ABT skrev: ↑27. jun 2023, 20:46
Hedvall officiel. Der går nok ikke længe før Elias er offentliggjort i Mafra.
Nu er det efterhånden ret lang tid siden jeg har set Hedvall spille, men som jeg husker ham, er han ret så middelmådig. Håber ikke vi skal gøre brug af ham for ofte, for han har dælme været garant for drops og uheldige involveringer. Måske han er blevet mere stabil, men det selvsagt ret svært, når man ikke spiller fodbold på højeste niveau…
Nu har jeg ikke haft mulighed for at se de første to træningskampe, da jeg ikke er gået på ferie endnu, men af hvad jeg kan læse har Hedvall været helt horribel og lige så stor en sæbehandske som sidst han fik nævneværdige minutter på et hold. Oveni skulle han ligne en der er ringere med fødderne end Elias. Kan det passe?
Det kan godt være at vi har lavet nogle glimrende handler so far, men den her med Hedvall kan bide os voldsomt i røven. Aner ikke hvad man har set i ham - håber sgu de har ham rendende til en elevløn eller det der minder om.
Skulle ikke undre mig hvis klubben så småt kunne finde på at undersøge endnu et alternativt til målmandskabalen. Og ja, jeg er med på at det blot er to træningskampe, men det jeg hører er præcist hvad man så fra ham sidst han spillede i SIF.