Hekler skrev:VBHansen skrev:Sir Lago skrev:De er en stor flok tøser alle sammen...
Håber "Crazy Reds" har købt nok saftevand og vingummi til de andre klubber der ikke kan klare mosten...
Hallo... Tro mig, der er købt rigeligt ind. Vi har, fordi i også kommer jo, udvidet sortimentet med både kiks og lommetørklæder, til jeres øjne....
Men jeg ser da frem til en god dag, aften og nat med jer alle. Glæder mig da faktisk sindsygt jo...

Det er bare træls med tudekiks, man bliver så tør i munden når man har sådan en sæson som vores.
Nu snakker i alle om efterfesten, men jeg håber da, at der er nogle der går lidt op i fodbolden også hehe,

Vi skulle jo gerne vise at, det ikke kun er på lægterne at vi har forstand på fodbold. hehe, At dem der så har tid til det, kan drikkedyste bagefter er også en konkurrence i sig selv hehe
Det ville være fedt hvis de andre hold fik baghjul i begge disipliner, ved godt at virkeligheden nok er lidt anderledes hehe lad os alle havde det sjovt..
Jeg kan desværre kunne komme til fodbold delen da vi har et arrangement vi skal til om aftenen, men så må i andre midtjyder jo drikke på mine vegne hehe..