Der ligger også lidt træningsvideoer på fcms youtube kanal
Prøv lige at spol hen til 0:52 til 1:02 på denne
https://www.youtube.com/watch?v=mNx7GxN6Fw4
Også godt at se Bak ikke har mistet vildskaben!bobthebuilder_dk skrev: ↑20. jun 2017, 09:39Fedt! Tak for updaten...![]()
Prøv lige at spol hen til 0:52 til 1:02 på denne( For os som også elsker engelsk fodbold er dette da guf!
)
https://www.youtube.com/watch?v=mNx7GxN6Fw4
BestemtSpicker skrev: ↑20. jun 2017, 10:01Også godt at se Bak ikke har mistet vildskaben!bobthebuilder_dk skrev: ↑20. jun 2017, 09:39Fedt! Tak for updaten...![]()
Prøv lige at spol hen til 0:52 til 1:02 på denne( For os som også elsker engelsk fodbold er dette da guf!
)
https://www.youtube.com/watch?v=mNx7GxN6Fw4![]()
Tack för rapport! Betyder mycket för en som i stort sett aldrig kan vara på plats och troligtvis inte kan se träningsmatcherna heller (för dom lär väl inte visas någonstans?).Arff skrev: ↑19. jun 2017, 22:33Skal jeg pege på to spillere som har vist sig positivt frem, så bliver det Awer Mabil og Simon Kroon. Specielt Kroon har virket i fantastisk form, og har trænet rigtig, rigtig godt. Han har været god i sine offensive aktioner, har udfordret godt og arbejdet knaldhårdt. Kan han overføre det niveau til kampene bliver han en fornøjelse i den kommende sæson. Gloire Rutikanga har faktisk også leveret et positivt indtryk.
Her er lidt syv for sagen, hvor man kan se intensiteten og den indædte vilje til at vinde hver eneste millimeter. Jess var, som man også hører i videoen, svært tilfreds med indsatsen.Arff skrev: Alle træningerne har været med en vanvittig intensitet, hvor spillerne virkelig er gået til den - de ved godt at der skal kæmpes for en plads på holdet. Specielt Sparv, Dal Hende og Drachmann er gået forrest, og har smadret igennem. Jeg tror vi skal helt tilbage til mesterskabssæsonen for at finde nogle træninger på det niveau, og med den intensitet. Alle spillerne har givet sig fuldt ud i alle dueller, i alle test og alle øvelser der har været. Kulturen er igen på rette vej, og spillerne ved at de skal yde 110% for at få en plads på holdet. Truppen er klart forstærket, både på toppen men særlig i bredden, hvor alle har mindst én direkte konkurrent som gør alt for at få pladsen.
Lækkert at høre Arff! Endnu engangt tak for update på træningen. Det er lækkert når man selv er langt fra træningsbanen.Arff skrev: ↑21. jun 2017, 20:13Lige et par billeder fra dagens træning - beklager at de vender forkert, men hos mig vender de rigtigt når jeg trykker på dem
Ikke den hårdeste og mest intense træning da alle mand (minus Paul og Johan) havde spillet 45 min i går. Flere spillere sad over ved dagens træning, for at undgå overbelastninger og skader. Særlig de folk der havde problemer i sidste sæson blev sparet i dag, hvorfor bla. Sparv, Dal Hende og Rafa ikke var på banen i dag. Det var til gengæld Jakob Poulsen![]()
Halsti støder til truppen i morgen, som jeg har forstået det, og så er vi ved at være fuldtallige igen.
Kraev:
Spændende, spændende spiller. Man kan tydeligt se, at han har et højt niveau. Han er teknisk fremragende, både i sine vendinger og udfordringer, han har et godt blik for spillet og en fin taktisk forståelse. Han er kold foran kassen, og sparker godt med begge ben. Han indgik rigtig fint i spillet, og gjorde mange gode ting.
Sørloth:
Fik ikke så mange muligheder, men scorede på dem der var. Han virker som en rigtig komplet angriber - han er god med ryggen mod målet, er dygtig i opspillet og kan både sparke, heade og løbe dybt. Man kan drage mange paralleller mellem ham og Andreas Cornelius, synes jeg faktisk. Han ligner en rigtig vinder, og arbejdede hårdt.
Som jeg har forsået det, er det til 8'eren.
Brandhof må stå for egen regning, det tror jeg er for tidligt for ham. Baidoo er hvert fald kvalitetsmæssigt klart foran, men om han allerede er klar til at blive en nøglespiller næste sæson ved jeg ikke. Men præcis, han er 8'er, og en rigtig spændende en af slagsen. Han er god på kuglen, han er fremragende teknisk og ganske fornuftig defensivt.Steffen am skrev: ↑23. jun 2017, 18:20Steffen am skrev: ↑23. jun 2017, 18:20Som jeg har forsået det, er det til 8'eren.
og forventes at kæmpe med Brandhoff om pladsen og bære arven efter JP.