Transfervinduet sommer 2017
Re: Transfervinduet sommer 2017
Han spiller vidst primært offensiv midt, hvilket vil betyde at den plads er lidt overbefolket med Duelund, VdV og så ham bulgaren.
Han virker da bestemt målfarlig
https://www.youtube.com/watch?v=p6dybbbUiq0
Men ja - hvordan det lige passer ind I kabalen med Due og VdV er et godt spørgsmål.
Det ser da I øvrigt lidt halv dødt ud på de bulgarske stadions der er vist I klippet
Men ja - hvordan det lige passer ind I kabalen med Due og VdV er et godt spørgsmål.
Det ser da I øvrigt lidt halv dødt ud på de bulgarske stadions der er vist I klippet
Godt, så bliver han ikke negativt overrasket over stemningen på de danske stadions
Som jeg ser det, ville det være bedst hvis han affinder sig med at første sæson er en indkøringssæson, hvor Duelund får langt de fleste kampe, så er han (bulgaren) klar til at tage over når Duelund bliver solgt.
-
Densestar7430
Jeg synes han lyder super spændende ift. stats/alder/pris.
Transfermarket siger der er en skiftesum på omkring 3-4 mio? Men er der nogen der har hørt noget fra FCM kilder?
Det eneste konkrete jeg har læst, er ham selv der skulle have udtalt at han skal til FCM?
Transfermarket siger der er en skiftesum på omkring 3-4 mio? Men er der nogen der har hørt noget fra FCM kilder?
Det eneste konkrete jeg har læst, er ham selv der skulle have udtalt at han skal til FCM?
Hvorfor det?
Han virker som en rigtig spændende spiller, som nok skal tage overfor Duelund næste sommer.
Vi kan tabe, men aldrig besejres
HF skriver, at han skifter til os (dog ser det ikke ud til, at de har andre kilder end de bulgarske): http://www.aoh.dk/artikel/bulgarer-skifter-til-fcm
-
Densestar7430
Murbeck fortid i FCM. Træner med i IFK Göteborg.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-goteborg
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... k-goteborg
- Stainalive
- Geografisk sted: Herning Centrum
Han ser vild ud, EB skriver han bliver erstatning for salg af Duelund, jeg tror det er en rigtig god udskiftning han ser jo meget bedre ud end Duelund i den video, musikken er virkelig også fedMathias skrev: ↑19. jun 2017, 12:14Han virker da bestemt målfarlig
Det ser da I øvrigt lidt halv dødt ud på de bulgarske stadions der er vist I klippet![]()
Han sagde farvel til sine holdkammerater i morges og hoppede på et fly til Danmark, hvor han skal gennemgå lægetjek. Efterfølgende vil han skrive under på en 5-årig aftale med FCM
Han skal ind og konkurrere om spilletiden på 9'er og 10'er pladsen, og jeg forestiller mig at han skal overtage for Duelund når han bliver solgt næste sommer. Han er bla. Levski's mest scorende spiller de seneste tre sæsoner.
Prisen ligger på en lille mio lev (ca. 3,5 danske).
Han skal ind og konkurrere om spilletiden på 9'er og 10'er pladsen, og jeg forestiller mig at han skal overtage for Duelund når han bliver solgt næste sommer. Han er bla. Levski's mest scorende spiller de seneste tre sæsoner.
Jeg er imponeret over, at denne og Sørloth er gået fuldstændig under radaren...
Nogen der har en status på Wikheim, eller har han været røgslør for den mulige bulgarer.
Ligeledes, er disse smartoddsspillere?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nogen der har en status på Wikheim, eller har han været røgslør for den mulige bulgarer.
Ligeledes, er disse smartoddsspillere?
Tak for info, Arff. Du bekræfter mange af de samme informationer, som jeg via google translate, kan få ud af den bulgarske sportsblog, der også bl.a. nævner, at vi gerne vil have ham nu, så han kan være med i EL.Arff skrev: ↑19. jun 2017, 14:28Han sagde farvel til sine holdkammerater i morges og hoppede på et fly til Danmark, hvor han skal gennemgå lægetjek. Efterfølgende vil han skrive under på en 5-årig aftale med FCM![]()
Ok, hvis han er købt ind til den plads, så bliver der selvfølgelig plads til Mabil. Jeg gik bare ud fra, at han var købt til venstre kant, da han havde spillet den plads en del, og han ville være i hård konkurrence med Duelund og vdV om pladsen som offensiv midt. Men lad os se, hvad han kan, når han ankommer
Jeg tror ikke du skal føle dig så sikker på mabil, man kan da håbe. Men der har været snak om han skulle vækhviid skrev: ↑19. jun 2017, 15:03Ok, hvis han er købt ind til den plads, så bliver der selvfølgelig plads til Mabil. Jeg gik bare ud fra, at han var købt til venstre kant, da han havde spillet den plads en del, og han ville være i hård konkurrence med Duelund og vdV om pladsen som offensiv midt. Men lad os se, hvad han kan, når han ankommer![]()
Der er ingen afklaring mht Mabil. Han har været blandt de bedre på træningsbanen alle dagene, og har fået beskeden om at han vil indgå på lige fod med alle andre i truppen.nico5405 skrev:Jeg tror ikke du skal føle dig så sikker på mabil, man kan da håbe. Men der har været snak om han skulle vækhviid skrev: ↑19. jun 2017, 15:03Ok, hvis han er købt ind til den plads, så bliver der selvfølgelig plads til Mabil. Jeg gik bare ud fra, at han var købt til venstre kant, da han havde spillet den plads en del, og han ville være i hård konkurrence med Duelund og vdV om pladsen som offensiv midt. Men lad os se, hvad han kan, når han ankommer![]()
-
mousebreaker
Fedt med ham bulgareren. Så to minutter af den video der er linket til tidligere i tråden. Mon han bliver skræmt af alle de tilskuere der er i Danmark 
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -