I min optik er det ret tydeligt at de forsøger at sælge aviser på baggrund af en sensationshistorie, som ikke er der.TrueWolfMidt skrev:
Kan sagtens følge dig et stykke af vejen, men hvis det ikke er for, at svine vores klub til og for at få os til, at se dårlige ud i medierne, så ved jeg sgu snart ikke. Der er en grund til, at de vælger netop, at fokusere på vores nigerianske spillere, måske for på den lange bane, at så tvivl om Fcm's hensigter, eller i forsøg på, at gøre det sværere for Fcm, at andre nigerianere kommer til klubben. Grundene kan være mange.
Jeg tror simpelthen ikke på at Morten Crone og de andre tosser på BT har siddet og tænkt: "Lad os ramme FCM fordi det kunne være sjovt".
De har tænkt: "Der er utrolig meget fokus på FCM. Lad os sælge brygge en (læs: latterlig) sensationshistorie op på en tynd baggrund og sælge nogle aviser!". Det ser så heldigvis ud til at have bidt dem i røven.
Nu skal man passe på med at se spøgelser over det hele. Der skulle nødig gå Brøndby-retorikken "alle hader os" i den. BT's historie er til grin. Men at tro den er lavet for at genere FCM specifikt er paranoid. De havde gjort det samme med Brøndby og FCK, da det også sælger aviser.....
At det så i deres optik garanteret er en pissegod historie qua vores tidligere udfordringer med unge afrikanere under 18 år osv. er en anden sag...