efterfølgende har sagt, så er Dalsgaard ikke i nærheden af at have en oplagt scoringsmulighed, da bolden er ved at smutte fra ham, og desuden er Albrechtsen med tilbage, og kan nå at blokere.
Straffesparket kan diskuteres i og med at det er svært at afgøre hvorvidt forseelsen strækker sig ind i feltet, men det alene ville bare ikke have afgjort kampen. Med 11 mand, vil jeg godt vove den påstand at FCM havde taget 3 point selvom AaB fik scoret på straffesparket....
Vi må jo gå ud fra, at dommeren er objektiv.
Leon hiver i trøjen udenfor feltet, og som jeg tror dommeren vurderer det, så vurderer han, at AAB-manden kunne have nået frem til bolden og derved have fået en oplagt scoringsmulighed, var han ikke blevet hevet i trøjen - det kan jeg godt følge ham i.
AAB-manden er måske ved at miste bolden, men det er jo som følge af at Leon har hevet ham i trøjen.
Jeg kan ikke se, hvordan I kan sætte ? ved straffesparket. Det er meget tydeligt at se på TV-billederne, at Leon hiver AAB-manden i trøjen, og når han falder i feltet som følge af det, så er der straffe.