Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .ABT skrev: ↑15. aug 2019, 21:421. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.
2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.
Handling nu!
EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Tag Kaba ud.
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Det er virkelig pinligt efterhånden. Fandme sørgeligt at kigge på.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Rasmus N. indbladet i 2 mål, han kan ikke være med på det her niveau.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Er det en træningskamp vi kigger på??????????????????? Det er fucking skandaløst og den største skændsel for dansk fodbold i årevis!!!
Senest rettet af HKP 15. aug 2019, 21:53, rettet i alt 1 gang.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Nicolaisen er jo en skandale at se på...
- Stainalive
- Indlæg: 34
- Tilmeldt: 1. mar 2016, 15:22
- Geografisk sted: Herning Centrum
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Pinligt for dansk fodbold.
#SælgGustavNu
#SælgGustavNu
- FCM Fan nr. 1
- Indlæg: 360
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Hørt. Det er spild af hans kvaliteter. Bør spares så han er frisk til Hobro....mousebreaker skrev: ↑15. aug 2019, 21:51Tag Kaba ud.
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Hvorfor spiller vi med 3 forsvar i Europa.. vi er længder bagud Rangers.. det er skidt det her
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Makker, forstå at mange herinde ikke er tryllebundet af Mikael Anderson af flere forskellige årsager. I det her tilfælde er Anderson et eksempel på den kvalitet man vælger at sætte på banen til en kamp af den her kaliber. Cajuste kunne lige så godt være brugt som eksempel.Fcm2020 skrev: ↑15. aug 2019, 21:50Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .ABT skrev: ↑15. aug 2019, 21:421. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.
2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.
Handling nu!
Men du kan sgu da ikke mene, at det er Guds gave til vores hold, at Mikael Anderson med nul erfaring skal starte på en centralmidtbane? Det skriger til himlen, at vi mangler kvalitet og bredde til at kunne være med på det her niveau.
/ ABT


Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Steinlein... Synes du ikke det osse??
- FCM Fan nr. 1
- Indlæg: 360
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 01:04
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Dælme godt tænkt. Du er et geni......
Fcm - Historiens bedste mestre!!!