Jeg tror du rammer det meget godt ind.
Novak bliver helt sikkert solgt, kommer til at savne ham, han er en super fyr både på og udenfor banen. Men Dal Hende er allerede klar i kulissen, jeg kan dog godt blive en smule bekymret for om han har glasben siden han allerede er skadet for 2.gang på 3 måneder. Jeg mener sagtens man kunne finde et ungt talent som backup, husker ikke om der er nogle på vej fra U-holdene.
Lad Nissen og Munksgaard koncentrere sig om højre back og hent en yngre venstre back som kan udvikle sig stille og roligt, ja okay det lyder lidt underligt når både Nissen og Munksgaard er så unge, men vi er og bliver en udviklingsklub.
Midterforsvaret skulle have været forstærket her i vinters det kan vi alle se. Men jeg er egentlig super tilfreds med at både Riis og Nicholaisen har fået en del spilletid. Jeg tænker efterhånden at man nu skal køre linen ud og fortsætte med at give de to chancen. Hvis man henter en etableret ældre profil nu vil det blot sætte de to unge tilbage, desuden mener jeg at de to unge har gjort det lige så godt som de to gamle (Kian&Halsti). Der har været et par svipsere men det er helt naturligt og en del af læringen. Lad os nu fortsætte traditionen med at udvikle klasse CB´s .
Der hvor jeg mener der skal være mest fokus på transfermarkedet er i angrebet. Bruninho har vist sig at være et flop og en dyr herre at hente permanent så det tror jeg ikke på sker.
I min drømmeverden sælger vi Paul til Kina for 50+ og henter istedet et par sydamerikanere til angrebet. Gerne en teknisk lynhurtig type og måske et stærkt skur a la Duncan. Og hvorfor så lige sydamerikanere?!-fordi de ved hvor målet står og har generelt en bedre fodboldforståelse end f.eks afrikanere har. Og et land som Argentina sprøjter den ene klasseangriber ud efter den anden, der må være én af dem der passer til os