Afvist 15 millioner kr bud på Novak.
Ledelsen går seriøst efter mesterskabet. Dejligt at se
Jeg håber bare at Novak er 100% med på at budet skulle afvises. Tror nu også han vil mere end til Tyrkiet.
Kan man da godt prøve.
Steffen am skrev: ↑11. jan 2018, 00:09Kan man da godt prøve.
Men Novak har været her i 2,5 år nu, og forskerordningen udløber efter 3 år, hvorved ideen for ham at spille i landet, falder markant.
Vil godt vædde adskillige øl på at Novak enten forsvinder nu eller senest til sommer.
De var faktisk meget stille i flyet, på nær Drachmann og Dal Hende. De fleste fik sig en lur, selvom det var midt på eftermiddagen - må være hårdt at være fodboldspillerSteffen am skrev: ↑10. jan 2018, 16:15Lyder hyggeligt.
Drachmann og Dal Hende snakkede også kort om det i Mediano.
Var der god stemning?![]()
Det er rigtig godt at se, at buddet på Novak blev afvist. Det vidner om, at vi står ved vores ord om, at fastholde de nuværende profiler. Håber at Novak er indforstået med, at han er for vigtig for os i den kommende halvsæson til, at han får lov at komme videre nu. Jeg tvivler dog meget på, at vi får ham til at forlænge, men tænker også, at der kan være flere andre mulige modeller i spil:
Det vil være naturligt, at købssummen er lavere, hvis varen (spilleren) først leveres om et halvt år.Steffen am skrev: ↑11. jan 2018, 22:02Hvis det er muligt med en klub der køber Novak nu, med overgang til sommer, ville det godt nok være lækkert.
Men spørgsmålet er om nogen klub vil det, OG smide et stort beløb.
Så vidt jeg forstår google translate virker det som om en 3. part skal købe Novak og udlåne ham til Trabzonspor, det virker i hvert fald sådan men det kan lige så godt være ringe oversættelse.Kent skrev: ↑12. jan 2018, 07:51Mit tyrkiske er ret rustent, men Novak-transferen vil ikke rigtig dø i tyrkiske medier. Kan dog ikke helt lure, om de taler om en lejeaftale eller lignende her: https://t.co/mEUhgW4u6Q
Men holder mulighederne åbne for et ukendt stort tilbud kommer ind af døren. Dette gælder vel alle spillere i truppen uanset, hvilken spiller det handler om. Er prisen høj nok så er alle spillere til salg uanset vores muligheder for et mesterskab.Steffen am skrev: ↑12. jan 2018, 14:29Graversen svare på flere ting her:
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/fcm ... rt-bliver/
Heraf synes jeg det mest interessante er omkring netop Novak.
Skal ikke afvise at jeg kan læse, som fanden læser biblen,
men som jeg læser hans kommentar, er plan A, at Novak skal afsted til sommer, men holder mulighederne åbne for at et ukendt stort tilbud kommer ind af døren.