ArneR skrev:
Bak oversatser, og det bliver han så her sablet for af hele graven, og det er sådan set ok at han bliver det, men hvis jeg sad og læste hvad vi fans skriver her. Så ville min selvtillid sgu godt nok også dale en del.
Hvis man er professionel fodboldspiller og ikke kan håndtere at der sidder nogle mennesker og kritiserer ens indsats over internettet, ja så er man nok ikke gearet til spillet.
Jeg tror at fejlen ved Bak er at han egentlig godt ved at han fucker op. Hvor mange gange har han ikke stået efter en kamp og kritiseret sin egen og holdets indsats, og krævet forbedringer. På det led tror jeg at han har selvindsigt nok. Problemet er bare at han har sagt det så mange gange, at han ikke selv lytter efter mere og ikke tager opråbet seriøst.
Det er ligesom hvis du hver dag får skæld ud; effekten aftager efterhånden og du bliver immun.
Bak er jo en fantastisk spiller, men har har desværre aldrig fundet det rette niveau mellem at være koncept og impulsspiller, dvs. hvornår skal han forlade bryde ud af kæden og hvornår skal han blive. Og så mangler han som sagt at kunne tage ved lære af sine fejl.
mancitydk skrev:
dog var Jude bedre igår end længe set...
Enig. Jude har ikke nogen stor stjerne i min bog, men igår var han virkelig god i presspillet og undgik hans ellers normale dumme boldtab på modstanderens halvdel. Og mht. hans presspil, så formåede han endeligt at presse deres bagkæde uden at lave frispark(bortset fra et enkelt i 1. halveg). En fornøjelse at se, for det hjælper intet at rende rundt og lave frispark og dermed give modstanderen tid og ro til at bygge deres spil op fra ny.
For lige at slutte af med noget positivt, så er Rilwan og Igboun nogle af de mest gennembrudsstærke spillere vi nogensinde har haft i truppen. Deres speed og teknik er sublim, mens overblikket og afslutninger stadig halter lidt.