Foråret 2015 - Vejen mod guldet.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
TrueWolfMidt
Geografisk sted: 7400 Snejbjerg.

Foråret 2015 - Vejen mod guldet.

Indlæg af TrueWolfMidt »

Brugeravatar
Ravnen

Re: Foråret 2015 - Vejen mod guldet.

Indlæg af Ravnen »

Vejen er banet :mrgreen:

http://www.bt.dk/superligaen/fcm-rappor ... paa-guldet
BT kan berette, at FC Midtjylland før købet af Martin Pusic havde lavet en beregning, der viste, at mesterskabet med 79 procent sikkerhed ville lande i Herning, mens FC København havde 17 procent sandsynlighed, men med købet af Martin Pusic viser tallene, at guldet så godt som sikkert er FC Midtjyllands.

Således har en 15 sider lang rapport om Martin Pusic klargjort over for ledelsen i FC Midtjylland, at mesterskabet med 99 procent sansynlighed vil tilfalde Glen Riddersholms tropper.
Lidt vildt, kunne være spændende at læse denne rapport

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det giver anledning til at citere Ebbe Skovdal: "Statistik er som et miniskørt. Det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste"

99% virker helt tosset, men lad nu bare statistikken vise sit værd denne gang :ugeek:

Noe

Indlæg af Noe »

Jeg synes nordmanden plejer at antyde, at det er Glen, der ikke kan klare presset:

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... pilleriet/

Piv piv. Lad os da endelig få opmærksomheden væk fra hans egne fiaskoer.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det med procenterne har ikke noget på sig:

http://www.bold.dk/nyt/fcm-traener-om-9 ... ie-volapyk

Rap rap.

974

Indlæg af 974 »

ØV :-)

Sad lige og tænkte på hvor godt/skidt Ståle egentligt havde præsteret siden han kom tilbage til FCK

Desværre viser det sig at han trods alt har præsteret at få flere point end vi har :-(

http://www.superstats.dk/stilling/fra-t ... 014%2F2015

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Noe skrev:Jeg synes nordmanden plejer at antyde, at det er Glen, der ikke kan klare presset:

http://jyllands-posten.dk/sport/fodbold ... pilleriet/

Piv piv. Lad os da endelig få opmærksomheden væk fra hans egne fiaskoer.
Spinnet er i gang: Han forsøger at lægge pres på os, ved at sige, at vi ikke har nogen undskyldninger længere.

Men det er sådan set rigtig nok. Det er vel første gang i 10-15 år, at der har været en klub, som ikke har været FCK, som er så stor favorit til guldet som vi er ved vinterpausen. Odds på os som danske mestre er nede i ca. 1.3 og det er altså normalt kun FCK, der kan præstere det på denne tid af året.

Det er tankevækkende...

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Vi skal vel tilbage til vinteren 04/05, hvor Brøndby var selvskreven mester med 10 point ned til os.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

Hvis ikke Fck havde lavet alle de fejl-signinger tror jeg såmænd, at de havde købt endnu flere spillere ind i dette transfervindue, og måske endda fra samme hylde som os, men i kraft af de mange fejlkøb, er de i dette transfervindue nødt til at træde lidt på bremsen og det tror jeg Ståle har svært ved at acceptere, især når vi nu forstærkede os som vi gjorde. Jeg er ikke bange for at udråbe os som favoritter i år. Vi har aldrig haft et stærkere hold end nu og hvis ikke vi vinder i år, så kan det kun skyldes, at vi får rigtig mange langtidsskadede spillere her i foråret, hvilket ingen vel håber på.

oros

Indlæg af oros »

Lad nu bare Ståle Solbakken - eller Gummi Månedal :lol: - spinne. Det kan godt være, der er pres på Glen og FCM i det hele taget, men der er fandengalemig også pres på Gummi og FCK. Det vil godt nok være strengt for den københavnske arrogance at tabe til jyderne igen.

I øvrigt synes jeg, at CS giver Ståle præcis det overbærende skuldertræk, der er passende i den nuværende situation.

TrueWolfMidt

Indlæg af TrueWolfMidt »

TrueWolfMidt skrev:Hvis ikke Fck havde lavet alle de fejl-signinger tror jeg såmænd, at de havde købt endnu flere spillere ind i dette transfervindue, og måske endda fra samme hylde som os, men i kraft af de mange fejlkøb, er de i dette transfervindue nødt til at træde lidt på bremsen og det tror jeg Ståle har svært ved at acceptere, især når vi nu forstærkede os som vi gjorde. Jeg er ikke bange for at udråbe os som favoritter i år. Vi har aldrig haft et stærkere hold end nu og hvis ikke vi vinder i år, så kan det kun skyldes, at vi får rigtig mange langtidsskadede spillere her i foråret, hvilket ingen vel håber på.
Så er der dømt smalhals for Fck i tiden frem.
http://www.bold.dk/nyt/fck-chef-naeste- ... ere-rolige

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Det er vist godt, at sæsonen snart går igang, for retorikken mellem os og FCK er efterhånden ved at være lidt skinger: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... esset-klub
FCK har gang i den helt store gummibensretorik, hvilket på ingen måde er uventet. Vi kan også være helt sikre på, at medierne er klar med den vinkel, så snart der kommer en smule grus i maskineret.
Så den bedste medicin er, at komme igang med sæsonen og få nogle point på kontoen.
Det er ved at blive lidt trættende, at høre på disse forudsigelige presseslagsmål (selvom det faktisk var lidt morsomt at se Lange fremlægge FCK som den store talentklub, for så har de da for alvor glemt, hvem de er), så jeg vil foretrække, at vores respons de næste to uger er: Det har vi ingen kommentarer til, vi glæder os bare til at komme til at spille og lade resultaterne tale.

WBW

Indlæg af WBW »

Jeg vil tro, at vi i dette forår vil have i gennemsnit fem-seks spillere i startopstillingen, som har været hos os, siden de var 15 år gamle..
Faldt lige over denne udtalelse fra Steinlein i den artikel Kent linker til. Er jeg den eneste der har svært ved at komme op på 5-6 spillere i startopstillingen der har været i FCM siden de var 15 år?

Mike80

Indlæg af Mike80 »

WBW skrev:
Jeg vil tro, at vi i dette forår vil have i gennemsnit fem-seks spillere i startopstillingen, som har været hos os, siden de var 15 år gamle..
Faldt lige over denne udtalelse fra Steinlein i den artikel Kent linker til. Er jeg den eneste der har svært ved at komme op på 5-6 spillere i startopstillingen der har været i FCM siden de var 15 år?
Tror bare pointen var spillere fra egne ungdomsrækker. Men spillere i FCM siden deres 15-16 leve år tæller vel i start 11: Bak, Erik, Lauritsen, Igboun, Izunna, Sisto og så får Hassan nok også en række kampe så tror ikke det helt skudt ved siden af.

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Jacob

Indlæg af Jacob »

Han tænker vel på Bak, Sviatchenko, Lauridsen, Pione, Izunna, Sly? Ved godt nogen af dem først er kommet til som 2. års u17 og 1. års u19, men mon ikke han bare fortaler sig i sin iver :lol:

Besvar