Efter Brøndbys nederlag på 3-1 til FCK igår og OB's uafgjorte resultat i mandags mod SIF 1-1, så har vi nu mulighed for at vinde 2. pladsen tilbage, samt vi har en kamp i baghånden. Her er truppen:
http://www.bold.dk/nyt/Danny-O-og-Krist ... ed-for-FCM
Morten Nielsen, som jeg egentlig anså som en angriber der var meget nær en startplads er ikke med. Var det egentlig noget med han pådrog sig en lille fodskade under reservekampen mod AAB? For så er det selvfølgelig forståeligt han ikke er med i truppen. Men om ikke andet, så tror jeg på FCM igen vinder 2-0 i haderslev ligesom sidst, hvor det var farlige frank og Danny O. der scorede.
Hvem tror i der ryger ud af truppen i løbet af idag?
SønderjyskE spiller sandsynligvis deres meget defensive og kompakte spil, med deres kendt gode fysik. Det åbner selvfølgelig op for FCM får lov at spille noget mere offensivt opspil.
Glæder mig til at se Hassan igen i aften, håber han får en startplads.
Hvad tror i startopstillingen bliver, bøge er med i truppen, er han måske tættere på højre back end siv, når det drejer sig om de defensive kvaliteter? Med mindre albrech igen starter derude, hvor han også har gjort det vanvittigt godt