Tjaa, det er ca. 450.000 kr., så det er da en pæn sjat
Det betyder, at vi har haft en indtjening på næsten 1 mio. i denne måned (Skoubo salg og den sparede løn til MH), hvor der ellers ikke plejer at være mange indtægter.
"Såfremt en monetér inddelings enhed er velanbragt i en keramisk beholder med påfaldende lighed med at domesticeret produktionsdyr, da vil den heraf følgende budgetterede balance i regnskabet være påvirket i positiv retning.
Ja og nu snakker de om at prisen er presset helt op i 75 mio kr pga stor konkurrence om knægtens underskrift. Nu vi snakker godgørelse til udviklings klubberne må Boldklubben Rosenhøj være/blive en meget rig lille klub. Har snart ikke tal på alle de store spillere de har fostret
Synes Daniel Agger skulle bede Bjerregård besinde sig lidt, og få lavet en aftale med Liverpool. Det er klart det bedste sted han kan havne, hvis han skal til Premier League.
Men det er også vigtigt for ham, og landsholdet, at det bliver en klub som rent faktisk vil bruge ham. Men hvis de skal betale 60+ mio kr. så ville det vel også være dumt bare at købe ham til bænken
Jeg synes også det er noget vrøvl at snakke om at vi har 'tjent' en halv million. Nu mangler vi en spiller. Jeg synes ikke Michael Hansen har imponeret det seneste halve år, men han har trods alt været der til at fylde en plads på et skadesplaget hold. Desuden er det vigtigt med spillere der kan overtage hvis de andre spillere tager lidt for let på tingene. Det mangler vi også nu.
Jeg synes beslutningen om at lade ham gå er fin, men at sige vi har tjent en halv million er forkert.
Men hvis du sætter det i modsætning til at vi i et forår, hvor vi ikke har så meget at spille for, slipper for en løntung spiller, som til med alligevel ville være væk til sommer, så synes jeg godt at man kan definere det som, at vi har sparet, og derved tjent hans udgifter..