Debussy skrev: ↑10. maj 2026, 17:53
Ravnen skrev: ↑10. maj 2026, 17:09
Det er dæleme en trist og fattig måde at afslutte sæsonen på. Jeg kommer alvorligt i tvivl om Tullberg, for han har ikke sat det her hold godt nok op til disse kampe. Jo der er skader og andre undskyldninger, men det ændrer bare ikke på en miserabel indsats i de altafgørende kampe.
Jeg der ellers altid er stor optimist, har godt nok svært ved at se FCM i denne tilstand, slå FCK i parken. Så vi risikerer at stå med en dårlig sæson. EL er fint nok, men det er pokaler i skabet det hele handler om!
Undskyld mig, men hvad er det at Tullberg skal gøre anderledes? Han er blevet hyret ind til at spille “gegenpressing“, som er notorisk hårdt, og i store dele af efteråret gik det jo strygende. Vi spillede den bedste europæiske kampagne i mands minde. Men så kom skaderne, og spillerne blev trætte, men der kom nul og niks ind i vintertransfervinduet til at styrke vores ramponerede hold. Bærende spillere som Simsir og Osorio kan ikke holde til at spille 90 minutter af den ene eller anden grund. Billing er hårdt medtaget efter en hård sæson. Vores angribere kan ikke score mål om det så galt deres liv eller holde et pres på modstanderen. Hvordan er det Tullbergs skyld?
jeg må sige det samme som debussy
Det er er nemt at placerer skylden alene hos Tullberg, den sportslige ledelse har fejlet i vintervinduet.
Man henter 2 spillere i vintervinduet der har totalt fejlet.
Man har haft fire spillere som har trukket det offensive læs, 2 af dem bliver skadet i dec/januar,
Osorio har hele sæsonen været ene mand på højre fløjen, hvad tænker de på i ledelsen ?????
tre af de fire skal samtidig også rejse til landsholdskampe i der hjemlande.
Simsir har man trukket et voldsomt læs på efter nytår.
Man har en midtbane der spiller meget indianer fodbold, der er for få mål fra dem og assist.
Man har en spillestil, der kræver fysisk, kort og skader.
man har et forsvar der har meget svært ved at bygge spillet op, de virker usikker og slidte her på det sidste.