SL R4: FC MIDTJYLLAND - AAB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
henker

SL R4: FC MIDTJYLLAND - AAB

Indlæg af henker »

4 AUGUST 2019 SØNDAG KL 18:00
FC MIDTJYLLAND - AAB

3 tidligere kamp mod AaB bliver 3 sejr til FCM

så jeg tror at det bliver en lille ændring ved formation - og vi rotere sig ud Okosun med Sparv eller mikael anderson - fordi Okosun´s statistiske taler for sig selv at hans statistiske er nedadgående løbet af de sidste 3 kamp. men det kan godt være at Ka turde at bruger ham igen og håber på at Okosun bliver bedre.. hvad ved jeg.

https://www.sofascore.com/da/spiller/ay ... sun/773709

og jeg tror nu også at kaba får chance i start opstilling i byttet for brumado - hvilket er også nedadgående for brumado´s statistiske taler for sig selv...

https://www.sofascore.com/da/spiller/ju ... ado/888376

derfor tipper jeg på at vi får se den samme formation og i bytte med de to ud med kaba og sparv/mikael.

hvad mener du om det?

AltidFCM

Re: SL R4: FC MIDTJYLLAND - AAB

Indlæg af AltidFCM »

Det er ikke meget, vi er kommet med rent offensivt indtil videre. Jeg håber på et skift tilbage til wings-formationen (3-4-3), hvor vi spiller med deciderede wings og gerne med Kaba i front.

Jeg ved godt, det sætter Evander længere tilbage på banen, men man så i AGF-kampen et ok defensivt arbejde og sublime tacklinger fra hans side. Vi har bare klasse offensive wings i Wikheim, Mabil, Onyeka (har præsteret på højre wing flere gange), måske også Mikael Anderson og ikke mindst et kæmpe angrebstalent i Gustav Isaksen. Jeg håber virkelig snart, vi får ham at se på en højre wing. Han er god nok!

Lad os se Tim eller Jakob i en tomandsmidtbane med Evander igen. Så kan det ikke gå galt hjemme mod åb. 3-1.

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Vores 3-5-2 er nærmest skræddersyet til en europæisk kampagne. Jeg synes AGF kampen var en eminent indsats i det defensive, og spiller vi sådan i de to kampe mod Glasgow, så snakker vi playoff.

Offensiven skal helt sikkert nok give de chancer vi får brug for, og det kan godt være vi ikke vader i chancer, men vi har trods alt skabt nok til 3 sejre.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Kan der ikke til fremtiden indføres en regel, der påkræver at der skal læses korrektur på nyoprettede tråde her på forummet?

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

bifr05t skrev:
2. aug 2019, 21:10
Kan der ikke til fremtiden indføres en regel, der påkræver at der skal læses korrektur på nyoprettede tråde her på forummet?
Der skal være plads til ordblinde og dem der har andre skrivemæssige udfordringer.

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

Administrator skrev:
2. aug 2019, 21:11
bifr05t skrev:
Der skal være plads til ordblinde og dem der har andre skrivemæssige udfordringer.
Jeg siger bestemt ikke, at der ikke skal være plads til dem. Jeg synes det er fedt, at de man til trods for skrivevanskeligheder stadigt deltager aktivt herinde, især når man bidrager med nogle positive indspark til debatten - Det jeg ønsker er egentligt bare at kamptråde m.m. eventuelt oprettes af de samme personer fra uge til uge.

edit: Eventuelt kunne der opstilles en skabelon, således at kamptrådede så vidt muligt, havde samme udseende.

henker

Indlæg af henker »

Administrator skrev:
bifr05t skrev:
tak

henker

Indlæg af henker »

bifr05t skrev:
2. aug 2019, 21:18
Administrator skrev:
bifr05t skrev:
Jeg siger bestemt ikke, at der ikke skal være plads til dem. Jeg synes det er fedt, at de man til trods for skrivevanskeligheder stadigt deltager aktivt herinde, især når man bidrager med nogle positive indspark til debatten - Det jeg ønsker er egentligt bare at kamptråde m.m. eventuelt oprettes af de samme personer fra uge til uge.

edit: Eventuelt kunne der opstilles en skabelon, således at kamptrådede så vidt muligt, havde samme udseende.
måske kunne du lære os om hvordan den skal 'se ud.. :-)

bifr05t

Indlæg af bifr05t »

henker skrev:
2. aug 2019, 21:57
bifr05t skrev:
2. aug 2019, 21:18
Administrator skrev:

måske kunne du lære os om hvordan den skal 'se ud.. :-)
Jeg giver det et forsøg til næste kamp :)

CasperA

Indlæg af CasperA »

Det ser ud til, at Nikolas Dyhr er til en U19 turnering i Tyskland ugen ud: https://www.fcm.dk/nyheder/akademi/u19- ... i-tyskland

Vi er dælme godt nok tyndt besat på wingbacksne til kampen på søndag, da vi højst sandsynligt så kun har én rigtig wingback i hele truppen, som er Joel.

Christian

Indlæg af Christian »

Vi skal have spillet et hold sammen til Rangers kampen, så genvalg til alle, men med mulighed for tidlige udskiftninger hvis spillet ikke flyder.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

CasperA skrev:
2. aug 2019, 23:29
Det ser ud til, at Nikolas Dyhr er til en U19 turnering i Tyskland ugen ud: https://www.fcm.dk/nyheder/akademi/u19- ... i-tyskland

Vi er dælme godt nok tyndt besat på wingbacksne til kampen på søndag, da vi højst sandsynligt så kun har én rigtig wingback i hele truppen, som er Joel.
Jeg går stærkt ud fra, at vi bare kører videre med Cajuste. Det er fint, han får noget kamperfaring, også selvom det ikke er hans naturlige position.

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Jeg synes godt nok, det er risikabelt, at vi stiller helt uden backups på backpladserne.

Brugeravatar
Holger

Indlæg af Holger »

Jakob Poulsen kan spille back. Det var der han slog igennem i sin tid. Frank har også vikarieret i enkelte tilfælde, så vidt jeg husker.
Tror nok det skal gå...

EsbenVest

Indlæg af EsbenVest »

Holger skrev:
3. aug 2019, 16:37
Jakob Poulsen kan spille back. Det var der han slog igennem i sin tid. Frank har også vikarieret i enkelte tilfælde, så vidt jeg husker.
Tror nok det skal gå...
Nej, det hverken kan eller skal Jakob Poulsen.

Besvar