EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
HKP
Indlæg: 521
Tilmeldt: 16. jun 2009, 00:23

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af HKP »

mousebreaker skrev:
15. aug 2019, 21:51
Tag Kaba ud.
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø
👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af JBT »

Mikael Andersson har altså intet at gøre i FCM, er enig med et hav af mennesker det mener det samme, så vil jeg da skide på om det er et argument
Og der sådan set mange andre der heller ikke har kvaliteten lige for tiden.

Fundamentet synker i FCM med disse to kampe. Sorry to Say. Hvis dette ikke får konsekvenser tror jeg, at klubben mister et hav af følgere og verden over vil glemme hvad man har gang i på heden. Eller netop ikke har gang. Danmark er jo kun en lille bolsjebutik at være god i, Europa er noget helt, helt andet. Spørg dem evt i FCK.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

Kan godt forstå at internationale klubber sælger vores spillere hurtigt ud.. Da vi har ingen niveau til europæiske klubber..!! Sviatchenko er godt et eksempel på at celtic vil ikke bruger ham mere.. Pinligt

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Konsulen »

KA må da ikke bare ændre spilsystem - det skal da godkendes længere oppe..

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Lund7400 »

Wauw! Et indlæg! Og så blev vi farlige. Tænk hvidvin havde backs der kunne levere det.

Lund7400
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 21. sep 2009, 21:37

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Lund7400 »

Imponerende Wikheim brænder den.

Og idiot skotterne har på mål. Ingen grund til at grinagtiggøre.

Brugeravatar
Stainalive
Indlæg: 34
Tilmeldt: 1. mar 2016, 15:22
Geografisk sted: Herning Centrum

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Stainalive »

henker skrev:
15. aug 2019, 21:56
Diebesten skrev:
15. aug 2019, 21:54
Hvorfor spiller vi med 3 forsvar i Europa.. vi er længder bagud Rangers.. det er skidt det her
Du ved vel jo at vi er verdens mester i at komme for meget fremme i banen.. (fcm's dna)
Vi har mistet vores dna efter Bach bak stoppede, jeg håber vores nye afrikaner kommer med noget fcm dna, han ser i hvertfald voldsomt stærk ud :twisted:

Konsulen
Indlæg: 772
Tilmeldt: 8. aug 2011, 16:44

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Konsulen »

Men om jeg begriber hvorfor fanden man ikke kan lade Dal Hende og Paul spille mens man forsøger at sælge dem..

AltidFCM
Indlæg: 589
Tilmeldt: 4. apr 2018, 00:09

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af AltidFCM »

Konsulen skrev:
15. aug 2019, 22:00
KA må da ikke bare ændre spilsystem - det skal da godkendes længere oppe..
Præcis!
Man sidder og tænker, om han overhovedet må det? :lol:

Hold kæft, hvor er jeg træt af denne 5-mandskæde. Vi står jo for helvede ikke stærkere i de europæiske kampe med tre CBs? Syv mål lukket ind!

Vi har ikke spillet én god kamp. Hvorfor spiller vi stadig det her efter den afklapsning på hjemmebane. Til grin.

Fcm2020
Indlæg: 20
Tilmeldt: 11. jul 2019, 18:48

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af Fcm2020 »

ABT skrev:
15. aug 2019, 21:55
Fcm2020 skrev:
15. aug 2019, 21:50
ABT skrev:
15. aug 2019, 21:42
1. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.

2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.

Handling nu!
Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .
Makker, forstå at mange herinde ikke er tryllebundet af Mikael Anderson af flere forskellige årsager. I det her tilfælde er Anderson et eksempel på den kvalitet man vælger at sætte på banen til en kamp af den her kaliber. Cajuste kunne lige så godt være brugt som eksempel.

Men du kan sgu da ikke mene, at det er Guds gave til vores hold, at Mikael Anderson med nul erfaring skal starte på en centralmidtbane? Det skriger til himlen, at vi mangler kvalitet og bredde til at kunne være med på det her niveau.

Men sjovt nok nævner du ham altid. Hvem vil du ellers starte med på central.midt ? Og i dag kunne man pege på en del andre som ikke har vist kvalitet .
Enig.med dig , der mangler bredde og kvalitet over linjen , men vælger at tro.på at system.skift vil få gang i vores offensive ,især hvis de nu spiller på sine vante positioner.

mousebreaker
Indlæg: 3673
Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af mousebreaker »

Hvorfor vi ikke sparer spillere er over min forstand. Ud med Kaba så han kan spille igen for fuldt skrald i weekenden. Dovbyk ind. Evander ud, Okosun ind.
Jeg er godt klar over at vi risikerer en ordentlig een over lampen, men vi ligger som vi har redt. Nu er det tid til at se fremad mod næste kamp.
Men KA tror jo nok på det til det sidste.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

JBT
Indlæg: 2290
Tilmeldt: 15. jul 2015, 11:08

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af JBT »

Og Claus bæ-mund Steinlein skal nu endegyldigt til at lukke røven med, at man er uheldige eller at det andet hold bare var skarpere, det er øjensynlig ikke kun faktum med disse to kampe (hvor man bliver voldtaget i alle spillets facetter), men set de sidste 5 år hvor pisse dårlige FCM er når det gælder
Senest rettet af JBT 15. aug 2019, 22:06, rettet i alt 1 gang.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

Konsulen skrev:
15. aug 2019, 22:02
Men om jeg begriber hvorfor fanden man ikke kan lade Dal Hende og Paul spille mens man forsøger at sælge dem..
Jo det har ledelsen udtalet sig om at frygte for at spille bliver skade.. Derfor vil fcm heller at lade dem står til side og sat dem til salg.

henker
Indlæg: 1124
Tilmeldt: 13. sep 2009, 09:35

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af henker »

JBT skrev:
15. aug 2019, 22:05
Og Claus bæ-mund Steinlein skal nu endegyldigt til at lukke røven med, at man er uheldige eller at det andet hold bare var skarpere, det er øjensynlig ikke kun faktum med disse to kampe (hvor man bliver voldtaget i alle spillet facetter), men set de sidste 5 år hvor pisse dårlige FCM er når det gælder
ENIG!!!! Slut med flere undskyldninger..

Brugeravatar
ABT
Indlæg: 1228
Tilmeldt: 6. jul 2019, 18:55

Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)

Indlæg af ABT »

Fcm2020 skrev:
15. aug 2019, 22:04
ABT skrev:
15. aug 2019, 21:55
Fcm2020 skrev:
15. aug 2019, 21:50


Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .
Makker, forstå at mange herinde ikke er tryllebundet af Mikael Anderson af flere forskellige årsager. I det her tilfælde er Anderson et eksempel på den kvalitet man vælger at sætte på banen til en kamp af den her kaliber. Cajuste kunne lige så godt være brugt som eksempel.

Men du kan sgu da ikke mene, at det er Guds gave til vores hold, at Mikael Anderson med nul erfaring skal starte på en centralmidtbane? Det skriger til himlen, at vi mangler kvalitet og bredde til at kunne være med på det her niveau.

Men sjovt nok nævner du ham altid. Hvem vil du ellers starte med på central.midt ? Og i dag kunne man pege på en del andre som ikke har vist kvalitet .
Enig.med dig , der mangler bredde og kvalitet over linjen , men vælger at tro.på at system.skift vil få gang i vores offensive ,især hvis de nu spiller på sine vante positioner.
Jeg nævner ham skam med samme frekvens som alle mulige andre. Men nej - Anderson kan ikke gøre for at han spiller på centralmidt, og det er jo netop pointen. Han har ikke noget at gøre i formationen, når den ser ud som den gør. Lidt ligesom Mabil desværre også falder i samme kategori. Men det kan vi jo takke trænerteamet og ledelsen for...
/ ABT

Billede

Besvar