Arff skrev:Damn you, der var du et milisekund hurtigere![]()
Ser ud til at der måske er kommet lidt mere kød på Bradley muligheden.
http://www.bold.dk/nyt/avis-fcm-i-dialog-med-bradley
Arff skrev:Damn you, der var du et milisekund hurtigere![]()
Enig, han er perfekt for os, men det store spørgsmål er vel om vi er et tilstrækkeligt step up for ham.. Hans tidligere udtalelser synes at antyde det ikke er tilfældet.Acebone skrev:Bob Bradley er altså også et godt navn at hente. Han er kendt i den internationale fodboldverden og kan godt ende med være et stærkt kort, når der skal tiltrækkes udenlandske spillere. At Stabæk har fået ham i sin tid er lidt af et scoop, men det er perfekt for os, at han nu kender lidt til skandinavisk fodbold. Jeg var lidt bekymret, da han var rygtet til AaB, for jeg tænkte, at det nok ville blive en succes for dem.
Måske kan vi tiltrække en spændende amerikansk spiller, hvis vi får Bradley. Gerne med større held end Califf denne gang.
Præcis. Og man er nødt til at kigge på den lange bane her, for hvis det lykkedes os at finde en træner der kan føre klubben op til næste niveau, som vel er top-2 hver sæson og europæisk gruppespil hvert andet, så kan det jo pludselig være god forretning at give en ny træner 50% mere i løn end Glen fikAcebone skrev:Vi får ikke en kapacitet som Glen for de samme penge. Det må vi leve med.
Nej, det kan han ikke - også derfor jeg på intet tidspunkt har været fortaler for ham, som jeg også mener, at jeg har gjort meget klartNoerum skrev:Og det kan Jonas Dal?
Noerum skrev:Colin Todd synes jeg, er meget undervurderet. Han har fået Randers til at præstere godt i sidste sæson. Jeg tror han vil komme med noget disciplin og en solid defensiv organisation. Han er engelsk, så han vil måske forstå Benham og de andre bedre (samme mentalitet?)
Ja, men han er også den old school trænertype, med meget faste principper omkring spillere og spillestil - han spiller 4-4-2, med backs som først og fremmest er forsvarer, to tætte firekæder og brede kanter, som skal slå indlæg - vi har ganske enkelt ikke spillerene til at få en træner som Colin Todd - at jeg er enig med dig i, at han er en dygtig træner, er en helt anden diskussionNoerum skrev:Med hensyn til at tiltrække spillere, så er Colin Todd Tidligere engelsk landsholdsspiller, og meget mere kendt i europa, end fx Glen er.
Så tror jeg ikke du skal regne med, at vi har ret mange spillere tilbage. Jeg garanterer dig hvertfald, at Morten Duncan stopper karrierenNoerum skrev:Jeg er old school, derfor jeg foretrækker Colin Todd! Endny bedre, kunne man overveje Felix Magath!
Det er også hvad jeg hørerJesper BW1100 skrev:Jeg synes Bob Bradley lyder som en spændende træner med et fint CV. Så håber lidt på man lander ham.
De rygter jeg har haft opstøvet var, at man i starten var ret lun på Hjulmand, og at der også skulle have været en vis korrespondance. Men at den døde på Hjulmands kontraktproblemer i Mainz. Det kan man jo så vælge enten at ærgre eller glæde sig over. Personligt er jeg på det sidste hold...
Følgende er lækket fra Hjulmands samtale i Brentford. Jeg kan ikke overskue, om det har haft betydning for at han ikke fik jobbet:Arff skrev:
Den anden ting er, at han ifølge rygterne har været til samtale i Brendfort, hvilket også kunne indikere at han måske har været et større emne i Midtjylland, end vi lige havde gået og troet