Sylvester skrev:Kent skrev:
Hvis man har læst forudsætninger for dette års regnskab, er det da overhovedet ikke uventet eller skidt. Der står ganske tydeligt, at forskellen på om det bliver +5 eller -15 er transfers. Dvs forudsætningen for at få +5 er, at vi henter 20 mio i transfers. Så på den måde, er 10 mio for Fischer allerede indregnet i regnskabet.
Hej Kent, kan du ikke pege eller linke hen til hvor det står skrevet, for syntes ikke jeg kan få øje på det?
Ser ud til, at jeg var lidt for hurtig ude, da det så jeg lige kan se, ikke står i årsrapporten. Så må det i stedet være en mundtlig orientering fra Søren Bach, som jeg har det fra. Mener det kom ifm halvårsrapporten, hvor han sagde at hvorvidt det blev +5 eller -15 til sommer kom an på, om man valgte at holde på truppen og satse (fx hvis man kvalificerer sig til europæisk bold - eller øjner svaghedstegn ved FCK) eller valgte at sælge spillere. Så en stor del af usikkerheden vedr +5 el -15 afhænger af transfer.
Sylvester skrev:Men det er da lidt bekymrende fremadrettet hvis den holder, for hvis de første 20 transfermillioner går til 10/11 regnskabet, så skal der vel også en del yderligere salg til at for redde 11/12? Lige nu står vi vel til mindst -50/60 millioner uden salg, det er sgu helt vildt at tænke på

Hva så med næste år?
Nu har vi jo afhændet en hel del dyre spillere efterhånden, så behovet for salg bliver jo mindre og mindre - men ja, det er først i 2013 at man regner med balance i regnskabet, så der skal stadig sælges (eller skaffes indtægter andet sted fra, fx Indien eller Euroleague). Vores økonomi er elendig - også derfor, at man ikke bare kan skrige på en angriber, og så regne med, at vi henter en. Vi har ingen penge, og det hedder salg før køb - ligesom i sommers hvor salget af Reid gjorde det muligt at hente KBN.