Ravnen skrev:Sniper skrev:Colin Todd ??
Ham håber jeg så bestemt ikke vi henter.
Hvad med Priske og Lars Friss er de helt ude af kampen?-det jeg kender til L.Friis er meget begrænset men jeg ved dog at han har haft med vores U-hold at gøre igennem flere år. Vi hentede jo også Glen ind som helt grøn senior træner. Nogen der ved hvad Friis har af baggrund som træner??-jeg synes han virker som en sympatisk mand, men også dygtig træner???
Så vidt jeg har læst, er der ingen af dem (Priske og Friis) som har den fornødne licens til at være træner i Superligaen. Ellers var det såmænd også en ok ide. Selvom vi før har oplevet at assistenten måske havde lidt svært ved at træde direkte ind i chefrollen, dengang Thomasberg tog over efter Erik Rasmussen. Men der var jo mange flere facetter i det dengang med Thomasberg.
Priske og Friis har ikke P-licens som man skal have for at være superligatræner, og derfor har de 60 dage, og derefter skal der en ny på plads. Og netop af samme grund kunne Todd ikke fortsætte hvis ikke dette var sket
"Grunden til at Colin Todd kan fortsætte på trods af sin manglende P-licens fortsætte i Randers FC som cheftræner, da han har FAs "Coaching Diploma”, som nu gennem dialogen mellem de forskellige parter er blevet sidestillet med P-licensen."
I øvrigt synes jeg man her på graven bør stoppe med alle de smånaive og romantiske ønsker til ny træner. Fakta er vel og har hele tiden været at vi skal have en træner (gerne udenlandsk) der kan løfte os til næste niveau. Uden at forklejne Riddersholm tror jeg ikke han kunne magte det, og det er der nok kun en træner med international erfaring der kan.
Vi har nu chancen for ar prøve en helt ny træner der jo også kommer med ny gejst og energi, og et andet syn på mange ting. Så jeg håber vi får en udlænding der virkelig har prøvet at styre et hold i Europa eller anden international erfaring.
Jeg tror virkelig Bob Bradley er en god træner, men det ser jo desværre ikke ud til at være muligt.