Transfer sommer 2021

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mousebreaker

Re: Transfer sommer 2021

Indlæg af mousebreaker »

Svend Graversen snakker om, at han har spidskompetencer på dødbolde. Det må jo næsten være som sparker, med de mål og assists han render rundt med
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Vijen

Indlæg af Vijen »

https://www.youtube.com/watch?v=s65HCBw-kXs

Han ligner en rigtig god afløser for Frank. Stor og stærk, god teknik og overblik.

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Det midtjyske Shaktar

Fodboldfan

Indlæg af Fodboldfan »

Hvis vi både sælger Jens-Lyn og Frank, så håber jeg virkelig at vi bruger penge på en dansker, som kan lede midtbanen. En 26-27 årig, med erfaring fra udlandet og Europa. Hvis der er noget, som jeg synes, vi har manglet, i den forgange sæson, så er det ledere. Det minder lidt om halvsæsonen før vi købte Dal Hende og Drachmann. Det nytter ikke noget, at vi har en masse individualister, som ikke kan kommunikere ordentligt. Vi har brug for flere end Erik nede bagved, til at styre folk rundt. Specielt hvis vi satser på flere brasilianere, og kun har relativt unge danskere i truppen ellers. Truppen skal hænge sammen, men det ved folkene i ledelsen også godt. Anderson kan ikke være løsningen.

Men spændende med den nye brasilianer. Så ryger Frank, og formentligt også Jens. Hvad med Evander? Så er det hele vores midtbane der er væk. Paulinho kunne også være i fare, og så mangler vi endnu en (rigtig god) back, som jo ikke ligefrem hænger på træerne. Angrebsmæssigt synes jeg, at vi er rigtigt godt med. Vores fløje virker gode. Brumado ind som ny starter, og så en eller anden talentfuld backup, som skal overtage efter Brumme-drengen river ligaen midtover næste sæson.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Prøvede lige for sjov at søge på danske midtbanespillere til 26-29 år.

Kan ikke helt forstå hvorfor der kun er 38 hits. (måske for begrænset kun med CM)
https://www.transfermarkt.co.uk/details ... e/28874419

Men Christian Nørgaard er selvfølgelig for god.

Så er der Lukas Lerager, Patrick Olsen, Falk, Jeppe Andersen (fra Hammarby?), Lasse Vigen, Vito Mistrati, Okosun, Bror Blume, Marcel Rømer, Casper Sloth og vores gamle akademi spiller Morten Knudsen. (bliver vel snart transferfri, når Vendsyssel ikke udbetaler løn).

Men enig i analysen at der kunne mangles en offensiv leder. Vibe var vel tiltænkt den rolle, men fik aldrig spilletiden til hvor det gav mening.
Men nu en 25-årig, på en 5 årig kontrakt? Ved ikke om Charles kan være den offensive leder, eller om det er en af de unge, der skal leve op til det? Victor Torp? Dreyer, Isaksen? Cajuste hvis han ikke bliver solgt?

Rygterne går vel på at vi stadig søger en centerforsvar, men vel ikke yderligere offensive? En nordisk offensiv?

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Lidt om Charles fra altid gode Brasserbold.

https://fb.watch/6sqtkfrZ-v/

Sent from my iPhone using Tapatalk

UlveLars

Indlæg af UlveLars »

Steffen am skrev:
30. jun 2021, 16:42

Kan ikke helt forstå hvorfor der kun er 38 hits. (måske for begrænset kun med CM)

Så er der Lukas Lerager, Patrick Olsen, Falk, Jeppe Andersen (fra Hammarby?), Lasse Vigen, Vito Mistrati, Okosun, Bror Blume, Marcel Rømer, Casper Sloth og vores gamle akademi spiller Morten Knudsen. (bliver vel snart transferfri, når Vendsyssel ikke udbetaler løn).

Men enig i analysen at der kunne mangles en offensiv leder. Vibe var vel tiltænkt den rolle, men fik aldrig spilletiden til hvor det gav mening.
Men nu en 25-årig, på en 5 årig kontrakt? Ved ikke om Charles kan være den offensive leder, eller om det er en af de unge, der skal leve op til det? Victor Torp? Dreyer, Isaksen? Cajuste hvis han ikke bliver solgt?

Rygterne går vel på at vi stadig søger en centerforsvar, men vel ikke yderligere offensive? En nordisk offensiv?
Jeg tror, Dalsgaard var den CB vi annoncerede, og med købet af Charles (CM) er jeg ikke sikker på, at vi er blevet stillet mere i udsigt. Ikke dermed sagt, der ikke kan komme flere ind, men jeg tror du skal regne med at de to sikre forstærkninger, som Graversen annoncerede, dem har vi nu hentet

Peter

Indlæg af Peter »

UlveLars skrev:
30. jun 2021, 20:43
Steffen am skrev:

Jeg tror, Dalsgaard var den CB vi annoncerede, og med købet af Charles (CM) er jeg ikke sikker på, at vi er blevet stillet mere i udsigt. Ikke dermed sagt, der ikke kan komme flere ind, men jeg tror du skal regne med at de to sikre forstærkninger, som Graversen annoncerede, dem har vi nu hentet
Er delvist enig. Jeg tror godt at vi kunne finde på at sælge en højreback og købe en centerforsvarer stadigvæk eller køre med Nico.

https://www.uol.com.br/esporte/futebol/ ... amarca.htm

Apropos Charles så mener en brasiliansk journalist at vi har betalt 6,7 millioner kroner for ham og at der udover det er klausuler for 4,4 millioner yderligere

JBT

Indlæg af JBT »

Steffen am skrev:

Der må mangle mange- Hvor er Mathias Greve

JBT

Indlæg af JBT »

Stoffer skrev:
30. jun 2021, 13:35
Det midtjyske Shaktar
Ja, det er klasse at gå den vej. Shaktar har sgu gjort det godt, meget længe. Hvis bare man kan komme op og yde jævnt på samme niveau som deres, altid tror jeg samtlige ulvefans vil være monster lykkelige for altid

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Kristian Riis solgt til Lyngby.
Ærgerligt, at hans karriere hos os skulle ødelægges af skader

Håber for ham, at han undgår grimme skader fremadrettet
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... il-lyngby/
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Vijen

Indlæg af Vijen »

mousebreaker skrev:
1. jul 2021, 12:23
Kristian Riis solgt til Lyngby.
Ærgerligt, at hans karriere hos os skulle ødelægges af skader

Håber for ham, at han undgår grimme skader fremadrettet
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... il-lyngby/
Ja, håber at han kan komme til at spille noget fodbold. Lyngby virker også som et fornuftigt valg af ham.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Det virker da til man ryder op i overskudslageret:

James
Riis
Japhet

Så mangler man vel kun Reese ud ift forsvaret.

Jeg tror man spiller på to heste pt mht Dalsgaard. Hvis man sælger Cools eller Joel, tror jeg man køber en ny CB. Ellers tror jeg ikke det sker.

Spændende om man også vil lave samme oprydning i øvrige dele af truppen.
George
David
Kraev
Mabil?

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Dondinho skrev:
1. jul 2021, 13:22
Det virker da til man ryder op i overskudslageret:

James
Riis
Japhet

Så mangler man vel kun Reese ud ift forsvaret.

Jeg tror man spiller på to heste pt mht Dalsgaard. Hvis man sælger Cools eller Joel, tror jeg man køber en ny CB. Ellers tror jeg ikke det sker.

Spændende om man også vil lave samme oprydning i øvrige dele af truppen.
George
David
Kraev
Mabil?
Hvad skal der ske med Sery? - Sorry, har jeg ikke fanget

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Stoffer skrev:
1. jul 2021, 14:23

Hvad skal der ske med Sery? - Sorry, har jeg ikke fanget
Vejle skulle udvise interesse. Jeg håber personligt kun det er på leje. Jeg tror stadig på Sery:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... cm-spiller

Låst