Administrator skrev: ↑6. aug 2019, 17:16
Jeg siger netop ikke at de fejl skal ske. Problemet med VAR er at alle tror det er den hellige gral. Vi får scoringer der skal ses efter hele tiden, den spontane jubel på stadion forsvinder, og lur mig om der ikke bliver opfundet reklamepauser i Tv under VAR gennemsyn.
Jeg ser langt flere negative ting ved VAR end positive.
Den spontane jubel forsvinder ikke.
Det er jo heller ikke fordi, at jeg ventede med at juble til at jeg var helt sikker på at Kabas scoring var godkendt, næh jeg jublede af instinkt og sådan vil det også være i fremtiden.
Egentligt vil det imo. næsten være lidt fedt, fx. kan Aab's fans juble over straffesparket, og så 2 min. senere så kan vi juble over at der ikke er straffespark alligevel. Det tilføjer en ny dimension af spænding.
Det skal selvfølgelig integreres ordentligt, men jeg tror simpelthen ikke på reklamepauser, da TV jo vil elske at gå kendelsen efter sømmene, mens dommeren gør det samme. De taler jo alligevel om dommerkendelser i deres studie efter kampen hele tiden, så hvorfor ikke også gøre det der, det vil ikke give nogen som helst mening for mig at have reklamepauser. Det vil svare til at lave en reklamepause, når der ligger 2 skadede spillere på banen.
Det skal nu nok blive godt med det VAR.