Ny cheftræner

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
pr0j3ct

Re: Ny cheftræner

Indlæg af pr0j3ct »

Arff skrev:Damn you, der var du et milisekund hurtigere ;-)
:)

Ser ud til at der måske er kommet lidt mere kød på Bradley muligheden.

http://www.bold.dk/nyt/avis-fcm-i-dialog-med-bradley

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Bob Bradley er altså også et godt navn at hente. Han er kendt i den internationale fodboldverden og kan godt ende med være et stærkt kort, når der skal tiltrækkes udenlandske spillere. At Stabæk har fået ham i sin tid er lidt af et scoop, men det er perfekt for os, at han nu kender lidt til skandinavisk fodbold. Jeg var lidt bekymret, da han var rygtet til AaB, for jeg tænkte, at det nok ville blive en succes for dem.

Måske kan vi tiltrække en spændende amerikansk spiller, hvis vi får Bradley. Gerne med større held end Califf denne gang. ;)

Brugeravatar
Stoffer

Indlæg af Stoffer »

Acebone skrev:Bob Bradley er altså også et godt navn at hente. Han er kendt i den internationale fodboldverden og kan godt ende med være et stærkt kort, når der skal tiltrækkes udenlandske spillere. At Stabæk har fået ham i sin tid er lidt af et scoop, men det er perfekt for os, at han nu kender lidt til skandinavisk fodbold. Jeg var lidt bekymret, da han var rygtet til AaB, for jeg tænkte, at det nok ville blive en succes for dem.

Måske kan vi tiltrække en spændende amerikansk spiller, hvis vi får Bradley. Gerne med større held end Califf denne gang. ;)
Enig, han er perfekt for os, men det store spørgsmål er vel om vi er et tilstrækkeligt step up for ham.. Hans tidligere udtalelser synes at antyde det ikke er tilfældet.

Frandsen2000

Indlæg af Frandsen2000 »

Han er vel umiddelbart også en mand der kræver en forholdsvis stor løncheck hvis man skal sammenligne ham med den almene løn i superligaen for en træner...
Glen tjente vist i omegnen af 1.000.000 kroner om året hvilket jeg ikke tænker er nok for ham...

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Vi får ikke en kapacitet som Glen for de samme penge. Det må vi leve med.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Acebone skrev:Vi får ikke en kapacitet som Glen for de samme penge. Det må vi leve med.
Præcis. Og man er nødt til at kigge på den lange bane her, for hvis det lykkedes os at finde en træner der kan føre klubben op til næste niveau, som vel er top-2 hver sæson og europæisk gruppespil hvert andet, så kan det jo pludselig være god forretning at give en ny træner 50% mere i løn end Glen fik :-)

Men efter hvad jeg kan høre og forstå, så har FCM og Bob Bradley haft en kort samtale, og aftalt "et vigtigt møde" i den kommende uge, hvor Steinlein, Ankersen og Benham skal sælge projektet til Bradley, hvor man så efterfølgende gøre status og tage den derfra.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Noerum skrev:Og det kan Jonas Dal?
Nej, det kan han ikke - også derfor jeg på intet tidspunkt har været fortaler for ham, som jeg også mener, at jeg har gjort meget klart :-)
Noerum skrev:Colin Todd synes jeg, er meget undervurderet. Han har fået Randers til at præstere godt i sidste sæson. Jeg tror han vil komme med noget disciplin og en solid defensiv organisation. Han er engelsk, så han vil måske forstå Benham og de andre bedre (samme mentalitet?)

Jeg ved ikke om han er undervurderet, eller om hele Randers' hold er blevet undervurderet - de har vel cirka den 4. bedste trup i Ligaen, hvis du spørger mig. Så jeg vil ikke kalde det en overpræstation af Randers, men egentligt som forventet. Vores trup mangler ikke disciplin, og ambitionen er ikke at blive et godt defensivt hold. Og det Benham gør, kunne vel ikke blive mindre engelsk, end noget som helst andet i engelsk fodbold? :-)
Noerum skrev:Med hensyn til at tiltrække spillere, så er Colin Todd Tidligere engelsk landsholdsspiller, og meget mere kendt i europa, end fx Glen er.
Ja, men han er også den old school trænertype, med meget faste principper omkring spillere og spillestil - han spiller 4-4-2, med backs som først og fremmest er forsvarer, to tætte firekæder og brede kanter, som skal slå indlæg - vi har ganske enkelt ikke spillerene til at få en træner som Colin Todd - at jeg er enig med dig i, at han er en dygtig træner, er en helt anden diskussion :-)

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg er old school, derfor jeg foretrækker Colin Todd! Endny bedre, kunne man overveje Felix Magath! :D

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeg er old school, derfor jeg foretrækker Colin Todd! Endny bedre, kunne man overveje Felix Magath! :D

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Noerum skrev:Jeg er old school, derfor jeg foretrækker Colin Todd! Endny bedre, kunne man overveje Felix Magath! :D
Så tror jeg ikke du skal regne med, at vi har ret mange spillere tilbage. Jeg garanterer dig hvertfald, at Morten Duncan stopper karrieren ;)

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg synes Bob Bradley lyder som en spændende træner med et fint CV. Så håber lidt på man lander ham.
De rygter jeg har haft opstøvet var, at man i starten var ret lun på Hjulmand, og at der også skulle have været en vis korrespondance. Men at den døde på Hjulmands kontraktproblemer i Mainz. Det kan man jo så vælge enten at ærgre eller glæde sig over. Personligt er jeg på det sidste hold...

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Jesper BW1100 skrev:Jeg synes Bob Bradley lyder som en spændende træner med et fint CV. Så håber lidt på man lander ham.
De rygter jeg har haft opstøvet var, at man i starten var ret lun på Hjulmand, og at der også skulle have været en vis korrespondance. Men at den døde på Hjulmands kontraktproblemer i Mainz. Det kan man jo så vælge enten at ærgre eller glæde sig over. Personligt er jeg på det sidste hold...
Det er også hvad jeg hører :-) Og helt enig, det er ikke en skam, at han ikke bliver manden.

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

http://bold.dk/nyt/hjulmand-har-faaet-e ... nde-tilbud

Jeg bider mærke i specielt to ting, hvor den ene ting selvfølgelig er, at han pt. ikke siger ja tak til noget job, da han som skrevet står, stadig er bundet af Mainz.

Den anden ting er, at han ifølge rygterne har været til samtale i Brendfort, hvilket også kunne indikere at han måske har været et større emne i Midtjylland, end vi lige havde gået og troet :-)

Noe

Indlæg af Noe »

Arff skrev:
Den anden ting er, at han ifølge rygterne har været til samtale i Brendfort, hvilket også kunne indikere at han måske har været et større emne i Midtjylland, end vi lige havde gået og troet :-)
Følgende er lækket fra Hjulmands samtale i Brentford. Jeg kan ikke overskue, om det har haft betydning for at han ikke fik jobbet:

Ankersen: "Lad os antage, at vi har kvalificeret os til Europa, og skal møde et af de rigtig store hold. Hvad gør du?"

Hjulmand: "Mit taktiske oplæg vil være, at jeg fortsætter stilen med naiv possesionfodbold, selvom jeg ikke har spillerne til det på det niveau. Også selvom vi løber ind i den ene pinlige øretæve efter den anden. Min egen forfængelighed og stædighed er vigtigere end klubbens ve og vel."

;)

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Var en af rygterne ved Bob Bradley ikke, at han var i spil som assistenttræner i Liverpool?
Jeg aner ikke noget om størrelsen på Liverpools trænerstab og antallet af assistenter, men denne nyhed kan måske betyde, at den mulighed er lukket: http://www.bold.dk/nyt/u19-landstraener ... -liverpool

Besvar