I forhold til at både ledelsen og fans skriger på ledertyper og FCM-DNA, så er Bendtner noget nær den sidste spiller i verden, jeg kunne tænkte mig at få til Midtjylland. Bendtner virker om nogen, som en spiller der kan være gift for et omklædningsrum, og absolut ikke som en spiller, der bibringer professionalisme og god træningskultur. I forhold til FCM-DNA(en sidebemærkning; bør man ikke rettere snakke om kultur end dna?), så ville han på intet punkt bringe noget af det vi eftersøger pt.. Spillemæssigt har han ikke leveret i flere år, og med konstante småskader og manglende spilletid, er det vel ikke helt utænkeligt, at Bendtners tid som professionel fodboldspiller lakker mod enden.TrueWolfMidt skrev: ↑26. jan 2017, 13:39Mon ikke man kan leje ham billigt i 18 måneder, hvor Forrest betaler det meste af hans løn og Fcm resten.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... er/6506886
Desuden er han jo ærkekøbenhavner, med et tæt forhold til FCK. Jeg tror - og det har jeg intet faktuelt belæg for sige - at Bendtner føler sig alt for hævet, både spillemæssigt og mentalt, til at skulle spille for FC Midtjylland. Omvendt syntes jeg egentligt også, at vi, FC Midtjylland, godt kan tillade os at føle os for fine til Nicklas Bendtner. Han har ikke klasse nok til os.
Ps. Derfor kan man jo godt ærgre sig over, at det aldrig blev til det helt store med Bendtner. Den der Italien kamp i 2013, hvor han, efter at have været ude i nogle måneder, kommer ind og scorer to kasser på Buffon. Hold kæft mand, det var fandme fedt. Gid der havde været flere af de øjeblikke.