Transfervinduet sommer 2017

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Benzo

Re: Transfervinduet sommer 2017

Indlæg af Benzo »

Han spiller vidst primært offensiv midt, hvilket vil betyde at den plads er lidt overbefolket med Duelund, VdV og så ham bulgaren.

Mathias

Indlæg af Mathias »

Han virker da bestemt målfarlig

https://www.youtube.com/watch?v=p6dybbbUiq0

Men ja - hvordan det lige passer ind I kabalen med Due og VdV er et godt spørgsmål.

Det ser da I øvrigt lidt halv dødt ud på de bulgarske stadions der er vist I klippet :-)

Benzo

Indlæg af Benzo »

Mathias skrev:
19. jun 2017, 12:14
Det ser da I øvrigt lidt halv dødt ud på de bulgarske stadions der er vist I klippet :-)
Godt, så bliver han ikke negativt overrasket over stemningen på de danske stadions ;)
Som jeg ser det, ville det være bedst hvis han affinder sig med at første sæson er en indkøringssæson, hvor Duelund får langt de fleste kampe, så er han (bulgaren) klar til at tage over når Duelund bliver solgt.

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Jeg synes han lyder super spændende ift. stats/alder/pris.

Transfermarket siger der er en skiftesum på omkring 3-4 mio? Men er der nogen der har hørt noget fra FCM kilder?

Det eneste konkrete jeg har læst, er ham selv der skulle have udtalt at han skal til FCM?

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

hviid skrev:
19. jun 2017, 11:57
Spændende ja - men må vel betyde et snarligt farvel til Mabil?
Hvorfor det? :-) Du smider da heller ikke dine pærer ud, hvis du køber nye bananer. Det er en tredje angriber, som kan spille 10'eren også.
Han virker som en rigtig spændende spiller, som nok skal tage overfor Duelund næste sommer.
Vi kan tabe, men aldrig besejres

THenry

Indlæg af THenry »

HF skriver, at han skifter til os (dog ser det ikke ud til, at de har andre kilder end de bulgarske): http://www.aoh.dk/artikel/bulgarer-skifter-til-fcm

Densestar7430

Indlæg af Densestar7430 »

Murbeck fortid i FCM. Træner med i IFK Göteborg.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-goteborg

Brugeravatar
Stainalive
Geografisk sted: Herning Centrum

Indlæg af Stainalive »

Mathias skrev:
19. jun 2017, 12:14
Han virker da bestemt målfarlig

https://www.youtube.com/watch?v=p6dybbbUiq0

Men ja - hvordan det lige passer ind I kabalen med Due og VdV er et godt spørgsmål.

Han ser vild ud, EB skriver han bliver erstatning for salg af Duelund, jeg tror det er en rigtig god udskiftning han ser jo meget bedre ud end Duelund i den video, musikken er virkelig også fed

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

Han sagde farvel til sine holdkammerater i morges og hoppede på et fly til Danmark, hvor han skal gennemgå lægetjek. Efterfølgende vil han skrive under på en 5-årig aftale med FCM :-)

Han skal ind og konkurrere om spilletiden på 9'er og 10'er pladsen, og jeg forestiller mig at han skal overtage for Duelund når han bliver solgt næste sommer. Han er bla. Levski's mest scorende spiller de seneste tre sæsoner.

Prisen ligger på en lille mio lev (ca. 3,5 danske).

Brugeravatar
PH1978

Indlæg af PH1978 »

Jeg er imponeret over, at denne og Sørloth er gået fuldstændig under radaren...

Nogen der har en status på Wikheim, eller har han været røgslør for den mulige bulgarer.

Ligeledes, er disse smartoddsspillere?

Sent from my iPhone using Tapatalk

THenry

Indlæg af THenry »

Arff skrev:
19. jun 2017, 14:28
Han sagde farvel til sine holdkammerater i morges og hoppede på et fly til Danmark, hvor han skal gennemgå lægetjek. Efterfølgende vil han skrive under på en 5-årig aftale med FCM :-)

Han skal ind og konkurrere om spilletiden på 9'er og 10'er pladsen, og jeg forestiller mig at han skal overtage for Duelund når han bliver solgt næste sommer. Han er bla. Levski's mest scorende spiller de seneste tre sæsoner.

Prisen ligger på en lille mio lev (ca. 3,5 danske).
Tak for info, Arff. Du bekræfter mange af de samme informationer, som jeg via google translate, kan få ud af den bulgarske sportsblog, der også bl.a. nævner, at vi gerne vil have ham nu, så han kan være med i EL.

hviid
Geografisk sted: Tallinn/Struer

Indlæg af hviid »

Arff skrev:
19. jun 2017, 13:45
hviid skrev:
Hvorfor det? :-) Du smider da heller ikke dine pærer ud, hvis du køber nye bananer. Det er en tredje angriber, som kan spille 10'eren også.
Han virker som en rigtig spændende spiller, som nok skal tage overfor Duelund næste sommer.
Ok, hvis han er købt ind til den plads, så bliver der selvfølgelig plads til Mabil. Jeg gik bare ud fra, at han var købt til venstre kant, da han havde spillet den plads en del, og han ville være i hård konkurrence med Duelund og vdV om pladsen som offensiv midt. Men lad os se, hvad han kan, når han ankommer :-)

nico5405

Indlæg af nico5405 »

hviid skrev:
19. jun 2017, 15:03
Arff skrev:
hviid skrev:
Ok, hvis han er købt ind til den plads, så bliver der selvfølgelig plads til Mabil. Jeg gik bare ud fra, at han var købt til venstre kant, da han havde spillet den plads en del, og han ville være i hård konkurrence med Duelund og vdV om pladsen som offensiv midt. Men lad os se, hvad han kan, når han ankommer :-)
Jeg tror ikke du skal føle dig så sikker på mabil, man kan da håbe. Men der har været snak om han skulle væk :-)

Brugeravatar
Arff
Kontakt:

Indlæg af Arff »

nico5405 skrev:
hviid skrev:
19. jun 2017, 15:03
Arff skrev:
Jeg tror ikke du skal føle dig så sikker på mabil, man kan da håbe. Men der har været snak om han skulle væk :-)
Der er ingen afklaring mht Mabil. Han har været blandt de bedre på træningsbanen alle dagene, og har fået beskeden om at han vil indgå på lige fod med alle andre i truppen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Fedt med ham bulgareren. Så to minutter af den video der er linket til tidligere i tråden. Mon han bliver skræmt af alle de tilskuere der er i Danmark :)
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

Låst