Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af Peter »

Dondinho skrev:
1. jul 2021, 13:22
Det virker da til man ryder op i overskudslageret:

James
Riis
Japhet

Så mangler man vel kun Reese ud ift forsvaret.

Jeg tror man spiller på to heste pt mht Dalsgaard. Hvis man sælger Cools eller Joel, tror jeg man køber en ny CB. Ellers tror jeg ikke det sker.

Spændende om man også vil lave samme oprydning i øvrige dele af truppen.
George
David
Kraev
Mabil?
David er ifølge nigerianske medier solgt til Demispor for 1 million euro - Og tyrkiske medier melder ham tæt på også.
George er vidst igang med forberedelserne til Gold Cup med Costa Rica - Han har dog så vidt jeg kan læse fået corona, men første kamp er den 13.

Men, ja udover at Japhet nok er på vej på udleje til Vejle og James på vej til Vejle permanent er der en del vi skal have ryddet op i. Udover dem du nævner:

Antonis Martis
Chuma Anene

Og så er der selvfølgeligt lejeland som nogle af disse vil blive en del af. Her tænker jeg også at Hosine Bility kunne ende.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Virkelig mærkeligt med Anene, der har været meget stille.

Han træner vel heller ikke med 1. Holdet?

Træner han med u19, eller?

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Steffen am skrev:
1. jul 2021, 19:29
Virkelig mærkeligt med Anene, der har været meget stille.

Han træner vel heller ikke med 1. Holdet?

Træner han med u19, eller?
Det lyder på folk fra Crewe, hvor han var udlejet til i 2019/20, at han fik en voldsom skade i 2020, og at han blev opereret for den igen i foråret 2021. Så jeg tvivler på, at han er klar til at spille fodbold.

JBT

Indlæg af JBT »

Mikkel Andersen på vej videre - og er taget af hjemmesiden, under spillertruppen;

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avi ... orsk-klub/

Arrivederci.

Due

Indlæg af Due »

JBT skrev:
2. jul 2021, 09:44
Mikkel Andersen på vej videre - og er taget af hjemmesiden, under spillertruppen;

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avi ... orsk-klub/

Arrivederci.
Han havde kontakt udløb den 30 juni så han er helt naturlig taget af hjemmesiden. ;)

Men ja ser ud til at være på vej videre. Synes han har været en rigtig god og professionel 2 keeper. Så håber han får en god kontrakt og kommer til at stå en masse.

SimonH

Indlæg af SimonH »

Vi forlanger mere end 10m€ for Cajuste. Det lyder mere rigtigt end de 6m€ fra de svenske medier.

https://www.getfootballnewsfrance.com/2 ... dtjylland/

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Har ingen viden om følgende:

Normalt har jeg iagttaget, at spillere som regel skriver hvor de spiller på deres Instagram, og mener at have set det ved Awer Mabil før.

Dog står dette ikke skrevet, og han følger ej heller FC Midtjylland.

Som sagt, jeg har ingen reel viden om det- jeg synes bare det er interesant, specielt med tanke på at han var ude i medierne og klage over manglende spille tid.

Er han på vej væk?

Vijen

Indlæg af Vijen »

Diebesten skrev:
2. jul 2021, 23:15
Har ingen viden om følgende:

Normalt har jeg iagttaget, at spillere som regel skriver hvor de spiller på deres Instagram, og mener at have set det ved Awer Mabil før.

Dog står dette ikke skrevet, og han følger ej heller FC Midtjylland.

Som sagt, jeg har ingen reel viden om det- jeg synes bare det er interesant, specielt med tanke på at han var ude i medierne og klage over manglende spille tid.

Er han på vej væk?
Godt spørgsmål

Jeg har lige kigget på Lars Rønborgs billeder fra dagens træning og jeg kan ikke se ham.

https://www.gettyimages.dk/search/2/ima ... =775675985

Edit: Han var med for Australien 15. juni, så han har nok stadig ferie.

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Ja det kan jeg godt se, men det er ved at være et stykke tid siden. Cools var jo også i Asien for at spille kampe, men er tilbage igen!

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

SimonH skrev:
2. jul 2021, 16:46
Vi forlanger mere end 10m€ for Cajuste. Det lyder mere rigtigt end de 6m€ fra de svenske medier.

https://www.getfootballnewsfrance.com/2 ... dtjylland/
Jeg er glad for at vi forlanger "mere" end 10 mio. euro. For det er da et mindstebeløb. Han er satme god af hans alder, og vi sælger allerede vores bedste midtbanespiller i Frank.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes ikke det er tid til at sende Cajuste videre endnu, vi skal lige nå at have lidt gavn af de spillere vi udvikler, han slog jo først igennem i sidste sæson.

Men bud kan jo blive så høj at vi ikke kan takke nej. Og det er noget mere end 10 mio euro.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Problemet med Cajuste er lidt at han ikke sidder på en lang kontrakt. Der er to år tilbage på den, så næste sommer falder prisen, og til vinter næste år kan han skrive med en anden klub uden at vi kan gøre noget.

Forlæng eller sælg nu, er mit bud.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Til +10 mio EUR så er jeg fortaler for et salg.

Jeg synes vi mangler den stabile top spiller på midten, hvor Cajuste er for svingende i sine præstationer.

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Nogle der ved hvorfor Luca Pfeiffer ikke er med på træningslejr? Er han på vej væk?

SimonH

Indlæg af SimonH »

UlveLars skrev:
4. jul 2021, 11:18
Nogle der ved hvorfor Luca Pfeiffer ikke er med på træningslejr? Er han på vej væk?
ja ;)

Låst