EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fcm2020
Indlæg: 20
Tilmeldt: 11. jul 2019, 18:48

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Fcm2020 »

ABT skrev:
15. aug 2019, 21:42
1. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.

2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.

Handling nu!
Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

Tag Kaba ud.
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Lund7400 »

Det er virkelig pinligt efterhånden. Fandme sørgeligt at kigge på.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

HKP skrev:
15. aug 2019, 21:45
Lund7400 skrev:
15. aug 2019, 21:39
Og sælg Wikheim hvid nogen vil give +5 millioner. Er SÅ træt af den mand. Han er så evigt usynlig, lad og uinspirerende.
Han er en kæmpeklovn!!!
Har jo sagt det for længe siden.. ..

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af FCM2000 »

Rasmus N. indbladet i 2 mål, han kan ikke være med på det her niveau.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af HKP »

Er det en træningskamp vi kigger på??????????????????? Det er fucking skandaløst og den største skændsel for dansk fodbold i årevis!!!
Senest rettet af HKP 15. aug 2019, 21:53, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af HKP »

HKP skrev:
15. aug 2019, 21:52
er det en træningskamp vi kigger på??????????????????? Det er fucking skandaløst og den største skændsel for dansk fodbold i årevis!!!

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Konsulen »

Nicolaisen er jo en skandale at se på...

Brugeravatar
Stainalive
Indlæg: 34
Tilmeldt: 1. mar 2016, 15:22
Geografisk sted: Herning Centrum

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Stainalive »

Pinligt for dansk fodbold.

#SælgGustavNu

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1
Indlæg: 360
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

mousebreaker skrev:
15. aug 2019, 21:51
Tag Kaba ud.
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø
Hørt. Det er spild af hans kvaliteter. Bør spares så han er frisk til Hobro....

:fcm: smadrer eget brand i dag.... dovne wikheim stadig på banen.. Hvad sker der????????
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Diebesten
Indlæg: 265
Tilmeldt: 19. jun 2018, 11:45

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Diebesten »

Hvorfor spiller vi med 3 forsvar i Europa.. vi er længder bagud Rangers.. det er skidt det her

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af ABT »

Fcm2020 skrev:
15. aug 2019, 21:50
ABT skrev:
15. aug 2019, 21:42
1. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.

2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.

Handling nu!
Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .
Makker, forstå at mange herinde ikke er tryllebundet af Mikael Anderson af flere forskellige årsager. I det her tilfælde er Anderson et eksempel på den kvalitet man vælger at sætte på banen til en kamp af den her kaliber. Cajuste kunne lige så godt være brugt som eksempel.

Men du kan sgu da ikke mene, at det er Guds gave til vores hold, at Mikael Anderson med nul erfaring skal starte på en centralmidtbane? Det skriger til himlen, at vi mangler kvalitet og bredde til at kunne være med på det her niveau.
/ ABT

Billede

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

Stainalive skrev:
15. aug 2019, 21:53
Pinligt for dansk fodbold.

#SælgGustavNu
Steinlein... Synes du ikke det osse??

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1
Indlæg: 360
Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

JBT skrev:
15. aug 2019, 21:50
I det mindste fik jeg ret i det først antaget, omkring chancerne for at gå videre fra disse kampe, mens folk var så pisse kloge herinde.

Snap back to reality, FC Midtjylland.
Dælme godt tænkt. Du er et geni......
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

Diebesten skrev:
15. aug 2019, 21:54
Hvorfor spiller vi med 3 forsvar i Europa.. vi er længder bagud Rangers.. det er skidt det her
Du ved vel jo at vi er verdens mester i at komme for meget fremme i banen.. (fcm's dna)

Besvar