SL (S): FCK vs. Midtjylland

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Steffen am

Re: SL (S): FCK vs. Midtjylland

Indlæg af Steffen am »

Kent skrev:
23. apr 2017, 17:42
Steffen am skrev:
23. apr 2017, 17:24
4-4-2?

Start-11 mod @FCKobenhavn: Dahlin, Nissen, Hansen, Halsti, Novak, Drachmann, Rømer, Duelund, Hassan, Bruninho, Onuachu.

Bænk: Andersen, Nicolaisen, Dal Hende, Borring, Kroon, van der Vaart, Wikheim.
Bruninho på fløjen. Spillede han også i FCN. Så 4-1-4-1.
Glædeligt at Borring er tilbage.
Modtaget :)
Duelund på 8'eren og Rilwan på 10'eren?

Og ikke mindst glædeligt Kian er med :)

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Paulllllll kæft du skal scorer på den der

henker

Indlæg af henker »

FCK spillede ikke godt i første halvleg, men vi var bare så ringere.. Pinligt at se på..

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

jeg synes egentligt at Bruninho gør det ganske glimrende, han boldfast og har stor spilforståelse

mnm123

Indlæg af mnm123 »

henker skrev:
23. apr 2017, 18:50
FCK spillede ikke godt i første halvleg, men vi var bare så ringere.. Pinligt at se på..
Det er lang tid siden vi har kunne spille sådan rundt inde i parken mod Fck, vi burde have været foran ved Rilvan, så fortæl os lige
hvad du forventer af sådan en kamp i parken ?

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Hold nu op med alt den negativitet.

Vi spillede en fin første halvleg på Danmarks sværeste udebane, hvor hjemmeholdet kun har lukket 6 mål ind eller noget i den retning.

Vi har haft tre store chancer, om Rilwans eller Pauls var størst, det skal jeg ikke gøre mig dommer over.

Desuden skulle Peter Ankersen og Cornelius have haft direkte rødt kort!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Ja, det er sikkert points i justice tabellen med alle de mega-chancer vi har misbrugt.

/Cortez

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

I den her kamp udstilles FCM midtforsvar / Drachman

Cortez

Indlæg af Cortez »

FCM2000 skrev:
23. apr 2017, 19:45
I den her kamp udstilles FCM midtforsvar / Drachman
Sjovt som man ser fodboldkampe forskelligt. Synes i den grad det er forvaret og angrebet der taber kampen for os i dag, hvorimod midtbanen var ok.

Edit: Argh, ser nu at det netop var din pointe - i hvert fald mht. forsvaret. My bad.

/Cortez

henker

Indlæg af henker »

Wow sikken masse godt købt steinlein du har gjort!
Wow vi vise stor klasse iaften.. Jeg er mest imponerende over at vi lavede ingen fejl og vi løber ikke som hovedløse hønse.. Halsti, Kian, Borring og big Paul styrer bare for vildt! Tillykke med idag, thorup og steinlein..

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Foråret har vist, at FCM skal hente en midtforsvar af klasse, og det udstilles i aften.

Synes faktisk af FCM spillede ok, dog faldt Halsti, Kian, Drachman og Borring til jorden.

Det er simpelhen for nemme mål FCK får.

Kampen viser, at Poulsen ikke er uundværlig.

Hvis FCM og FCK mødes i pokalfinalen, så kræves det at Sparv bliver klar og evt. går ned ved siden af Kian.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

FCM2000 skrev:
23. apr 2017, 20:02
Foråret har vist, at FCM skal hente en midtforsvar af klasse, og det udstilles i aften.

Synes faktisk af FCM spillede ok, dog faldt Halsti, Kian, Drachman og Borring til jorden.

Det er simpelhen for nemme mål FCK får.

Kampen viser, at Poulsen ikke er uundværlig.

Hvis FCM og FCK mødes i pokalfinalen, så kræves det at Sparv bliver klar og evt. går ned ved siden af Kian.
Ja lad os nak dem i finalen, Sparv vil være en gevinst i forsvartog Drachmann gør det bedre og bedre på midtbanen-

pdole

Indlæg af pdole »

henker skrev:
23. apr 2017, 19:58
Wow vi vise stor klasse iaften.. Jeg er mest imponerende over at vi lavede ingen fejl og vi løber ikke som hovedløse hønse.. Halsti, Kian, Borring og big Paul styrer bare for vildt! Tillykke med idag, thorup og steinlein..
Man bliver så træt...
Henker tror du ikke det er tid til at gå på sommerferie?
Er sikker på at noget sol og lidt udsigt let pålædte piger gør, at du kommer tilbage en smule mere konstruktiv.
Pt kommer der ikke meget brugbart ud af dit tastatur.
God sommer 8-)

Philipjensen

Indlæg af Philipjensen »

henker skrev:
23. apr 2017, 19:58
Det er altså temmeligt træls at læse sådan noget. Jeg var fint tilfreds med spillet i dag. En svær kamp at spille. Den ironiske distance kan godt forekomme arrogant og respektløs. Håber på en tone der indeholder lidt analyse fremfor tilsvininger,

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Vi spiller en langt bedre kamp end jeg forventede. Vi skaber flere og større chancer end FCK. Hjemmepublikummet kårer Robin Olsen som MOM. Altså gjorde vi rigtig mange ting godt. Og så skal vi ikke tale om, at FCK godt kunne have fået 2 røde kort.
Svaghederne var desværre som forventet. Vi kunne ikke holde Cornelius og skarpheden i felterne blev afgørende. Vi mangler også tydeligvis Polle på dødboldene, som i den grad manglede kvalitet.

Besvar