Den daglige træning

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Re: Den daglige træning

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Fedt! Tak for updaten... ;)

Der ligger også lidt træningsvideoer på fcms youtube kanal

Prøv lige at spol hen til 0:52 til 1:02 på denne ;) ( For os som også elsker engelsk fodbold er dette da guf! :D )

https://www.youtube.com/watch?v=mNx7GxN6Fw4
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Spicker

Indlæg af Spicker »

bobthebuilder_dk skrev:
20. jun 2017, 09:39

Prøv lige at spol hen til 0:52 til 1:02 på denne ;) ( For os som også elsker engelsk fodbold er dette da guf! :D )

Også godt at se Bak ikke har mistet vildskaben! :D

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Spicker skrev:
20. jun 2017, 10:01
bobthebuilder_dk skrev:
20. jun 2017, 09:39

Også godt at se Bak ikke har mistet vildskaben! :D
Bestemt ;)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Flodisar
Geografisk sted: Eslöv, Sverige

Indlæg af Flodisar »

Arff skrev:
19. jun 2017, 22:33
Skal jeg pege på to spillere som har vist sig positivt frem, så bliver det Awer Mabil og Simon Kroon. Specielt Kroon har virket i fantastisk form, og har trænet rigtig, rigtig godt. Han har været god i sine offensive aktioner, har udfordret godt og arbejdet knaldhårdt. Kan han overføre det niveau til kampene bliver han en fornøjelse i den kommende sæson. Gloire Rutikanga har faktisk også leveret et positivt indtryk.
Tack för rapport! Betyder mycket för en som i stort sett aldrig kan vara på plats och troligtvis inte kan se träningsmatcherna heller (för dom lär väl inte visas någonstans?).

Det glädjer mig verkligen att läsa det du skriver om Simon Kroon! Även om jag nu följt FCM under ett år och börjat "lära känna" laget och spelarna så är det klart att mitt hjärta klappar extra för de tre ex-MFFarna Halsti, Dahlin och Kroon.
Skriver "Halstihörnan" för MFF:s fansida Himmelriket http://www.svenskafans.com/fotboll/mff - en serie texter där jag följer Markus Halstis karriär. Följde därför FC Midtjylland i 2år.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Arff skrev: Alle træningerne har været med en vanvittig intensitet, hvor spillerne virkelig er gået til den - de ved godt at der skal kæmpes for en plads på holdet. Specielt Sparv, Dal Hende og Drachmann er gået forrest, og har smadret igennem. Jeg tror vi skal helt tilbage til mesterskabssæsonen for at finde nogle træninger på det niveau, og med den intensitet. Alle spillerne har givet sig fuldt ud i alle dueller, i alle test og alle øvelser der har været. Kulturen er igen på rette vej, og spillerne ved at de skal yde 110% for at få en plads på holdet. Truppen er klart forstærket, både på toppen men særlig i bredden, hvor alle har mindst én direkte konkurrent som gør alt for at få pladsen.
Her er lidt syv for sagen, hvor man kan se intensiteten og den indædte vilje til at vinde hver eneste millimeter. Jess var, som man også hører i videoen, svært tilfreds med indsatsen.
https://youtu.be/2n_tZm6QI4I

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Godt tegn at vdv er med hver gang

Men hvor er Kian Hansen, Hassan, Novak, Borring, Dahlin ?

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Er også interesseret i skades situationen på flere spillere: Kian, JP, borring og hvorfor spiller Poul ikke imod Brande?

WBW

Indlæg af WBW »

Både Hassan og Jakob Poulsen spiller anden halvleg mod brande.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Lige et par billeder fra dagens træning - beklager at de vender forkert, men hos mig vender de rigtigt når jeg trykker på dem :-)

Ikke den hårdeste og mest intense træning da alle mand (minus Paul og Johan) havde spillet 45 min i går. Flere spillere sad over ved dagens træning, for at undgå overbelastninger og skader. Særlig de folk der havde problemer i sidste sæson blev sparet i dag, hvorfor bla. Sparv, Dal Hende og Rafa ikke var på banen i dag. Det var til gengæld Jakob Poulsen :-)

Halsti støder til truppen i morgen, som jeg har forstået det, og så er vi ved at være fuldtallige igen.

Kraev:
Spændende, spændende spiller. Man kan tydeligt se, at han har et højt niveau. Han er teknisk fremragende, både i sine vendinger og udfordringer, han har et godt blik for spillet og en fin taktisk forståelse. Han er kold foran kassen, og sparker godt med begge ben. Han indgik rigtig fint i spillet, og gjorde mange gode ting.

Sørloth:
Fik ikke så mange muligheder, men scorede på dem der var. Han virker som en rigtig komplet angriber - han er god med ryggen mod målet, er dygtig i opspillet og kan både sparke, heade og løbe dybt. Man kan drage mange paralleller mellem ham og Andreas Cornelius, synes jeg faktisk. Han ligner en rigtig vinder, og arbejdede hårdt.
Vedhæftede filer
IMG_0070.JPG
IMG_0069.JPG

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Arff skrev:
21. jun 2017, 20:13
Lige et par billeder fra dagens træning - beklager at de vender forkert, men hos mig vender de rigtigt når jeg trykker på dem :-)

Ikke den hårdeste og mest intense træning da alle mand (minus Paul og Johan) havde spillet 45 min i går. Flere spillere sad over ved dagens træning, for at undgå overbelastninger og skader. Særlig de folk der havde problemer i sidste sæson blev sparet i dag, hvorfor bla. Sparv, Dal Hende og Rafa ikke var på banen i dag. Det var til gengæld Jakob Poulsen :-)

Halsti støder til truppen i morgen, som jeg har forstået det, og så er vi ved at være fuldtallige igen.

Kraev:
Spændende, spændende spiller. Man kan tydeligt se, at han har et højt niveau. Han er teknisk fremragende, både i sine vendinger og udfordringer, han har et godt blik for spillet og en fin taktisk forståelse. Han er kold foran kassen, og sparker godt med begge ben. Han indgik rigtig fint i spillet, og gjorde mange gode ting.

Sørloth:
Fik ikke så mange muligheder, men scorede på dem der var. Han virker som en rigtig komplet angriber - han er god med ryggen mod målet, er dygtig i opspillet og kan både sparke, heade og løbe dybt. Man kan drage mange paralleller mellem ham og Andreas Cornelius, synes jeg faktisk. Han ligner en rigtig vinder, og arbejdede hårdt.
Lækkert at høre Arff! Endnu engangt tak for update på træningen. Det er lækkert når man selv er langt fra træningsbanen.
PS: Billederne vender også rigtig her når jeg trykker på dem :D

Cortez

Indlæg af Cortez »

Mere Arff, mere.. :D

Årh, manner, hvor har jeg bare FCM-abstinenser....

/Cortez

THenry

Indlæg af THenry »

Jeg vil også kvittere for de fede skriv fra træningsbanen. Mere af det, tak :D

Ved du egentlig hvilke(n) position(er) Baidoo er tiltænkt?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

THenry skrev:
23. jun 2017, 17:57

Som jeg har forsået det, er det til 8'eren.
og forventes at kæmpe med Brandhoff om pladsen og bære arven efter JP.

I parantes er der selvføgelig også Kraev og Kirk, der nok umiddelbart er tiltænkt 10'eren
og Rutikanga, Karinen der umiddelbart er tiltænkt 6'eren.

*Duelund og VdV ryger formentlig næste sommer
Sparv er tilbudt kontrakt men afventer stadig, spørgsmålstegn der.
JP tror jeg tager 2 sæsoner.

Har selvfølgelig ikke glemt Drachmann og Rømer der selvfølgelig også kan dække pladsen,
men set ud i fremtiden er det 6 jeg ser kæmpe om de 3 pladser fra start.
Victor Torp kommer nok også og blander sig på et tidspunkt.

Overstående er baseret på min opfattelse og det jeg umiddelbart ser og tror.
Arff kan formentlig supplere.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Steffen am skrev:
23. jun 2017, 18:20
THenry skrev:
23. jun 2017, 17:57

Steffen am skrev:
23. jun 2017, 18:20
Som jeg har forsået det, er det til 8'eren.
og forventes at kæmpe med Brandhoff om pladsen og bære arven efter JP.
Brandhof må stå for egen regning, det tror jeg er for tidligt for ham. Baidoo er hvert fald kvalitetsmæssigt klart foran, men om han allerede er klar til at blive en nøglespiller næste sæson ved jeg ikke. Men præcis, han er 8'er, og en rigtig spændende en af slagsen. Han er god på kuglen, han er fremragende teknisk og ganske fornuftig defensivt.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Fedt med Baidoo, og endnu mere lækkert hvis vi rent faktisk har en spiller, der kan presse eller aflaste JP.

Selvom han er anfører og vigtig, så skal vi sørge for at vi får i den bedste udgave. Det gør vi ved at holde ham på omkring 30 kampe på en sæson.

Besvar