Viktor Fischer til Ajax

Om FC Midtjylland og Black Wolves

Brugeravatar
Ravnen

Re: Viktor Fischer til Ajax

Indlæg af Ravnen »

Prisen taget i betragtning, så må man formode at der foreligger en stor videresalgsklausul til FCM.
Det er lidt træls at et stort talent ikke kan udfolde det her hos os, men han har trods alt valgt at komme til den optimale klub for en ung dansk offensivspiller, så held og lykke til Viktor herfra! :!:

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Det var da gået helt hen over hovedet på mig at Ficher er røget for 10 mio.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Nogen der har kunnet finde beskæftigelse på beløbet?
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Noe

Indlæg af Noe »

Hekler skrev:Det var da gået helt hen over hovedet på mig at Ficher er røget for 10 mio.
Stadig ikke noget officielt fra FCM. Bare pga. af sammenfald med Kuhn-affæren, og Steinleins nye jobbeskrivelse, eller er det alligevel ikke på plads?

Gårt dog kraftigt ud fra, at Ajax' åbenmundethed skyldes at de ikke er børsnoterede.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/vi ... vs-om-ajax

Ikke sikkert at det er helt på plads endnu og prisen kan være noget info der er skaffet fra Ajax, da de jo ikke ser ud til ikke at vil udtale sig.

Personligt havde jeg dog håbet at holde Fischer et år eller 2 i FCM og også få ham at se i A - truppen. Men når nu hans talent er spå stort og med mange klubber der kigger på ham og ikke mindst henvendelser og bud. Syntes jeg også personligt at Ajax er et rigtigt godt sted at sende de unge hen. En klub der er rigtig god til at udvikle de unge spillere og ikke mindst give dem støtten og chancen for at begå sig på første holdet i klubben.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Så er det i hvert fald 100% officielt: http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief ... j-Ajax.htm

Dog kan det undre, at der ikke er kommet en børsmeddelelse, hvis skifter indbringer 10 mio. Så det må vi håbe kommer snart...

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Det er sgu dejligt at se noget arbejde kan udmunde i så noget "frugtbart" og se den glæde der er ved det.

Herlige billeder!
Det kan godt ske vi ikke er Danmarks bedste klub, men vi har det bedste talentarbejde og det skal vi sgu være stolte over!
!

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Er jeg den eneste som er fuld af forundring over der endnu ikke er meldt noget ud på hverken FCM.dk eller danskamp om dette salg?? Er vi blevet så store at et angivelig 10mio salg ikke behøves mere omtale end som så.

Sys det virker sindsygt mærkeligt! Ajax har meldt ud! Victor har meldt ud! Men hvad med FCM? Vi hørte sku da om alle prøvetræningerne op til..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

De viste et interview med Fischer på storskærmen før kampen igår hvor jeg tror han snakkede om hvorfor han havde valgt Ajax, så det er meget mærkeligt at de ikke har skrevet noget!

Brugeravatar
Rooney

Indlæg af Rooney »

http://gxgmarkets.com/nyheder.php?news=1508746

Så er det ihvertfal officielt fra FCM's side også :)

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Indbegrebet i forventningerne til årsregnskabet! Hmm. Gad vide hvor mange yderligere million salg som der skal til før de -15 - 5 mio forventninger holder??! Det ihvertfald godt set at man fra årets start indberegnede at score +10mio for en u17 spiller..

Mike :ugeek:
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Mike80 skrev:Indbegrebet i forventningerne til årsregnskabet!
Ja, det er godt nok skidt, men efterhånden ikke overraskende.

Vi må bare håbe, det så betyder, at facit ligger i den positive ende af -15-5. Men man skal nok passe på med at sætte næsen for højt op efter det.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Acebone skrev:
Mike80 skrev:Indbegrebet i forventningerne til årsregnskabet!
Ja, det er godt nok skidt, men efterhånden ikke overraskende.
Hvis man har læst forudsætninger for dette års regnskab, er det da overhovedet ikke uventet eller skidt. Der står ganske tydeligt, at forskellen på om det bliver +5 eller -15 er transfers. Dvs forudsætningen for at få +5 er, at vi henter 20 mio i transfers. Så på den måde, er 10 mio for Fischer allerede indregnet i regnskabet.

Besvar