SL (S): FCK vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

SL (S): FCK vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Det Praktiske:
Tid: Søndag d. 23/04 kl. 18.00
Sted: Parken
Vejret: 8 grader, skyfri himmel og frisk brise (NV)
Dommer: TBD
Medie: TV3+, Viaplay og Radioens P3

Karantæner:
FCK: Santander
Midtjylland: Jakob Poulsen

Skader:
FCK: Nicolaj Thomsen, Høgli og Falk
Midtjylland: Kristian Riis, Sparv og VdV skadet - Kian, Borring og Bruninho?

Bud på start XI'er
4-2-3-1
Billede

Bænk: Dahlin, Dal Hende, Kairinen, Kirk, Kroon, Thycosen, Anderson

Sidste kamp mod FCK
http://www.bold.dk/fodbold/kamp/fc-midt ... /12786259/

Andet nyt op til kampen
Underlaget i Parken under kritik
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/staa ... lortebane/

God Kamp :)

Steffen am

Re: SL (S): FCK vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Lidt tyndere bænk, end længe.

Men mon ikke mindst en af de 6 skadede spillere når at blive klar.
Håber dog ikke man forhaster noget, så de kan risikere at skulle sidde ude længere.

En kamp om 3 vigtige point, men den er som bekendt efterfulgt af en 6-points-kamp og en semifinale.
(begge på hjemmebane :) )

Imamovic

Indlæg af Imamovic »

Tror desværre, med den udmelding som M. Andersen kom med, at han kommer til at være på bænken..

Fortrækker bestemt også MA over Dahlin, syntes der er mere ro i spillet, men men men....

WBW

Indlæg af WBW »

Med Poulsen, Sparv, og muligvis også Borring og Kian ude på søndag. Hvem mon så får anførerbindet?

Går ud fra det bliver Borring eller Kian hvis en af dem når at blive klar. Men hvis ikke, så er det lige pludselig er åbent spørgsmål. Halsti eller Dahlin grundet deres erfaring? Nissen grundet sin vildskab?

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Gode bud og der er det her med anførergruppen der kan være med til at give en ide.
Jeg vil dog gætte på Dahlin, som før har været brugt som 4. valg

Det kræver selvfølgelig at han spiller, men det gør han nok også.

Jeg gætter på der bliver udtaget 19-20 til bruttotruppen i morgen, så det er nok først søndag vi ved mere.
Men, der er ikke noget nyt om Kian og Borring vel? :)

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Gode bud og der er det her med anførergruppen der kan være med til at give en ide.
Jeg vil dog gætte på Dahlin, som før har været brugt som 4. valg

Det kræver selvfølgelig at han spiller, men det gør han nok også.

Jeg gætter på der bliver udtaget 19-20 til bruttotruppen i morgen, så det er nok først søndag vi ved mere.
Men, der er ikke noget nyt om Kian og Borring vel? :)

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Dahlin eller Rafael

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Rilwan eller Rømer

Sent from my iPhone using Tapatalk

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Kian eller Dahlin.

Ser ud til både Kian, Borring, Bruninho og VdV er blevet klar. Dog 19 mand udtaget.
http://www.fcm.dk/nyheder/superliga/tru ... koebenhavn

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det er både godt og skidt, at vi skal undvære Poulsen i dag. Skidt fordi det er en af de kampe, hvor vi har brug for de rutinerede kræfter, og godt fordi det trods alt er en halv-gratis kamp at afsone karantæne i - vi skulle under alle omstændigheder være ret heldige, for at få point med.

FCK har ikke imponeret så meget som tidligere i sæsonen i den sidste periode. Jeg tror det bliver afgørende, om vi kan stå imod Cornelius enten ved at lukke ham ned eller ved at lukke ned for indlæggene til ham. Ingen af delene har vi været så gode til de sidste gange, hvor vi i perioder er blevet presset langt ned i eget felt og bombarderet med indlæg. Det er ikke holdbart mod FCK.

Jeg håber derfor Kian er klar, og at vores backs og kanter er klar til at yde en 100% indsats defensivt. Hvis vi skal udfordre FCK, så tror jeg det bliver ud fra en defensiv organisation, hvor vi prøver at holde dem centralt og forhindre deres backs i at komme til indlæg. De har hverken dybdeløbere eller driblere centralt - så der må de egentlig godt have bolden, så længe der ikke er åbninger på kanterne. Vi skal på den anden hånd være skarpe i vores omstillinger. Det så vi desværre ikke ud til at være i Lyngby, hvor vi flere gange havde muligheden for at lukke kampen.

Med Sparv og Poulsen ude, så får Drachmann en væsentlig rolle ift at skabe ro og turde spille bolden rundt, så vi ikke bare står og sparker væk. Det ved jeg ikke, om han er dygtig nok til - det får vi at se i dag. Det bliver væsentligt, at vi tør holde i bolden i perioder, så vi kan modstå det pres, som FCK forventeligt vil komme med.

henker

Indlæg af henker »

Jeg tror nok at vi taber idag og dykke ned til 4 plads og bliver uafgjort mod fc Nordsjælland næste kamp, og vi sidder fast i den 4 plads. Tror også at vi taber til Brøndby i pokal. Forhåbentlig tager jeg fejl af min mavefornemmelse og min skønt.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Nogen der kan huske om vi har spillet en betydende kamp uden både Poulsen og Sparv før i nyere tid?

Mike80

Indlæg af Mike80 »

FCK ude bliver selvsagt ikke sværere og med Poulsen, Sparv og evt. Også Kian ude giver jeg os ikke mange procenter.

Jeg forventer en stram defensiv med fokus på hurtige omstillinger og en stor rolle til Paul i front som skal holde i bolden og skabe ro. Mon ikke vi vender midtbanen og starter med Rømer og Drachmann bag Duelund.

En slags gratis kamp hvor jeg trods alt håber vi spiller forholdsvis frit da ingen vel rigtigt har nogle forventninger om vi skal tage point.

Go kamp!
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

4-4-2?

Start-11 mod @FCKobenhavn: Dahlin, Nissen, Hansen, Halsti, Novak, Drachmann, Rømer, Duelund, Hassan, Bruninho, Onuachu.

Bænk: Andersen, Nicolaisen, Dal Hende, Borring, Kroon, van der Vaart, Wikheim.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Steffen am skrev:
23. apr 2017, 17:24
4-4-2?

Start-11 mod @FCKobenhavn: Dahlin, Nissen, Hansen, Halsti, Novak, Drachmann, Rømer, Duelund, Hassan, Bruninho, Onuachu.

Bænk: Andersen, Nicolaisen, Dal Hende, Borring, Kroon, van der Vaart, Wikheim.
Bruninho på fløjen. Spillede han også i FCN. Så 4-1-4-1.
Glædeligt at Borring er tilbage.

Besvar