Fancup unlimited

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Fancup unlimited

Indlæg af Hekler »

Som man kan se i Fancup tilmeldingstråden, så er der en lille flok der tager til fancup.
Men som dem der har været med før ved, så er selve fodbolden, kun en meget lille del.
Den virkelige kamp foregår til festen :-)

Godt nok ved alle at, lige så snart man kommer vest for Herning så er alle svagdrikkere, og dem fra Esbjerg græder stadig efter vi lammetævede dem i pokalen. Men derfor lille det alligevel være rart med noget opbakning.

Så hvis du ikke har noget planlagt lørdag d. 13 feb. så skulle du tage turen.

Se her for hvordan:
http://www.black-wolves.com/b/1/95777.html
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Hekler

Re: Fancup unlimited

Indlæg af Hekler »

Ja jeg har lige fortalt Velje folkene at de er nogle svagdrikkere, et budskab som de naturligvis bare vil nikke genkendende til og klappe i.
Hvis der er nogen der kommer omkring på diverse forums, så vil jeg da gerne opfordre til at i lige fornærmer dem lidt og smider et link til denne tråd.
Bare sådan at vi er sikker på at alle der dukker op til Fancup, ved det er os der er målestokken.
/Hekler

Brugeravatar
Sir Lago
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Indlæg af Sir Lago »

Jeg har lige været forbi 1 divisions tøserne fra Horsens. Den gule fare...

Jeg tror ikke de kommer, de giver sandsynligvis op som de plejer at gøre mod havenisserne i Hakkebakkeskoven i Vejle...

Og ja Hekler... Os der stiller op sætter dagsordenen for hvem der styrer i fan-verdenen...
Og så må de andre såkaldte fanklubber jo bukke sig i støvet for os. De overlegne ulve...
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---

974

Indlæg af 974 »

Ja ja det er godt med dig Hekler ;-)

Vi er da nogen der tager med for fodboldens skyld - at vi så jævnligt gør det så ringe, at vi tager revanche til festen er en anden sag haha

Men det er super sjovt hver eneste gang - det er helt sikkert :-)

Brugeravatar
Sir Lago
Kontakt:

Indlæg af Sir Lago »

Æslerne i Randers ligger vist på den lade side også....

Jeg tror bare de sidder og venter på at de rykker ned :-D

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg tror også de græder....
/Hekler

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Oppe i Alborg er de gået i hi, de er faktisk faldet helt af på den. Deres FCM hadetråd har ikke været aktiv i flere måneder...

Jeg har skrevet de bare kan kigge forbi og overgive sig med det samme.
/Hekler

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg har også indbudt Esbjerg til at overgive sig.
/Hekler

Brugeravatar
Sir Lago
Kontakt:

Indlæg af Sir Lago »

De er en stor flok tøser alle sammen...
Håber "Crazy Reds" har købt nok saftevand og vingummi til de andre klubber der ikke kan klare mosten...

VBHansen

Indlæg af VBHansen »

Sir Lago skrev:De er en stor flok tøser alle sammen...
Håber "Crazy Reds" har købt nok saftevand og vingummi til de andre klubber der ikke kan klare mosten...
Hallo... Tro mig, der er købt rigeligt ind. Vi har, fordi i også kommer jo, udvidet sortimentet med både kiks og lommetørklæder, til jeres øjne.... :D

Men jeg ser da frem til en god dag, aften og nat med jer alle. Glæder mig da faktisk sindsygt jo... 8-)

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

VBHansen skrev:
Hallo... Tro mig, der er købt rigeligt ind. Vi har, fordi i også kommer jo, udvidet sortimentet med både kiks og lommetørklæder, til jeres øjne.... :D

Men jeg ser da frem til en god dag, aften og nat med jer alle. Glæder mig da faktisk sindsygt jo... 8-)
Det er bare træls med tudekiks, man bliver så tør i munden når man har sådan en sæson som vores.
/Hekler

Brugeravatar
Thomasbokr

Indlæg af Thomasbokr »

Hekler skrev:
VBHansen skrev:

Det er bare træls med tudekiks, man bliver så tør i munden når man har sådan en sæson som vores.
Nu snakker i alle om efterfesten, men jeg håber da, at der er nogle der går lidt op i fodbolden også hehe, :-) Vi skulle jo gerne vise at, det ikke kun er på lægterne at vi har forstand på fodbold. hehe, At dem der så har tid til det, kan drikkedyste bagefter er også en konkurrence i sig selv hehe :-)

Det ville være fedt hvis de andre hold fik baghjul i begge disipliner, ved godt at virkeligheden nok er lidt anderledes hehe lad os alle havde det sjovt..

Jeg kan desværre kunne komme til fodbold delen da vi har et arrangement vi skal til om aftenen, men så må i andre midtjyder jo drikke på mine vegne hehe.. :-)

Kongen

Indlæg af Kongen »

der er 3 kampe i stævnet, turneringen, vokal, og så selvfølgelig indtagelsen af våde vare, og vi skal selvfølgelig gå efter at vinde alle 3;-)

Besvar