Transfer vinter 2016

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
levis

Re: Transfer vinter 2016

Indlæg af levis »

TrueWolfMidt skrev:
26. jan 2017, 13:39
Mon ikke man kan leje ham billigt i 18 måneder, hvor Forrest betaler det meste af hans løn og Fcm resten.

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... er/6506886
I forhold til at både ledelsen og fans skriger på ledertyper og FCM-DNA, så er Bendtner noget nær den sidste spiller i verden, jeg kunne tænkte mig at få til Midtjylland. Bendtner virker om nogen, som en spiller der kan være gift for et omklædningsrum, og absolut ikke som en spiller, der bibringer professionalisme og god træningskultur. I forhold til FCM-DNA(en sidebemærkning; bør man ikke rettere snakke om kultur end dna?), så ville han på intet punkt bringe noget af det vi eftersøger pt.. Spillemæssigt har han ikke leveret i flere år, og med konstante småskader og manglende spilletid, er det vel ikke helt utænkeligt, at Bendtners tid som professionel fodboldspiller lakker mod enden.

Desuden er han jo ærkekøbenhavner, med et tæt forhold til FCK. Jeg tror - og det har jeg intet faktuelt belæg for sige - at Bendtner føler sig alt for hævet, både spillemæssigt og mentalt, til at skulle spille for FC Midtjylland. Omvendt syntes jeg egentligt også, at vi, FC Midtjylland, godt kan tillade os at føle os for fine til Nicklas Bendtner. Han har ikke klasse nok til os.

Ps. Derfor kan man jo godt ærgre sig over, at det aldrig blev til det helt store med Bendtner. Den der Italien kamp i 2013, hvor han, efter at have været ude i nogle måneder, kommer ind og scorer to kasser på Buffon. Hold kæft mand, det var fandme fedt. Gid der havde været flere af de øjeblikke.

TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Indlæg af TrueWolfMidt »

levis.
Kan sagtens forstå dine gode argumenter, men en ledertyper kan han vel godt kaldes. Paul Onuachu lærte meget af Duncan og kan ganske givet også lære en del af Bendtner. Som du skriver er det nok utopi at tro på, at han kommer til Fcm, men tror heller ikke at Ståle er interesseret i ham, og for ham gælder det vel om at få spilletid, før ham får det på landsholdet og det burde han nok trods alt kunne få hos os / Fcm.

Brugeravatar
UlvenFraNord

Indlæg af UlvenFraNord »

Synes det minder om dengang vi hentede Duncan, han var også kendt for fjollerier, for lidt fokus og en generel useriøs indstilling. Det gik da meget godt. Men om det ville igen er jo ikke til at vide. Det er en skam Bendtner fjoller sit talent væk på den måde, han kunne have været en af de store nu, med lidt omtanke og mere dedikation..

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

TrueWolfMidt skrev:
26. jan 2017, 14:37
levis.
Kan sagtens forstå dine gode argumenter, men en ledertyper kan han vel godt kaldes. Paul Onuachu lærte meget af Duncan og kan ganske givet også lære en del af Bendtner. Som du skriver er det nok utopi at tro på, at han kommer til Fcm, men tror heller ikke at Ståle er interesseret i ham, og for ham gælder det vel om at få spilletid, før ham får det på landsholdet og det burde han nok trods alt kunne få hos os / Fcm.
UlvenFraNord skrev:
26. jan 2017, 16:23
Synes det minder om dengang vi hentede Duncan, han var også kendt for fjollerier, for lidt fokus og en generel useriøs indstilling. Det gik da meget godt. Men om det ville igen er jo ikke til at vide. Det er en skam Bendtner fjoller sit talent væk på den måde, han kunne have været en af de store nu, med lidt omtanke og mere dedikation..
Men Duncan havde trods alt præsteret ret fint i AGF, Brøndby og AAB. Udenlandsopholdet blev aldrig til det helt store, men jeg husker ikke at dét var på grund af manglende disciplin. Jeg er med på at han i DK, havde et par episoder på sit CV, som ikke var helt gode, men det betragter jeg i højere grad som svipsere og manglende modenhed. Noget han gradvist fik lagt fra sig. Duncan havde jo heller ikke et CV, der tilnærmelsesvis når Bendtners, og som kunne retfærddiggøre stjernenykker. Forestil jer lige Thorup, Kristian Bak og Steinlein, der skal lære Bendtner om livet som professionel fodboldspiller. Der bare et mismatch på så mange planer.
Bendtner anser jeg som typen, der mentalt stadig er 18 år gammel. I virkeligheden er han efterhånden 29 år, men at dømme ud fra de sidste par år, så virker han ikke ligefrem til at være blevet klogere.

Jeg tror i højere grad, at han kunne få succes i FCK. Omvendt tror jeg ikke, at de har nogen interesse i at hente ham hjem, dertil er han for stor en risiko, og de har jo i forvejen ret nemt ved at tiltrække gode angribere.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Jeg tror faktisk FCM har en angriber eller midterforsvar klar til et skifte til FCM, men det afhænger af et Olsson salg eller et Pusic salg.

Vi får dog ingen ændringer medmindre vi sælger først. Der skal balance i regnskabet og det betyder vi ikke kan gøre som FCK, der henter Okore og Boilesen ind til, når de sælger en spiller om et halvt eller helt år.

Uldkraemmeren

Indlæg af Uldkraemmeren »

2 mio. for klubbens bedste angriber? Det lyder ærlig talt meget lavt. Han burde kunne sælges for fem mio. eller i bedste fald blive og spille sammen med Onuachu i 4-4-2. http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... til-jorden

JBT

Indlæg af JBT »

Det er så hjernedød han ikke kan bruges af klamme Jess og CS undskyld. Det er så plat. Han er den bedste vi har hel klart. Og så vil man sælge men til så latterligt et beløb bliver det bare være i forhold at pege med pilen. Desuden taber vi forventeligt og igen, i årets anden kamp. Måske en forkert tråd, men vi når ikke sluttespillet i år af mange grunde hvis det bliver ved. Glæder mig til sol og sommer af flere årsager.

Steffen am

Indlæg af Steffen am »

Ked af at måtte rette,
Men det er 100 % sikkert vi kommer i slutspil.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Ja men hvilket er det store spørgsmål blandt rigtig mange

JBT

Indlæg af JBT »

Åh Steffen "evigt glad" du ved. Elsker mit hold men ikke mekanismerne bag og det over lang tid, hvor galskaben har stået på. Mening mand sidder netop derude og tænker om vi gør det, vi har jo ikke vist noget der retfærdiggør det. Resten af Danmark kan godt se det, hvorfor kan vi ikke selv? Det er sgu trist at også ha fans der udelukkende er så farvet og måske for optimiske, det modsatte er ligeså sundt - igen bare en mening.
Flyt bare indlægget selvom det efterhånden er vigtigere end alt andet i klubben..(:

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

Pusic skulle efter rygter være på vej til Sparta Rotterdam

974

Indlæg af 974 »

JBT skrev:
27. jan 2017, 21:21
Åh Steffen "evigt glad" du ved. Elsker mit hold men ikke mekanismerne bag og det over lang tid, hvor galskaben har stået på. Mening mand sidder netop derude og tænker om vi gør det, vi har jo ikke vist noget der retfærdiggør det. Resten af Danmark kan godt se det, hvorfor kan vi ikke selv? Det er sgu trist at også ha fans der udelukkende er så farvet og måske for optimiske, det modsatte er ligeså sundt - igen bare en mening.
Flyt bare indlægget selvom det efterhånden er vigtigere end alt andet i klubben..(:
for mig virker det nu til at det er dig JBT der er lukket inde i en osteklokke og ikke engang vil se ud af den...

du fyrer alle mulige gloser afsted gang på gang om at alt er et faktum - fordi du synes det - eller at resten af Danmark kan godt se det osv

Jeg bor ovre ved København og jeg møder ikke en masse mennesker der siger at FCM ikke ryger i medaljeslutspillet eller er et superdårligt hold!
De fleste udtaler sig med respekt og en generel fodboldviden, der viser at hold kan have op- og nedture, men alle forventer bestemt at FCM blander sig i toppen igen igen, og i hvert fald stadig er en af landets bedste klubber

Så bank lige lidt hårdt på den glasrude, og træd ud i en verden udover din egen :-)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Simon Kroon oveni Dal Hende og Drachmann: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6509967
Mangler stadig en angriber og midterforsvarer....

JBT

Indlæg af JBT »

974 skrev:
28. jan 2017, 00:25
JBT skrev:
27. jan 2017, 21:21
for mig virker det nu til at det er dig JBT der er lukket inde i en osteklokke og ikke engang vil se ud af den...

du fyrer alle mulige gloser afsted gang på gang om at alt er et faktum - fordi du synes det - eller at resten af Danmark kan godt se det osv

Jeg bor ovre ved København og jeg møder ikke en masse mennesker der siger at FCM ikke ryger i medaljeslutspillet eller er et superdårligt hold!
De fleste udtaler sig med respekt og en generel fodboldviden, der viser at hold kan have op- og nedture, men alle forventer bestemt at FCM blander sig i toppen igen igen, og i hvert fald stadig er en af landets bedste klubber

Så bank lige lidt hårdt på den glasrude, og træd ud i en verden udover din egen :-)

Så møder du måske bare de forkerte hvor du omgås så at sige. Du kender mig ikke så tal for dig selv -
Min og tusinder af andres holdning og faktisk også argument er helt kanon det sgu bare herinde man er så pisse vattet ikke at vil se det. Igen kan jeg kun sige vi må se hvad der sker. Jeg ved sgu godt folk ved, og siger FCM ikke har niveau til mere. Problemet er at De ikke selv ser dette i klubben og lukker al snak ude (fair nok det skal til, men det holder jo ikke i længden, når man skubber sandhed og realisme væk gang på gang).

At vi sælger suppens bedste angriber er for mig en geni streg... eller nej, bare blæst. Hvem skal erstatte ham? Køber vi en i stedet, nogle der ved noget?

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Kent skrev:
28. jan 2017, 07:31
Simon Kroon oveni Dal Hende og Drachmann: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... er/6509967
Mangler stadig en angriber og midterforsvarer....
Dette må absolut betyde at vi har en del der er på vej til at blive solgt/udlejet. De 3 er spillere til start 11, så Sparv, Halsti, Novak og en kant Olsson/Duelund kan vel tænkes på vej væk.

Låst