Det virker da til man ryder op i overskudslageret:
James
Riis
Japhet
Så mangler man vel kun Reese ud ift forsvaret.
Jeg tror man spiller på to heste pt mht Dalsgaard. Hvis man sælger Cools eller Joel, tror jeg man køber en ny CB. Ellers tror jeg ikke det sker.
Spændende om man også vil lave samme oprydning i øvrige dele af truppen.
George
David
Kraev
Mabil?
David er ifølge nigerianske medier solgt til Demispor for 1 million euro - Og tyrkiske medier melder ham tæt på også.
George er vidst igang med forberedelserne til Gold Cup med Costa Rica - Han har dog så vidt jeg kan læse fået corona, men første kamp er den 13.
Men, ja udover at Japhet nok er på vej på udleje til Vejle og James på vej til Vejle permanent er der en del vi skal have ryddet op i. Udover dem du nævner:
Antonis Martis
Chuma Anene
Og så er der selvfølgeligt lejeland som nogle af disse vil blive en del af. Her tænker jeg også at Hosine Bility kunne ende.
Virkelig mærkeligt med Anene, der har været meget stille.
Han træner vel heller ikke med 1. Holdet?
Træner han med u19, eller?
Det lyder på folk fra Crewe, hvor han var udlejet til i 2019/20, at han fik en voldsom skade i 2020, og at han blev opereret for den igen i foråret 2021. Så jeg tvivler på, at han er klar til at spille fodbold.
Han havde kontakt udløb den 30 juni så han er helt naturlig taget af hjemmesiden.
Men ja ser ud til at være på vej videre. Synes han har været en rigtig god og professionel 2 keeper. Så håber han får en god kontrakt og kommer til at stå en masse.
Normalt har jeg iagttaget, at spillere som regel skriver hvor de spiller på deres Instagram, og mener at have set det ved Awer Mabil før.
Dog står dette ikke skrevet, og han følger ej heller FC Midtjylland.
Som sagt, jeg har ingen reel viden om det- jeg synes bare det er interesant, specielt med tanke på at han var ude i medierne og klage over manglende spille tid.
Normalt har jeg iagttaget, at spillere som regel skriver hvor de spiller på deres Instagram, og mener at have set det ved Awer Mabil før.
Dog står dette ikke skrevet, og han følger ej heller FC Midtjylland.
Som sagt, jeg har ingen reel viden om det- jeg synes bare det er interesant, specielt med tanke på at han var ude i medierne og klage over manglende spille tid.
Er han på vej væk?
Godt spørgsmål
Jeg har lige kigget på Lars Rønborgs billeder fra dagens træning og jeg kan ikke se ham.
Jeg er glad for at vi forlanger "mere" end 10 mio. euro. For det er da et mindstebeløb. Han er satme god af hans alder, og vi sælger allerede vores bedste midtbanespiller i Frank.
Jeg synes ikke det er tid til at sende Cajuste videre endnu, vi skal lige nå at have lidt gavn af de spillere vi udvikler, han slog jo først igennem i sidste sæson.
Men bud kan jo blive så høj at vi ikke kan takke nej. Og det er noget mere end 10 mio euro.
Problemet med Cajuste er lidt at han ikke sidder på en lang kontrakt. Der er to år tilbage på den, så næste sommer falder prisen, og til vinter næste år kan han skrive med en anden klub uden at vi kan gøre noget.