EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Konsulen »

Har FC Midtjylland nogensinde fyret en træner?

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Lund7400 »

Og sælg Wikheim hvid nogen vil give +5 millioner. Er SÅ træt af den mand. Han er så evigt usynlig, lad og uinspirerende.

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af FCM2000 »

Vijen skrev:
15. aug 2019, 21:33
Rasmus Ankersen, det her skal have konsekvenser!

Fyr træner, assistenterne, halvdelen af holdet. Jeg er fucking ligeglad med hvem du vælger, det her er simpelthen for pinligt og der skal rulle hoveder.
det er jo så spørgsmålet, om det er ikke reelt er ankersen, steinlein og hans assistent, der er dumpet, man har ikke et hold der har erfaringen, prøv lige at se på holdet i 2015/2016, de 4 bagerste (bak-kian hansen-erik S-Novak) midtbane (sisto-P. andersson-Poulsen-spav-sly) angreb Paul/Duncan
et langt mere erfaren hold og internationalt hold, hvor poulsen og sparv havde kvaliteten)

Her i aften har du spillere som er for unge og uerfaren, og andre har ikke kvaliteten.
Senest rettet af FCM2000 15. aug 2019, 21:40, rettet i alt 1 gang.

Cortez
Indlæg: 1262
Tilmeldt: 19. maj 2009, 08:03

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Cortez »

Konsulen skrev:
15. aug 2019, 21:37
Har FC Midtjylland nogensinde fyret en træner?
Jep! Thomasberg og muligvis Kuhn...

/Cortez

Christian
Indlæg: 668
Tilmeldt: 29. aug 2014, 10:12

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Christian »

Rangers er er rigtig godt hold og de er skarpe når de får chancen.
Men bortset fra at vi er bagud med to, hvis man kan se bort fra det, synes jeg at vi spiller en ret god første halvleg.
Det gode
Kaba, selvfølgelig. Mon ikke han bliver topscorer for os i denne sæson
Mikael Andersson, jeg er begyndt at tro på at han fortsat kan gøre en forskel for os
Joel, det bedste fra ham i lang tid

Skidt
Evander, ugidelig og en lang række dårlige beslutninger

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af JBT »

Det er sjovt, det her.

Ser du med, Matthew Benham?

Brugeravatar
Stoffer
Indlæg: 1849
Tilmeldt: 10. aug 2014, 16:29

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Stoffer »

Længe siden jeg har været pinligt berørt over klubben. Det er jeg nu.

Ynkeligt at spillerne end ikke har stoltheden på egne eller klubbens vegne til at gøre en hæderlig indsats.

Ynkeligt at trænerteamet har sat dem så dårligt op.

Ynkeligt at ledelsens kommunikation nu fremstår aldeles komisk og en kæmpemæssig trup har så store huller.

Well, kæmpemæssigt realitetscheck. Jeg har hele tiden forventet, det ville blive svært mod Rangers, men vi er blevet udstillet på cirka alle måder. Vi er en storskrydende knægt, der tager ud i verden og får prygl og kan nu krybe hjem i vores lille andedam igen.

Men lad os rase ud nu, og så opfordre KA, spillerne og ledelsen at komme tilbage til tegnebrættet.

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af FCM2000 »

Cortez skrev:
15. aug 2019, 21:39
Konsulen skrev:
15. aug 2019, 21:37
Har FC Midtjylland nogensinde fyret en træner?
Jep! Thomasberg og muligvis Kuhn...

/Cortez
Kuhn sagde selv op, /smækkede måske med døren ?

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af ABT »

1. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.

2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.

Handling nu!
/ ABT

Billede

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af HKP »

Wikheim og Evander har da et bundniveau som røven af den andorranske 4. Division 🤮🤮🤮

Steffen am
Indlæg: 5398
Tilmeldt: 3. sep 2009, 20:52

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Steffen am »

Xort skrev:
15. aug 2019, 21:25
Til det positive, så er det da ikke den nye røde trøje de spiller i...
Den røde er i det mindste klubfarve, blå er da helt håbløst....
Cortez skrev:
15. aug 2019, 21:39
Konsulen skrev:
15. aug 2019, 21:37
Har FC Midtjylland nogensinde fyret en træner?
Jep! Thomasberg og muligvis Kuhn...

/Cortez
Kuhn mener jeg faktisk ikke blev fyret. Han var ikke klar til at være cheftræner eller sådan noget, var i hvert fald historien udadtil.
Troels Bech mener jeg tilgengæld blev fyret.

Men KA bliver ikke fyret på baggrund af 2 kampe, hvis det er det folk tror.

Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af HKP »

Lund7400 skrev:
15. aug 2019, 21:39
Og sælg Wikheim hvid nogen vil give +5 millioner. Er SÅ træt af den mand. Han er så evigt usynlig, lad og uinspirerende.
Han er en kæmpeklovn!!!

FCM2000
Indlæg: 2523
Tilmeldt: 13. apr 2014, 09:38

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af FCM2000 »

ABT skrev:
15. aug 2019, 21:42
1. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.

2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.

Handling nu!
enig det er den sportslige ledelse, som har mistet jordforbindelsen, det man har købt ind er generelt ikke godt nok og spillere som M- Andersson, jens, Rasmus N er ikke gode nok, og så kommer spillere som Frank, joel anderson der ikke kan være med på det her niveau. Evander mangler klart erfaring.

Gustavs driblinger går ikke på det her niveau.

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af JBT »

I det mindste fik jeg ret i det først antaget, omkring chancerne for at gå videre fra disse kampe, mens folk var så pisse kloge herinde.

Snap back to reality, FC Midtjylland.

Brugeravatar
Stainalive
Indlæg: 34
Tilmeldt: 1. mar 2016, 15:22
Geografisk sted: Herning Centrum

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Stainalive »

Vi er pinlige for dansk fodbold..

Gustav “slikhår” og Evander skal bare ud af klappen

Besvar