TransferLive på Tipsbladet.3316 skrev: ↑13. jul 2023, 20:38Hvor har du det fra?
Lidt noget andet, der står i denne artikel - ikke dermed sagt at dét er det rigtige..
https://bold.dk/fodbold/stillinger/span ... -millioner
Transfer - Sommer 2023
Re: Transfer - Sommer 2023
Yes, har fundet artiklen på Tipsbladet nu..Lupus1999 skrev: ↑14. jul 2023, 00:43TransferLive på Tipsbladet.3316 skrev: ↑13. jul 2023, 20:38Hvor har du det fra?
Lidt noget andet, der står i denne artikel - ikke dermed sagt at dét er det rigtige..
Lidt pudsigt at de skriver noget andet end bold.dk,nu de har samme ejere, men håber Tipsbladet får ret
Hvis vi 'kun' får det samme, som vi har givet for ham, så har vi haft udgiften til sign on bonus, løn mv., uden rigtigt at få noget for vores penge.
Men måske det bedste i situationen, at lade ham komme videre og få afsluttet den historie..
Samme ejere, hvad mener du med det?Lupus1999 skrev: ↑14. jul 2023, 00:43TransferLive på Tipsbladet.3316 skrev: ↑13. jul 2023, 20:38Hvor har du det fra?
Så vidt jeg ved står Ekstra Bladet bag både bold.dk og Tipsbladet..
Ahh, han har jo stået for nogle vigtige mål (specielt mod FCK og Slavia Prag) og, så at sige at vi ikke har fået noget ud af ham er vel ikke korrekt.
Haha det er hul i hovedet skrevet det der. Kabagoal var hovedårsagen til at det lykkedes at kvalificere os til CL, så derfor har den investering været MANGE millioner værd.3316 skrev: ↑14. jul 2023, 06:43Hvis vi 'kun' får det samme, som vi har givet for ham, så har vi haft udgiften til sign on bonus, løn mv., uden rigtigt at få noget for vores penge.
Men måske det bedste i situationen, at lade ham komme videre og få afsluttet den historie..
Han var fremragende mod Young Boys(Primært efter pausen), og havde stor andel i at vi kunne trykke dem ned i 2. halvleg, hvor han også laver en assist.
Mod Prag er vi helt nede i sækken og på vej ud af turneringen, da han kommer højest på et indlæg og stanger den ind til 1-1. Det er også Kabagoal som skaffer straffesparket, hvor vi scorer til 2-1.
Høvdingen af Herning
Enig. Han har også været et monster mod FCK i flere kampe. Han scorede i tre af de fire kampe i guld-sæsonen 19/20. Så ja, han har været pengene værd. Synes nogle gange det hele bliver sort/hvidt. Andersson og Mabil fik også hård kritik som ubrugelige nogle gange - netop i guldsæsonen 19/20 var de fremragende i flere kampe.Saemala skrev: ↑14. jul 2023, 13:03Haha det er hul i hovedet skrevet det der. Kabagoal var hovedårsagen til at det lykkedes at kvalificere os til CL, så derfor har den investering været MANGE millioner værd.
Han var fremragende mod Young Boys(Primært efter pausen), og havde stor andel i at vi kunne trykke dem ned i 2. halvleg, hvor han også laver en assist.
Mod Prag er vi helt nede i sækken og på vej ud af turneringen, da han kommer højest på et indlæg og stanger den ind til 1-1. Det er også Kabagoal som skaffer straffesparket, hvor vi scorer til 2-1.
Jeg kommenterede på Ashours pris, så hvem af os to har skrevet noget der er mest hul i hovedet?Saemala skrev: ↑14. jul 2023, 13:03Haha det er hul i hovedet skrevet det der. Kabagoal var hovedårsagen til at det lykkedes at kvalificere os til CL, så derfor har den investering været MANGE millioner værd.
Tror du begår samme fejl som de tre ovenstående, og overser at jeg kommenterer på Ashours pris - ikke Kabas..Danand123 skrev: ↑14. jul 2023, 15:01Enig. Han har også været et monster mod FCK i flere kampe. Han scorede i tre af de fire kampe i guld-sæsonen 19/20. Så ja, han har været pengene værd. Synes nogle gange det hele bliver sort/hvidt. Andersson og Mabil fik også hård kritik som ubrugelige nogle gange - netop i guldsæsonen 19/20 var de fremragende i flere kampe.Saemala skrev: ↑14. jul 2023, 13:03Haha det er hul i hovedet skrevet det der. Kabagoal var hovedårsagen til at det lykkedes at kvalificere os til CL, så derfor har den investering været MANGE millioner værd.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... ndre-romerJesper BW1100 skrev: ↑10. jul 2023, 20:49Jeg tror ikke du skal forvente vi ikke nødvendigvis også lander Rømer…3316 skrev: ↑10. jul 2023, 18:50Så blev det Fossum i stedet for Rømer, og nok en konsekvens af at Ashour eller Charles er på vej videre.
Fossum har højere topniveau end Rømer, og mere potentiale. Rømer til gengæld mere stabil og kender klubben.
Kan ikke helt beslutte mig for, hvem af dem jeg foretrækker..
Ser ud til at får ret.
Der må skulle nogle midtbanespillere ud også. Ellers forstår jeg ikke, hvad vi skal med dem begge to..
-
Jesper BW1100
Jeg tror du skal se Rømer som en spiller til kulturen.3316 skrev: ↑14. jul 2023, 15:54https://bold.dk/fodbold/stillinger/supe ... ndre-romerJesper BW1100 skrev: ↑10. jul 2023, 20:49Jeg tror ikke du skal forvente vi ikke nødvendigvis også lander Rømer…3316 skrev: ↑10. jul 2023, 18:50Så blev det Fossum i stedet for Rømer, og nok en konsekvens af at Ashour eller Charles er på vej videre.
Fossum har højere topniveau end Rømer, og mere potentiale. Rømer til gengæld mere stabil og kender klubben.
Kan ikke helt beslutte mig for, hvem af dem jeg foretrækker..
Ser ud til at får ret.
Der må skulle nogle midtbanespillere ud også. Ellers forstår jeg ikke, hvad vi skal med dem begge to..
Dernæst kan han spille en ganske god højre back, hvor vi med Døhrs salg og Texels snarlige udleje til Mafra står udelukkende med Dahlgårds, sålænge Joel er skadet.
Og så spiller han selvsagt også en glimrende midtbane i Thomasbergs system. Jeg synes dog vi har bedre spillere foran ham der.