SL R31: FCM - FCM
SL R31: FCM - FCM
Næstsidste spillerunde og med pistolen for panden. Vi er pisket til sejr, hvis AGF senere på aftenen tager en sejr i Brøndby. Ellers er Suppen lukket og slukket på den mest skuffende facon.
Vi har ikke vundet i Farum i 9 år. Første kamp med Tullberg ved roret var i Farum, hvor vi taber 1-0. Miserabel omgang omend ubarmhjertig start. Forhåbentlig bliver det bedre på søndag. Heldigvis virker det til, at FCN har toppet i det her slutspil. Tænker vi skal bruge 3 mål for at være i nærheden af en sejr, for mon ikke FCN kan løbe om hjørner med os i defensiven på kunsten, hvis vi forsvarer ligeså naivt som vi plejer.
DM kan meget vel blive afgjort i denne runde, omend jeg tror at begge hold får et X.
Vi har ikke vundet i Farum i 9 år. Første kamp med Tullberg ved roret var i Farum, hvor vi taber 1-0. Miserabel omgang omend ubarmhjertig start. Forhåbentlig bliver det bedre på søndag. Heldigvis virker det til, at FCN har toppet i det her slutspil. Tænker vi skal bruge 3 mål for at være i nærheden af en sejr, for mon ikke FCN kan løbe om hjørner med os i defensiven på kunsten, hvis vi forsvarer ligeså naivt som vi plejer.
DM kan meget vel blive afgjort i denne runde, omend jeg tror at begge hold får et X.
/ ABT

Re: SL R31: FCM - FCM
“Re: SL R31: FCM - FCM”
Os mod os? Tjah, jeg er vel ikke uenig. Der er noget mentalt der skal overvindes før vi kan gå fra banen i Farum med en sejr. Samtidig skal der hankes op i samtlige spillere, og Tullberg bliver nødt til at gå på kompromis med hans taktik. I sidste ende er det op til spillerne selv om det bliver 3 point eller ej.
Os mod os? Tjah, jeg er vel ikke uenig. Der er noget mentalt der skal overvindes før vi kan gå fra banen i Farum med en sejr. Samtidig skal der hankes op i samtlige spillere, og Tullberg bliver nødt til at gå på kompromis med hans taktik. I sidste ende er det op til spillerne selv om det bliver 3 point eller ej.
Debussy skrev: ↑8. maj 2026, 06:39“Re: SL R31: FCM - FCM”
Jeg må have haft for tykke eller for fedtede fingre, da tråden skulle oprettes - @Admin: Opdatér gerne emnefeltet på tråden.
Men jeg er enig - Det er ikke kun en kamp i Farum mod en svær modstander. Det er også et reality check og intern mental kamp og udfordring vi står overfor.
/ ABT

Nu må det bære eller briste. Forza Midtjylland!
Det er som om FCM er sin egen største fjende dvs. personlige fejl. Ideen med at ligge dybt tilbage er tja, man kan forsvar det, men det kræver at man har en spiller med større kvalitet end chilli, når der skal slås kontra.
Kampen viser igen igen, at der er en del spillere på FCM der har det svært med bolden/det tekniske.
Kampen viser igen igen, at der er en del spillere på FCM der har det svært med bolden/det tekniske.
Vi ligner ikke et hold der har pistolen for panden. Det er spil til et mål. Men så længe den er 0-0 kan vi stjæle den. Vi har ellers gjort vores for at forære FCN en føring - Mbabu og Elias. Rystende.
Der skal skiftes et par folk i pausen. Ind med Brumado og Byskov.
Der skal skiftes et par folk i pausen. Ind med Brumado og Byskov.
/ ABT

FCM har en gameplan og det er at lade FCN tage styringen, for mig er det den rigtige strategi.
kan FCM holde FCN fra scoring er der en chance, FCN går også træt på et tidspunkt, kan de bare holde ham princen nede, så er der en chance for det.
Nå, så det var sæson 2025/26.
Vi er bare så ringe…
Stort tillykke med guldet til Aarhus. I har spillet bedre end os.
Edit: Det er godt nok en hård pille at sluge. Men vi har kun os selv at takke for det… det må og skal have konsekvenser, og nej det er ikke en fyreseddel til vores trænerteam.
Vi er bare så ringe…
Stort tillykke med guldet til Aarhus. I har spillet bedre end os.
Edit: Det er godt nok en hård pille at sluge. Men vi har kun os selv at takke for det… det må og skal have konsekvenser, og nej det er ikke en fyreseddel til vores trænerteam.
Senest rettet af Debussy 10. maj 2026, 16:09, rettet i alt 1 gang.
ja hvad skal man skrive ?
Der er blevet drevet rovdrift på simsir og osorio, man fik ikke købt ind. Gorgozza er slet ikke i form.
At stille op med chili tja ? så heller Gorgozza, Brumado ligner den gamle brumado, han går konstant forkert i hovedstødsduellerne.
Det er nok en fejl ikke at starte med byskov frem for castillo der slet ikke passer til den bane her.
Det der overrasker mig i dag, er at FCN virker markant bedre end FCM i hovedspillet.
Tullberg har slet ikke her i foråret formået de rigtige opstillinger og udskiftninger
Der er blevet drevet rovdrift på simsir og osorio, man fik ikke købt ind. Gorgozza er slet ikke i form.
At stille op med chili tja ? så heller Gorgozza, Brumado ligner den gamle brumado, han går konstant forkert i hovedstødsduellerne.
Det er nok en fejl ikke at starte med byskov frem for castillo der slet ikke passer til den bane her.
Det der overrasker mig i dag, er at FCN virker markant bedre end FCM i hovedspillet.
Tullberg har slet ikke her i foråret formået de rigtige opstillinger og udskiftninger
Fcn fortjente sejren mest. Vi rækker simpelthen ikke nok ud efter det. Fair at vi spiller det taktisk. Anden halvleg er i princippet godkendt, men vi har ingen store chancer. Med xG på under 1, er vi ikke berettiget til mere.
Vi ved inden pokalfinalen, om alle æg skal lægges i den kurv. Vinder AGF ikke én af de næste to, så er det et af de større chokes i nyere tid.
Vi ved inden pokalfinalen, om alle æg skal lægges i den kurv. Vinder AGF ikke én af de næste to, så er det et af de større chokes i nyere tid.
/ ABT

Det er ikke i dag mesterskabet smides væk.
Hjemme mod FCN - 0 point
Hjemme mod SønderjyskE - 1 point
Hjemme mod Viborg - 1 point
Simpelthen håbløst at vi med den her trup ender med ingenting. Dybt dybt kritisabelt og virkelig tabermentalitet at gå ud inden kampen at sige at det er flot at spille med om 2 titler. Hold nu kæft Tullberg, det er FCM du træner og det er et krav.
Hjemme mod FCN - 0 point
Simpelthen håbløst at vi med den her trup ender med ingenting. Dybt dybt kritisabelt og virkelig tabermentalitet at gå ud inden kampen at sige at det er flot at spille med om 2 titler. Hold nu kæft Tullberg, det er FCM du træner og det er et krav.
Ja og husk de smed 4 point i starten af turneringen i efteråret, mod Fredericia og OB.Lupus1999 skrev: ↑10. maj 2026, 16:10Det er ikke i dag mesterskabet smides væk.
Hjemme mod FCN - 0 point
Det gør de. AGF har haft et højt bundniveau i år og de står med to matchbolde. Smider de det væk er det et mirakel af bibelske proportioner.
Jeg tror desværre også, at vi må kører retur til Jylland uden et trofæ, og så hedder den maks. Conference League næste år.
Det skal have konsekvenser. Det er andet år i streg at vi pisser det hele væk. Jeg ved godt, at man ikke kan vinde det hele, men vi begår de samme fejl år efter år, og man sidder som fan og ser hele ulykken gentage sig i slowmotion uden at nogen fra bestyrelsen gør en pind. Der skal luftforandringer til, og der er individer der burde få forlænget deres sommerferie.
Det er fair at stille spørgsmål om dem der havde ansvaret for indkøb her i vinters.
Ham man sendte til Fredericia her i vinters, og som har hamret mål ind derned, det var nok bedre at have sendt chili i stedet for, og man sendte silva til cypern uden et modsvar af en kreatør, man henter en fra schweizh som fik få minutter, og koncentrere sig om en fra Argentina, som ? absolut ikke vidste meget i den sidste kamp dernede før han gik til Ajax i stedet for.
Nuvel FCM kan vinde DM stadig, men uanset det er det berettiget at stille spørgsmål.
Jeg hører ikke til dem der synes at trumpen er den stærkeste nogensinde.
Der mangler en Evander type på, der er alt for meget fysisk, og for lidt med fødderne.
Ham man sendte til Fredericia her i vinters, og som har hamret mål ind derned, det var nok bedre at have sendt chili i stedet for, og man sendte silva til cypern uden et modsvar af en kreatør, man henter en fra schweizh som fik få minutter, og koncentrere sig om en fra Argentina, som ? absolut ikke vidste meget i den sidste kamp dernede før han gik til Ajax i stedet for.
Nuvel FCM kan vinde DM stadig, men uanset det er det berettiget at stille spørgsmål.
Jeg hører ikke til dem der synes at trumpen er den stærkeste nogensinde.
Der mangler en Evander type på, der er alt for meget fysisk, og for lidt med fødderne.
Senest rettet af FCM2000 10. maj 2026, 16:21, rettet i alt 1 gang.
Jeg er træt af at skulle forsvare Tullberg, men det er ikke ham men vores ledelse der har fejlet big time.Lupus1999 skrev: ↑10. maj 2026, 16:10Det er ikke i dag mesterskabet smides væk.
Hjemme mod FCN - 0 point