mousebreaker skrev: ↑15. aug 2019, 21:51Tag Kaba ud.
Ingen grund til at han bliver skadet. Resten ...... lad dem sejle i egen sø
EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Mikael Andersson har altså intet at gøre i FCM, er enig med et hav af mennesker det mener det samme, så vil jeg da skide på om det er et argument
Og der sådan set mange andre der heller ikke har kvaliteten lige for tiden.
Fundamentet synker i FCM med disse to kampe. Sorry to Say. Hvis dette ikke får konsekvenser tror jeg, at klubben mister et hav af følgere og verden over vil glemme hvad man har gang i på heden. Eller netop ikke har gang. Danmark er jo kun en lille bolsjebutik at være god i, Europa er noget helt, helt andet. Spørg dem evt i FCK.
Og der sådan set mange andre der heller ikke har kvaliteten lige for tiden.
Fundamentet synker i FCM med disse to kampe. Sorry to Say. Hvis dette ikke får konsekvenser tror jeg, at klubben mister et hav af følgere og verden over vil glemme hvad man har gang i på heden. Eller netop ikke har gang. Danmark er jo kun en lille bolsjebutik at være god i, Europa er noget helt, helt andet. Spørg dem evt i FCK.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Kan godt forstå at internationale klubber sælger vores spillere hurtigt ud.. Da vi har ingen niveau til europæiske klubber..!! Sviatchenko er godt et eksempel på at celtic vil ikke bruger ham mere.. Pinligt
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
KA må da ikke bare ændre spilsystem - det skal da godkendes længere oppe..
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Wauw! Et indlæg! Og så blev vi farlige. Tænk hvidvin havde backs der kunne levere det.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Imponerende Wikheim brænder den.
Og idiot skotterne har på mål. Ingen grund til at grinagtiggøre.
Og idiot skotterne har på mål. Ingen grund til at grinagtiggøre.
- Stainalive
- Indlæg: 34
- Tilmeldt: 1. mar 2016, 15:22
- Geografisk sted: Herning Centrum
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Vi har mistet vores dna efter Bach bak stoppede, jeg håber vores nye afrikaner kommer med noget fcm dna, han ser i hvertfald voldsomt stærk ud
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Men om jeg begriber hvorfor fanden man ikke kan lade Dal Hende og Paul spille mens man forsøger at sælge dem..
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Præcis!
Man sidder og tænker, om han overhovedet må det?
Hold kæft, hvor er jeg træt af denne 5-mandskæde. Vi står jo for helvede ikke stærkere i de europæiske kampe med tre CBs? Syv mål lukket ind!
Vi har ikke spillet én god kamp. Hvorfor spiller vi stadig det her efter den afklapsning på hjemmebane. Til grin.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
ABT skrev: ↑15. aug 2019, 21:55Makker, forstå at mange herinde ikke er tryllebundet af Mikael Anderson af flere forskellige årsager. I det her tilfælde er Anderson et eksempel på den kvalitet man vælger at sætte på banen til en kamp af den her kaliber. Cajuste kunne lige så godt være brugt som eksempel.Fcm2020 skrev: ↑15. aug 2019, 21:50Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .ABT skrev: ↑15. aug 2019, 21:421. Truppen er ganske enkelt ikke god nok. Vi har ikke to spillere med kvalitet i til alle positioner, hvilket er tydeligt flere steder i formationen (Wingbacks ude af position, fløjspillere der spiller centralmidt og angriber). Bedst eksemplificeret ved at man bliver nødt til at spille en Mikael Anderson, der har brugt de seneste to år i 1. Div og på et hold i Holland som rykkede ned, uden endda at være fast mand. Intet fire-power på bænken. Hvad fanden forventer man? Intet ambitionsniveau. Elendigt af ledelsen at proklamere at man er på forkant, og går efter Europa. Fuldstændig useriøst.
2. Man vælger konsekvent at spille en formation, som truppen ikke passer til! Hvad fanden foregår der? Har da nærmest aldrig set noget lignende, hvor en træner praktiserer en formation og spillestil, som han ikke har spillerne til! Ville jo svare til, at Thorup fortsatte med 3-4-3 i Gent uden at se på spillermaterialet. Håbløst.
Handling nu!
Men du kan sgu da ikke mene, at det er Guds gave til vores hold, at Mikael Anderson med nul erfaring skal starte på en centralmidtbane? Det skriger til himlen, at vi mangler kvalitet og bredde til at kunne være med på det her niveau.
Men sjovt nok nævner du ham altid. Hvem vil du ellers starte med på central.midt ? Og i dag kunne man pege på en del andre som ikke har vist kvalitet .
Enig.med dig , der mangler bredde og kvalitet over linjen , men vælger at tro.på at system.skift vil få gang i vores offensive ,især hvis de nu spiller på sine vante positioner.
-
mousebreaker
- Indlæg: 3673
- Tilmeldt: 17. jun 2009, 19:33
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Hvorfor vi ikke sparer spillere er over min forstand. Ud med Kaba så han kan spille igen for fuldt skrald i weekenden. Dovbyk ind. Evander ud, Okosun ind.
Jeg er godt klar over at vi risikerer en ordentlig een over lampen, men vi ligger som vi har redt. Nu er det tid til at se fremad mod næste kamp.
Men KA tror jo nok på det til det sidste.
Jeg er godt klar over at vi risikerer en ordentlig een over lampen, men vi ligger som vi har redt. Nu er det tid til at se fremad mod næste kamp.
Men KA tror jo nok på det til det sidste.
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Og Claus bæ-mund Steinlein skal nu endegyldigt til at lukke røven med, at man er uheldige eller at det andet hold bare var skarpere, det er øjensynlig ikke kun faktum med disse to kampe (hvor man bliver voldtaget i alle spillets facetter), men set de sidste 5 år hvor pisse dårlige FCM er når det gælder
Senest rettet af JBT 15. aug 2019, 22:06, rettet i alt 1 gang.
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
ENIG!!!! Slut med flere undskyldninger..JBT skrev: ↑15. aug 2019, 22:05Og Claus bæ-mund Steinlein skal nu endegyldigt til at lukke røven med, at man er uheldige eller at det andet hold bare var skarpere, det er øjensynlig ikke kun faktum med disse to kampe (hvor man bliver voldtaget i alle spillet facetter), men set de sidste 5 år hvor pisse dårlige FCM er når det gælder
Re: EL Runde 3: Rangers FC - FC Midtjylland (returopgør)
Jeg nævner ham skam med samme frekvens som alle mulige andre. Men nej - Anderson kan ikke gøre for at han spiller på centralmidt, og det er jo netop pointen. Han har ikke noget at gøre i formationen, når den ser ud som den gør. Lidt ligesom Mabil desværre også falder i samme kategori. Men det kan vi jo takke trænerteamet og ledelsen for...Fcm2020 skrev: ↑15. aug 2019, 22:04ABT skrev: ↑15. aug 2019, 21:55Makker, forstå at mange herinde ikke er tryllebundet af Mikael Anderson af flere forskellige årsager. I det her tilfælde er Anderson et eksempel på den kvalitet man vælger at sætte på banen til en kamp af den her kaliber. Cajuste kunne lige så godt være brugt som eksempel.Fcm2020 skrev: ↑15. aug 2019, 21:50
Starter du igen med Mikael Anderson. Han er squ ikke problemet på det hold . Måske få.fakta med også , han var et år i.1. Division og var stor del af deres oprykning til super ligaen. Det er mange der ikke magter opgaven og.jeg giver systemet skylden. Hvem fanden spiller med wing backs når du ikke har nogle ??? Det er uforståeligt at de bliver ved .
Men du kan sgu da ikke mene, at det er Guds gave til vores hold, at Mikael Anderson med nul erfaring skal starte på en centralmidtbane? Det skriger til himlen, at vi mangler kvalitet og bredde til at kunne være med på det her niveau.
Men sjovt nok nævner du ham altid. Hvem vil du ellers starte med på central.midt ? Og i dag kunne man pege på en del andre som ikke har vist kvalitet .
Enig.med dig , der mangler bredde og kvalitet over linjen , men vælger at tro.på at system.skift vil få gang i vores offensive ,især hvis de nu spiller på sine vante positioner.
/ ABT

