FCK spillede ikke godt i første halvleg, men vi var bare så ringere.. Pinligt at se på..
Det er lang tid siden vi har kunne spille sådan rundt inde i parken mod Fck, vi burde have været foran ved Rilvan, så fortæl os lige
hvad du forventer af sådan en kamp i parken ?
Wow sikken masse godt købt steinlein du har gjort!
Wow vi vise stor klasse iaften.. Jeg er mest imponerende over at vi lavede ingen fejl og vi løber ikke som hovedløse hønse.. Halsti, Kian, Borring og big Paul styrer bare for vildt! Tillykke med idag, thorup og steinlein..
Wow vi vise stor klasse iaften.. Jeg er mest imponerende over at vi lavede ingen fejl og vi løber ikke som hovedløse hønse.. Halsti, Kian, Borring og big Paul styrer bare for vildt! Tillykke med idag, thorup og steinlein..
Man bliver så træt...
Henker tror du ikke det er tid til at gå på sommerferie?
Er sikker på at noget sol og lidt udsigt let pålædte piger gør, at du kommer tilbage en smule mere konstruktiv.
Pt kommer der ikke meget brugbart ud af dit tastatur.
God sommer
Det er altså temmeligt træls at læse sådan noget. Jeg var fint tilfreds med spillet i dag. En svær kamp at spille. Den ironiske distance kan godt forekomme arrogant og respektløs. Håber på en tone der indeholder lidt analyse fremfor tilsvininger,
Vi spiller en langt bedre kamp end jeg forventede. Vi skaber flere og større chancer end FCK. Hjemmepublikummet kårer Robin Olsen som MOM. Altså gjorde vi rigtig mange ting godt. Og så skal vi ikke tale om, at FCK godt kunne have fået 2 røde kort.
Svaghederne var desværre som forventet. Vi kunne ikke holde Cornelius og skarpheden i felterne blev afgørende. Vi mangler også tydeligvis Polle på dødboldene, som i den grad manglede kvalitet.