Lössl
Julle---Ipsa---Bak---Siv (
Inzunna
Albæk--- Jacob P---- Rilwan
-------Thyge--Igboun--
Er det det?
Ipsa og Siv i forsvaret gør mig lidt bekymret, desuden er Igboun aldeles ikke målfarlig lige nu.
Så satser vi på din mavefornemmelse får ret og så lige et mål til Hassan og 2 til Syl, så de kommer i gang, så vil alt være perfekt.Ravnen skrev:Vi gør det normalt godt mod gode hold, særligt på hjemmebane, så forholdene kan næsten ikke blive bedre. Jeg tipper 3-1 til os
Så længe han ikke tager shorts på så er jeg ligeglad med påklædningen, bare vi vinderRavnen skrev:Riddersholm i træningstøjet: http://onside.dk/nyheder/superligaen/ri ... 11-krigere
Jeg ved nu ikke rigtig, heller med end uden hvis du spørg mig, men igen, hver sin smagDondinho skrev:Så længe han ikke tager shorts på så er jeg ligeglad med påklædningen, bare vi vinder.
I det tilfælde med Borring, synes jeg efterhånden ikke han viser meget. Og han har endda fået en kamp fra start, og jeg ved godt det ikke er meget, men jeg syntes med tiden at tendensen har været en Borring der ikke gider, og hvis han endelig gør, så varer det ikke længe.Dondinho skrev:Jeg håber lidt at Ridersholm blander kortene lidt i aften, nu har vi forsøgt os med nogenlunde de samme spillere de sidste mange kampe og krediten fra FCK kampen må snart være opbrugt.
Vi sider jo med Borring og Danny O, uden for og jeg synes man bør overveje at bringe de to i spil fra start, selv om det bliver på bekostning af Rilwan og Albæk. Rilwan kan nogle lækre ting med bolden, men han kører for meget selv og jeg synes han er for dårlig til at spille de andre fri. Borring bringer også noget ny energi når han kommer buldrende ind i feltet, med hans højde. Danny Olsen synes jeg klart vil gøre os mere farlige end Albæk formår, Danny er kant spiller og er super hurtig, Albæk ser jeg mere som en disel motor.
Min opstilling:
Løssl
Siv Bak Ipsa (desværre) Julle
Izunna
Olsen Poulsen Borring
Thygesen
Sylvester
Alternativt kan man bytte rundt på Danny Olsen og Thygesen hvis man synes vores højre forsvarsside bliver for svag. Jeg tror på at denne opstilling kan score mål i aften og håber på Riddersholm har modet til at få rystet posen lidt mere end Kuhn gjorde det.
P.sSå længe han ikke tager shorts på så er jeg ligeglad med påklædningen, bare vi vinderRavnen skrev:Riddersholm i træningstøjet: http://onside.dk/nyheder/superligaen/ri ... 11-krigere.
Det var ikke at håbe så taber vi da med garanti, når vi stiller så få til startMidtgaard skrev:Hvilsom starter inde!
Strart 11:
Lössl
Siv, Bak, Ipsa, Julle
Izunna
Thyge, Hvilsom