Husk nu kære læsere det er Kent der bestemmer i FCMKent skrev: ↑17. jun 2017, 22:33Det kræver dog også, at han leverer på et stabilt højt niveau. At betale en milliontransfer for en spiller til bænken, er ikke den bedste brug af vores ressourcer. I forvejen har vi Kroon siddende et eller andet sted sammen med Mabil, hvor de leder efter et gennembrud. I øjeblikket sidder Borring og Rilwan tungt på fløjpladserne, og vi ender med at have brugt 10-15 mio på at fylde bænken. Der er ingen andre steder på banen, hvor vi vil have en tilsvarende bredde, og spørgsmålet er, om transfermillionerne kunne bruges bedre på andre positioner?Arff skrev: ↑17. jun 2017, 22:21Helt i orden. De forlydninger jeg har, lyder at prisen er under 5 mio. Kigger man (videresalgs) potentiale og topniveau er det et rigtig fint køb. Jeg vil give dig ret i, at han har været svingende i sine præstationer, men tror på han kan forløse sit potentiale i FCM.Mads skrev:Har ingen viden om evt pris! Tog blot udgangspunkt i de tidligere indlæg, som udover at gisne om pris også ytrede tilfredshed med at skulle slippe det beløb.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Hvis du kun kan finde ud af gå direkte efter andre personer herinde, FCM2000, så hold dig venligst væk. Det gider jeg i hvert fald ikke bruge min tid på.FCM2000 skrev: ↑18. jun 2017, 10:01Husk nu kære læsere det er Kent der bestemmer i FCMKent skrev: ↑17. jun 2017, 22:33Det kræver dog også, at han leverer på et stabilt højt niveau. At betale en milliontransfer for en spiller til bænken, er ikke den bedste brug af vores ressourcer. I forvejen har vi Kroon siddende et eller andet sted sammen med Mabil, hvor de leder efter et gennembrud. I øjeblikket sidder Borring og Rilwan tungt på fløjpladserne, og vi ender med at have brugt 10-15 mio på at fylde bænken. Der er ingen andre steder på banen, hvor vi vil have en tilsvarende bredde, og spørgsmålet er, om transfermillionerne kunne bruges bedre på andre positioner?Arff skrev: ↑17. jun 2017, 22:21
Helt i orden. De forlydninger jeg har, lyder at prisen er under 5 mio. Kigger man (videresalgs) potentiale og topniveau er det et rigtig fint køb. Jeg vil give dig ret i, at han har været svingende i sine præstationer, men tror på han kan forløse sit potentiale i FCM.
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
/Cortez
-
Jesper BW1100
OT
Lad os bare nøjes med at konstatere at det er én af hans ypperste spidskompetencer...Cortez skrev: ↑18. jun 2017, 10:31Hvis du kun kan finde ud af gå direkte efter andre personer herinde, FCM2000, så hold dig venligst væk. Det gider jeg i hvert fald ikke bruge min tid på.FCM2000 skrev: ↑18. jun 2017, 10:01Husk nu kære læsere det er Kent der bestemmer i FCMKent skrev: ↑17. jun 2017, 22:33
Det kræver dog også, at han leverer på et stabilt højt niveau. At betale en milliontransfer for en spiller til bænken, er ikke den bedste brug af vores ressourcer. I forvejen har vi Kroon siddende et eller andet sted sammen med Mabil, hvor de leder efter et gennembrud. I øjeblikket sidder Borring og Rilwan tungt på fløjpladserne, og vi ender med at have brugt 10-15 mio på at fylde bænken. Der er ingen andre steder på banen, hvor vi vil have en tilsvarende bredde, og spørgsmålet er, om transfermillionerne kunne bruges bedre på andre positioner?![]()
/Cortez
- Administrator
Hej Fcm2000FCM2000 skrev: ↑18. jun 2017, 10:01Husk nu kære læsere det er Kent der bestemmer i FCMKent skrev: ↑17. jun 2017, 22:33Det kræver dog også, at han leverer på et stabilt højt niveau. At betale en milliontransfer for en spiller til bænken, er ikke den bedste brug af vores ressourcer. I forvejen har vi Kroon siddende et eller andet sted sammen med Mabil, hvor de leder efter et gennembrud. I øjeblikket sidder Borring og Rilwan tungt på fløjpladserne, og vi ender med at have brugt 10-15 mio på at fylde bænken. Der er ingen andre steder på banen, hvor vi vil have en tilsvarende bredde, og spørgsmålet er, om transfermillionerne kunne bruges bedre på andre positioner?Arff skrev: ↑17. jun 2017, 22:21
Helt i orden. De forlydninger jeg har, lyder at prisen er under 5 mio. Kigger man (videresalgs) potentiale og topniveau er det et rigtig fint køb. Jeg vil give dig ret i, at han har været svingende i sine præstationer, men tror på han kan forløse sit potentiale i FCM.
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Der er kommet et par rapporter om dine indlæg. Du skal huske på at holde den gode tone og aktivt deltage i debatten. Hvis du fortsætter den stil du er kommet ind på nu, så kan du se frem til en sommerferie fra graven.
Indtil da, så er dette en løftet pegefinger, om at ændre din stil, så du ikke kommer med personlige angreb. Betragt det som et gult kort.
Kunne 32 årige kontraktfrie Niki Zimling være et supplement til bredden på midten.
Hvis vi ikke er i stand til at hente Mads Albæk hjem, så kunne Zimling gå ind og aflaste Jakob Poulsen lidt.
Vi er nødt til at være på forkant med anføreren og holde ham på omkring 30 kampe for at holde ham knivskarp og måske i flere år endnu.
Hvis vi ikke er i stand til at hente Mads Albæk hjem, så kunne Zimling gå ind og aflaste Jakob Poulsen lidt.
Vi er nødt til at være på forkant med anføreren og holde ham på omkring 30 kampe for at holde ham knivskarp og måske i flere år endnu.
Har Zimling ikke været meget skadet i hele sin karriere? Jeg ser ikke ham som et reelt alternativ. Albæk ville være en god løsning, men vores udfordring er, at Polle spiller alle kampe ligesom Due. Så det kan være svært at tiltrække en profil-8'er, da udsigten til spilletid er lille. Et talent der kunne lære, og være glad for en kamp i nu og næ, ville være en god løsning lige nu, Mit gæt er, at man afventer EL-kampagnen på dette punkt. Hvis vi kommer i gruppespillet, så tror jeg man henter en ekstra 8'er. Ellers klarer man sig med det, som man har.Lupus1999 skrev: ↑18. jun 2017, 19:10Kunne 32 årige kontraktfrie Niki Zimling være et supplement til bredden på midten.
Jokeren er naturligvis hvis Due viser sig så meget frem til u21, at vi får et bud, vi ikke kan sige nej til. Så skal der handles.
Hvor er Mikael Anderson? Hvor blev han af? Og er det ikke ham, der skal tage over fra Polle?Kent skrev: ↑18. jun 2017, 19:27Har Zimling ikke været meget skadet i hele sin karriere? Jeg ser ikke ham som et reelt alternativ. Albæk ville være en god løsning, men vores udfordring er, at Polle spiller alle kampe ligesom Due. Så det kan være svært at tiltrække en profil-8'er, da udsigten til spilletid er lille. Et talent der kunne lære, og være glad for en kamp i nu og næ, ville være en god løsning lige nu, Mit gæt er, at man afventer EL-kampagnen på dette punkt. Hvis vi kommer i gruppespillet, så tror jeg man henter en ekstra 8'er. Ellers klarer man sig med det, som man har.Lupus1999 skrev: ↑18. jun 2017, 19:10Kunne 32 årige kontraktfrie Niki Zimling være et supplement til bredden på midten.
Jokeren er naturligvis hvis Due viser sig så meget frem til u21, at vi får et bud, vi ikke kan sige nej til. Så skal der handles.
/Cortez
-
Steffen am
Meget enig i dine overvejelserKent skrev: ↑18. jun 2017, 19:27Har Zimling ikke været meget skadet i hele sin karriere? Jeg ser ikke ham som et reelt alternativ. Albæk ville være en god løsning, men vores udfordring er, at Polle spiller alle kampe ligesom Due. Så det kan være svært at tiltrække en profil-8'er, da udsigten til spilletid er lille. Et talent der kunne lære, og være glad for en kamp i nu og næ, ville være en god løsning lige nu, Mit gæt er, at man afventer EL-kampagnen på dette punkt. Hvis vi kommer i gruppespillet, så tror jeg man henter en ekstra 8'er. Ellers klarer man sig med det, som man har.
Men det unge talent du snakker om,
er vel signet i form af Brandhof der kommer til vinter
120 klubber eller repræsentater for 120 klubber skulle være på plads og se Danmark - Italien.
Så hvis Duelund kommer ind og tryller kan det da ikke totalt afvises. Men ifølge CS skal prisen vist ret langt op før at det bliver et salg i det her vindue.
Han har vist været utrolig meget skadet.
Men trænede for en gang skyld med lørdag.
Men mener Anderson er kant, ikke 8'er.
Mikael Anderson er for mig mere en decideret 10'eren eller kant.
8'er ser jeg ham ikke som favorit til.
Præcis. Anderson er kant eller 10'er, for i modsætningen til Duelund har han noget speed og gode 1v1 udfordringer offensivt. Jeg tror dog ikke vi ser meget til ham i efteråret, da han, som andre nævner, stort set ikke har trænet i foråret grundet skader. Har dog trænet fuldt med både fredag og lørdag i denne uge.Lupus1999 skrev:Mikael Anderson er for mig mere en decideret 10'eren eller kant.
Ift Zimling ser jeg ingen idé i at hente ham. Han er gammel, har ikke spillet i 1 1/2 sæson og er konstant skadet. Han har måske nogle af de lederegenskaber vi mangler, men jeg forestiller mig ikke, han er billig i løn. Jeg kunne også godt forestille mig at han ville søge endnu et eventyr og søge pengene.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi kan tabe, men aldrig besejres
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Lyder spændende.Mike80 skrev: ↑19. jun 2017, 11:30https://www.transfermarkt.com/bozhidar- ... ler/293607
Spændende navn..
20-årig offensiv spiller, der har scoret 10 mål i 34 kampe - og har fået landsholdsdebut
http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/bulg ... l-til-fcm/
Derudover var han også nomineret til årets talent i Europa, hvor Duelund, Dolberg og Odgaard også var nomineret.
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
FCM!
Spændende ja - men må vel betyde et snarligt farvel til Mabil?
Det lyder meget spændende. Normalt er det langt større fodboldadresser, som han er blevet kædet sammen med. Derfor kan det måske undre, at han kædes sammen med os nu se, men lad os se om CS har en ny transfer på plads snart.
Senest rettet af THenry 19. jun 2017, 12:05, rettet i alt 1 gang.