SønderjyskE-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

SønderjyskE-FCM

Indlæg af AlwaysFCM »

SønderjyskE-FCM mandag d. 21/3-2011 kl. 19:00 på Haderslev Fodboldstadion.

Efter Brøndbys nederlag på 3-1 til FCK igår og OB's uafgjorte resultat i mandags mod SIF 1-1, så har vi nu mulighed for at vinde 2. pladsen tilbage, samt vi har en kamp i baghånden. Her er truppen:
http://www.bold.dk/nyt/Danny-O-og-Krist ... ed-for-FCM

Morten Nielsen, som jeg egentlig anså som en angriber der var meget nær en startplads er ikke med. Var det egentlig noget med han pådrog sig en lille fodskade under reservekampen mod AAB? For så er det selvfølgelig forståeligt han ikke er med i truppen. Men om ikke andet, så tror jeg på FCM igen vinder 2-0 i haderslev ligesom sidst, hvor det var farlige frank og Danny O. der scorede.

Hvem tror i der ryger ud af truppen i løbet af idag?

SønderjyskE spiller sandsynligvis deres meget defensive og kompakte spil, med deres kendt gode fysik. Det åbner selvfølgelig op for FCM får lov at spille noget mere offensivt opspil.

Glæder mig til at se Hassan igen i aften, håber han får en startplads.

Hvad tror i startopstillingen bliver, bøge er med i truppen, er han måske tættere på højre back end siv, når det drejer sig om de defensive kvaliteter? Med mindre albrech igen starter derude, hvor han også har gjort det vanvittigt godt ;)
FC Midtjylland

Sylvester

Re: SønderjyskE-FCM

Indlæg af Sylvester »

Tror mange overvurderer Morten Nielsen pga den berømmede fortid i Chelsea og tror bestemt ikke han er i nærheden af en startplads. Ellers havde han vel fået noget spilletid på nuværende tidspunkt.

Kunne egentlig godt ønske at Sivebæk blev sorteret fra pga. den helt utilstrækkelige indsats sidst og man gav Jesper Bøge chancen i stedet, for med den indstilling Siv åbenbart har til tingene, så tror jeg ganske enkelt ikke på ham som fremtidens back i FCM. Bøge er vist lige tynd nok, men er så vidt jeg ved en ganske anstændig fodboldspiller og kan da huske at Kuhn udtalte at vi havde to fremadstormende højre backs som ville få chancen.

Men lad os nu benytte OB og BIFs pointtab og spille os op som nummer 2 igen. Det kræver dog en helt, helt anden indsats end den indstilling man viste i anden halvleg mod FCN, man har sjældent set noget så ringe!

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Bare vi vinder!

Tror det bliver :

..........lössl
siv-bak-albrech-julle
.........izunna
borring/olsen?-poulsen-hassan
....thyge-sly
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

tror Borring ville få markante pladseringsvanskeligheder på højre kant, han er jo venstre. Jeg tænker:

Lössl
albrech-bak-svia-julle
izunna
danny o-Jakob P-hassan
thyge-sly
FC Midtjylland

jegelskerfcm

Indlæg af jegelskerfcm »

er Bak og Albrechtsen klar ? :-)

mnm123

Indlæg af mnm123 »

jegelskerfcm skrev:er Bak og Albrechtsen klar ? :-)
Bak bliver tester nu, Martin skulle efter sigende være klar. Vi skal vinde for at komme til at ligge pres på de 2 andre Ob,Bif, så vi kan lave luft med sejr i vores kamp mod Lyngby. Håber at vi starter som mod Fcn da de beviste at vi kan spille den slags bold vi ønsker med dette hold i kampen mod Fck. Holder med dem som vil sende Siv på tribunen.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

jegelskerfcm skrev:er Bak og Albrechtsen klar ? :-)
Hvis Bak ikke er klar, tror jeg bakkæden stiller op følgende: siv/bøge-ipsa-albrechtsen-julle. For albrech og ipsa har jo spillet meget mere sammen gennem efteråret, end sviatchenko og albrech i det centrale? det kan godt være, at sviatchenko står stærkere end ipsa, men albrech og ipsa står nok stærkest i det centrale frem for albrech og sviatcehnko, hvis bak stadig er skadet.
FC Midtjylland

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

AlwaysFCM skrev:tror Borring ville få markante pladseringsvanskeligheder på højre kant, han er jo venstre.
Nej nej... I know

Han har jo bare problemer i det hele taget? !
Det er alternativt! Det er nyt! Ingen havde troet det! (en sikker vinder opstilling! )
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

AlwaysFCM skrev:tror Borring ville få markante pladseringsvanskeligheder på højre kant, han er jo venstre. Jeg tænker:

Lössl
albrech-bak-svia-julle
izunna
danny o-Jakob P-hassan
thyge-sly
Ville blive pænt overrasket, hvis målscorer Mads Albæk blev bænket.. Den eneste ændring der sker i aften er, at Erik S ryger på bænken. Så er spørgsmålet om man bruger SIV eller Bøge på backen..

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Lupus1999 skrev: Ville blive pænt overrasket, hvis målscorer Mads Albæk blev bænket.. Den eneste ændring der sker i aften er, at Erik S ryger på bænken. Så er spørgsmålet om man bruger SIV eller Bøge på backen..
Tænkte bare, han havde jo fået et enormt stød på foden sidste kamp, så den blev vildt ophævet. Tror ikke den er klar til en hel omgang endnu.. (og mener fodbold ;) )
FC Midtjylland

974

Re: SønderjyskE-FCM OT

Indlæg af 974 »

AlwaysFCM skrev:
Lupus1999 skrev: Ville blive pænt overrasket, hvis målscorer Mads Albæk blev bænket.. Den eneste ændring der sker i aften er, at Erik S ryger på bænken. Så er spørgsmålet om man bruger SIV eller Bøge på backen..
Tænkte bare, han havde jo fået et enormt stød på foden sidste kamp, så den blev vildt ophævet. Tror ikke den er klar til en hel omgang endnu.. (og mener fodbold ;) )
Hmm det kan vist kun være i det mørke Jylland, at man kan drage et enormt stød på foden, sammen med noget der evt. skulle være "en hel omgang" af noget andet ;-)

Brugeravatar
AlwaysFCM

Re: SønderjyskE-FCM OT

Indlæg af AlwaysFCM »

974 skrev: Hmm det kan vist kun være i det mørke Jylland, at man kan drage et enormt stød på foden, sammen med noget der evt. skulle være "en hel omgang" af noget andet ;-)
Det har du fuldkommen ret i ;)
FC Midtjylland

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Start 11:
Lösll
Siv, Albrechtsen, Sviatchenko, Julle
Poulsen, Albæk, Izunna, Hassan
Thyge og sly

pdole

Indlæg af pdole »

Er jeg den eneste der mangler en rigtig angriber oppe foran - Sly og Thyge er jo ikke boksangribere nogen af dem. Kunne virkelig godt tænke mig at se Sly- Fagerberg fremme og så smid Thyge ned på midtbanen i stedet for Albæk(synes ikke han er god nok endnu).

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

pdole skrev:Er jeg den eneste der mangler en rigtig angriber oppe foran - Sly og Thyge er jo ikke boksangribere nogen af dem. Kunne virkelig godt tænke mig at se Sly- Fagerberg fremme og så smid Thyge ned på midtbanen i stedet for Albæk(synes ikke han er god nok endnu).
Enig. Thyge hører ikke til der oppe i front. Bevares han arbejder godt og kan skabe nogle muligheder, på fight. Men når vi nu spiller med 2 frontløbere, så lad os da få en rigtig angriber ved siden af Sly.

Nede 1 - 0 forsvars kiks af hulken. Så bliver det svært nu.

Besvar