Mig bekendt udløb Franks kontrakt her til sommer !MrWolf skrev:FCMReal skrev:Hold dig til fakta, det er at Ørgaard og Riddersholm vil have haft pokalen, her og nu, det er fakta, det er at sætte sig et mål om en titel.Ok så det du er ked af er, at FCM "pumper" sig op til mere end de er? Jeg forstår dig godt for når man kommer fra, hvor vi kommer fra så er ydmyghed en dyd. Men synes du alligevel ikke, at det er okay at melde nogle ambitioner ud? Og har vi været så dårlige i foråret, nå vi i skrivende stund ligger til pontentielt bronze?
Vedr. økonomi, jamen så taler vi om et halvt års løn til Ilsø og Frank, Ilsø blev købt efter at økonomiproblemerne var dukket op i FCM, og salgsprisen i medierne lyder på 2 mill kr. fra Dusseldorf.
Jeg køber ikke din argumentation, i ligaen er der et tophold og så er der det tønde øl tilbage, 11 hold der alle kan/kunne komme i nedrykningsproblemer længere er den ikke.
Se lige på forårsstillingen.
At vi vil have pokalen nu, synes jeg jo netop er godt. Jeg synes, at det er fint at melde ambitioner ud ellers har vi intet at sigte efter!
Og vedr økonomi så taler vi jo ikke om et halvt års løn til Frank. Han ville jo have en lang kontrakt, så vi havde hængt på ham i år og næste år selvom han formentlig efterhånden kun ville kunne være indskifter. Og det var hans kontrakt for dyr til. Så igen skulle man lave en mega dyr kontrakt til en indskifter, men som dog ville give os nogle vigtige mål i denne halvsæson?
Vedr Ilsø så ja salgsprisen er på cirka 2,1 mDKK og det er ikke meget, men jeg synes egentlig vi er ok besat der. Vi købte JP ind til nogenlunde den plads. Han har dog i mine øjne ikke fundet sit niveau endnu.
Jeg er enig i at der er FCK og det tynde øl, men det ændrer dog ikke ved at vi har nået vores målsætning for i år (Europa) og kan nå at få 3. pladsen. Hvis vi havde haft Frank havde vi jo alligevel ikke nået FCK. OB kunne vi måske have nået men CL er jo en lottokupon for her kan man i sandhed spørge what are the odds for at komme i gruppespil
Med FK og Ilsø mener jeg breden i truppen, at du kan mene at Fagerberg er et godt alternativt, så kan jeg kun ryste på hovedet.