Skoubo solgt

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

Skoubo solgt

Indlæg af Kim »

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=329442

Æv.. hvor kunne jeg godt have tænkt mig en videre klausul i Skoubo's kontrakt, der gjorde at vi ville få nogle af de mange dejlige milioner..

Nu kan jeg læse, i følge artiklen, at vi får nogle af de 925.000 kroner til klubberne der udviklede Skoubo før 23...

Men det er sgu ikke meget :)

BW #456
Senest rettet af Kim 12. jan 2006, 15:55, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Skoubo solgt

Indlæg af Peter Ross »

Tjaa, det er ca. 450.000 kr., så det er da en pæn sjat :-)

Det betyder, at vi har haft en indtjening på næsten 1 mio. i denne måned (Skoubo salg og den sparede løn til MH), hvor der ellers ikke plejer at være mange indtægter.

Peter Ross

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Lidt har vel også ret, og mon ikke vi har fået vores del af Skoubo-kagen :-)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg vil lige minde om at sparet ikke er det samme som tjent. Jeg bliver altså ikke rigere af at købe noget som er billigere et andet sted....

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

450.000 kr. er vel hvad en middelgod/god spiller koster i løn for en sæson ?.

I vores situation skal vi være glad for alle håndører der falder vores vej.

BW # 163

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Arh Hekler det ved jeg nu ikke helt :-)

"Såfremt en monetér inddelings enhed er velanbragt i en keramisk beholder med påfaldende lighed med at domesticeret produktionsdyr, da vil den heraf følgende budgetterede balance i regnskabet være påvirket i positiv retning.

(En krone sparet er en krone tjent.)"

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja lækkert med lidt i kassen. Bare en skam han ikke bliver solgt i det prisleje de snakker om Agger, med 60 mio kr :-P

Brøndby får da noget af en økonomisk saltvandsindsprøjtning denne måned.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Ja og nu snakker de om at prisen er presset helt op i 75 mio kr pga stor konkurrence om knægtens underskrift. Nu vi snakker godgørelse til udviklings klubberne må Boldklubben Rosenhøj være/blive en meget rig lille klub. Har snart ikke tal på alle de store spillere de har fostret

Ravnen

Agger

Indlæg af Ravnen »

Synes Daniel Agger skulle bede Bjerregård besinde sig lidt, og få lavet en aftale med Liverpool. Det er klart det bedste sted han kan havne, hvis han skal til Premier League.
Men det er også vigtigt for ham, og landsholdet, at det bliver en klub som rent faktisk vil bruge ham. Men hvis de skal betale 60+ mio kr. så ville det vel også være dumt bare at købe ham til bænken ;-)

calleburn

Indlæg af calleburn »

hvem andre end agger? kan godt være det er et dumt spørgsmål.. men..jaa..

FCMads

Indlæg af FCMads »

Tapia

Indlæg af Tapia »

Jeg synes også det er noget vrøvl at snakke om at vi har 'tjent' en halv million. Nu mangler vi en spiller. Jeg synes ikke Michael Hansen har imponeret det seneste halve år, men han har trods alt været der til at fylde en plads på et skadesplaget hold. Desuden er det vigtigt med spillere der kan overtage hvis de andre spillere tager lidt for let på tingene. Det mangler vi også nu.
Jeg synes beslutningen om at lade ham gå er fin, men at sige vi har tjent en halv million er forkert.

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

De tal der nu nævnes for Agger virker lidt latterlige.

Uanset har det endelige skifte nok visse udsigter, da han vel på nuværende IKKE kan bestå den fysiske test/lægetest der følger med et skifte ?.

For jeg tror ikke Liverpool FC betaler +60 mio. for en spiller der ikke kan bestå/ikke har bestået lægechecket.

BW # 163

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Men hvis du sætter det i modsætning til at vi i et forår, hvor vi ikke har så meget at spille for, slipper for en løntung spiller, som til med alligevel ville være væk til sommer, så synes jeg godt at man kan definere det som, at vi har sparet, og derved tjent hans udgifter..

Mose

Indlæg af Mose »

Desuden skal man heller ikke glemme at der er chance for at den spiller der erstatter MH på banen kan få et gennembrud, og derved stige i værdi.

Det er da ikke helt urealistisk at en Femi eller Traore kan gøre det, hvis FCM generelt kommer op i gear her i foråret.

Besvar