Europa League 2012 - 2013

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCMReal

Re: Europa League 2012 - 2013

Indlæg af FCMReal »

felisan skrev:
MrWolf skrev: Villafane er måske en offensiv boldspillende back, men han er ikke defensiv konsekvent, hvilket blev udstillet ved 1-0 målet.
Mht. netop 1-0 målet så er Villafañes eneste fejl vel, at han appelerer for offside.
YB laver et godt sideskift, og der bliver lavet overlap i deres venstre side.
Selvfølgeligt skal han ikke fare frem efter bolden med følge den spiller, der laver overlappet.
Fejlen opstår mere pga. at Bak storsatser i sin glidende tackling.
Det er lige meget hvad I siger, så kommer komiske Glen med en ny floskel: vi viste mandsmod.

Bak satser hele butikken og betaler ved kasse 1. sådan er det gang på gang.

At han bliver ved med at bruge Jude i front, det gør at man sætter spørgsmålstegn ved hans trænerevner.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Pussy Riot, Putin og Perestrojka. Så er min mening om den dommer vist sagt.

Bak oversatser, og det bliver han så her sablet for af hele graven, og det er sådan set ok at han bliver det, men hvis jeg sad og læste hvad vi fans skriver her. Så ville min selvtillid sgu godt nok også dale en del. Jeg syntes faktisk at Sviachenko viste lidt bedre takter i går end i de forgående kampe, medens Baks formkurve har været nedadgående i et stykke tid.
Riddersholms udskiftning af Santiago, står for mig som total uforståelig, da det var Bak der skulle have været ud. Jeg er enig i at Kolja, ikke har haft stor succes på bakken i år, men derimod har vist bedre takter i midten, så flere chancer til ham der, tak, og Santiago fast på bakken.
At man igen igen prøver med Jude på toppen, er da simpelthen ikke til at forstå, sælg ham for helvede til Horsens, de mangler ham jo helt vildt, og vi mangler pengene. Baks oversatsninger og vildskab i forsvaret kan omsættes til noget positivt i angrebet, så skal han spille så lad ham spille der.
Jeg har 2 flasker god rødvin på højkant med en god ven om Riddersholm overlever, jeg tror personligt at han gør, da jeg ikke tror klubben har råd til en anden træner. Men jeg står uforstående over for det samme som mange af jer andre, hvorfor bliver vi ved med at lave de samme fejl, sæson efter sæson, og hvorfor er vores skadesliste altid den længste i ligaen efter 4 - 5 spillerunder. Et ordsprog siger at det er i orden at begå en fejl en gang, men laver man den samme fejl to gange så er man dum. Så har vi i FCM ikke opdaget vi laver fejl, eller er vi bare dumme?

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

FCMReal skrev:
felisan skrev:
MrWolf skrev: Villafane er måske en offensiv boldspillende back, men han er ikke defensiv konsekvent, hvilket blev udstillet ved 1-0 målet.
Mht. netop 1-0 målet så er Villafañes eneste fejl vel, at han appelerer for offside.
YB laver et godt sideskift, og der bliver lavet overlap i deres venstre side.
Selvfølgeligt skal han ikke fare frem efter bolden med følge den spiller, der laver overlappet.
Fejlen opstår mere pga. at Bak storsatser i sin glidende tackling.
Det er lige meget hvad I siger, så kommer komiske Glen med en ny floskel: vi viste mandsmod.

Bak satser hele butikken og betaler ved kasse 1. sådan er det gang på gang.

At han bliver ved med at bruge Jude i front, det gør at man sætter spørgsmålstegn ved hans trænerevner.
Som jeg sad og snakkede med min kammerat om så er det mærkeligt, hvor mange semigode angribere der har forladt klubben med prædikatet "ikke-god-nok" som fx Fagerberg, Dadu, Hvilsom etc. mens sådan en som Jude får lov til at blive år efter år... Her er jeg helt på linja med dig FCMREAL.... det er altså mystisk at se på... dog var Jude bedre igår end længe set...
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

ArneR skrev:Pussy Riot, Putin og Perestrojka. Så er min mening om den dommer vist sagt.

Bak oversatser, og det bliver han så her sablet for af hele graven, og det er sådan set ok at han bliver det, men hvis jeg sad og læste hvad vi fans skriver her. Så ville min selvtillid sgu godt nok også dale en del. Jeg syntes faktisk at Sviachenko viste lidt bedre takter i går end i de forgående kampe, medens Baks formkurve har været nedadgående i et stykke tid.
Riddersholms udskiftning af Santiago, står for mig som total uforståelig, da det var Bak der skulle have været ud. Jeg er enig i at Kolja, ikke har haft stor succes på bakken i år, men derimod har vist bedre takter i midten, så flere chancer til ham der, tak, og Santiago fast på bakken.
At man igen igen prøver med Jude på toppen, er da simpelthen ikke til at forstå, sælg ham for helvede til Horsens, de mangler ham jo helt vildt, og vi mangler pengene. Baks oversatsninger og vildskab i forsvaret kan omsættes til noget positivt i angrebet, så skal han spille så lad ham spille der.
Jeg har 2 flasker god rødvin på højkant med en god ven om Riddersholm overlever, jeg tror personligt at han gør, da jeg ikke tror klubben har råd til en anden træner. Men jeg står uforstående over for det samme som mange af jer andre, hvorfor bliver vi ved med at lave de samme fejl, sæson efter sæson, og hvorfor er vores skadesliste altid den længste i ligaen efter 4 - 5 spillerunder. Et ordsprog siger at det er i orden at begå en fejl en gang, men laver man den samme fejl to gange så er man dum. Så har vi i FCM ikke opdaget vi laver fejl, eller er vi bare dumme?
Et let ord.... vi er dumme ;) Jeg tror nu heller ikke på at du kommer af med de to flasker vin. Men jeg bliver nok ikke det mest deprimerede menneske i verden hvis du gør, og det skyldes egentligt at jeg aldrig har været glad for Riddersholm som træner, og det har meget med at gøre at jeg utroligt gerne vil have en ny træner uden tilknytning til FCM eller helst superligaen for den sags skyld... indavl er sjældent en fornuftig ting, bare spørg i Brøndby....
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

ArneR

Indlæg af ArneR »

mancitydk skrev:
ArneR skrev:Pussy Riot, Putin og Perestrojka. Så er min mening om den dommer vist sagt.

Et let ord.... vi er dumme ;) Jeg tror nu heller ikke på at du kommer af med de to flasker vin. Men jeg bliver nok ikke det mest deprimerede menneske i verden hvis du gør, og det skyldes egentligt at jeg aldrig har været glad for Riddersholm som træner, og det har meget med at gøre at jeg utroligt gerne vil have en ny træner uden tilknytning til FCM eller helst superligaen for den sags skyld... indavl er sjældent en fornuftig ting, bare spørg i Brøndby....
En træner uden tilknytning til superligaen. Måske ja, nej helt sikkert ja, jeg er fuldstændig enig.

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

ArneR skrev: Bak oversatser, og det bliver han så her sablet for af hele graven, og det er sådan set ok at han bliver det, men hvis jeg sad og læste hvad vi fans skriver her. Så ville min selvtillid sgu godt nok også dale en del.
Hvis man er professionel fodboldspiller og ikke kan håndtere at der sidder nogle mennesker og kritiserer ens indsats over internettet, ja så er man nok ikke gearet til spillet.

Jeg tror at fejlen ved Bak er at han egentlig godt ved at han fucker op. Hvor mange gange har han ikke stået efter en kamp og kritiseret sin egen og holdets indsats, og krævet forbedringer. På det led tror jeg at han har selvindsigt nok. Problemet er bare at han har sagt det så mange gange, at han ikke selv lytter efter mere og ikke tager opråbet seriøst.
Det er ligesom hvis du hver dag får skæld ud; effekten aftager efterhånden og du bliver immun.
Bak er jo en fantastisk spiller, men har har desværre aldrig fundet det rette niveau mellem at være koncept og impulsspiller, dvs. hvornår skal han forlade bryde ud af kæden og hvornår skal han blive. Og så mangler han som sagt at kunne tage ved lære af sine fejl.
mancitydk skrev: dog var Jude bedre igår end længe set...
Enig. Jude har ikke nogen stor stjerne i min bog, men igår var han virkelig god i presspillet og undgik hans ellers normale dumme boldtab på modstanderens halvdel. Og mht. hans presspil, så formåede han endeligt at presse deres bagkæde uden at lave frispark(bortset fra et enkelt i 1. halveg). En fornøjelse at se, for det hjælper intet at rende rundt og lave frispark og dermed give modstanderen tid og ro til at bygge deres spil op fra ny.

For lige at slutte af med noget positivt, så er Rilwan og Igboun nogle af de mest gennembrudsstærke spillere vi nogensinde har haft i truppen. Deres speed og teknik er sublim, mens overblikket og afslutninger stadig halter lidt.

Brugeravatar
levis

Indlæg af levis »

Såvidt jeg forstod, var der en 24 timers frist for en eventuel klage. Hvad besluttede man sig for?

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

levis skrev:Såvidt jeg forstod, var der en 24 timers frist for en eventuel klage. Hvad besluttede man sig for?
Jeg ved det ikke, men vil tro, at man har droppet det efter tv-billederne viser, at dommeren giver Duncan gult. Det er en tynd klage, at Duncan ikke fattede, at han fik gut. Dommeren prikker endda til ham, så det er svært at sige, hvad han skulle have gjort mere. At ingen overhovedet så fanger det, er noget der vel kan ske en ud af en million gange, og det gjorde det så for os i går. Jeg vil ikke vurdere, at dommerfejlen i denne situation er så stor, at vi vil få en omkamp ud af det. Og det er den eneste konsekvens, som vi kan bruge til noget. At få ophævet Duncans karantæner er fuldstændig ligegyldigt, da han alligevel ikke bør spille udekampen.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Tvivler på, at man får noget ud af det.

Mike80

Indlæg af Mike80 »

Pinligt sys jeg! Ekstremt tyndt grundlag at vedlægge protest på.. Det nærmest helt aalborganske tilstande hvor dommeren også har været ond hver gang man taber point!!

Håber ikke vi for medhold og tvivler i den grad..

Mike
Mike80

Everybody hates us we don't care...

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Tja, jeg synes egentlig det er rimeligt nok at klage. Ingen så jo kortet, og ikke engang linievogteren og fjerdedommeren som jo SKAL vide sådan noget, hvordan dælen skal spillerne så kunne have opfanget det når ikke engang fjerdedommeren gjorde det?
Det kostede meget mental energi, fordi spillere og trænere appellerede mod det, og det ødelagde givet koncentrationen, hvilket sikkert var medvirkende til at YB efterfølgende scorede to gange.

Det er altså usportsligt, reglerne siger at spilleren skal være gjort opmærksom på det, og når selv dommerkollegaerne ikke opfangede det er der noget rivraskende galt.

Men vi får jo nok intet ud af det, men derfor skal man ikke lade en uretfærdighed være upåtalt.

mmgala

Indlæg af mmgala »

Jeg var selv fuldstændig mundlam da det skete og sad med førelsen af at vi nu igen bliver bort dømt.

Men efter diverse udtalelse,r syntes jeg det er en meget tynd protest man aflevere, og syntes lidt vi er til grin.

fejlen fra dommerens side er vel at kortet blev givet men ikke "vist", det kan vel højest give en påtale til dommeren, men han er sikkert med igen næste runde.

Efter udvisningen kan det godt være at vi psykisk ikke er oven på, men at forsvaret falder fuldstændig sammen på den måde er simpelthen grotesk, det er trods alt en ANGRIBER der ryger ud, det burde aom sådan ikke have nogen indflydelse på aftaler og spil i forsvaret, og det giver vel et meget godt billede af den tilstand vi er i nu...men det er simpelt hen for RINGE.

Efter den indsats, står vi jo i retur opgøret uden reel chance.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Mike80 skrev:Pinligt sys jeg! Ekstremt tyndt grundlag at vedlægge protest på.. Det nærmest helt aalborganske tilstande hvor dommeren også har været ond hver gang man taber point!!

Håber ikke vi for medhold og tvivler i den grad..

Mike
Er egentlig enig. Syntes også at det er på et alt for tyndt grundlag. Forståeligt at protestere, men ligefrem at "kræve omkamp", der syntes jeg også at vi bevæger os over i det pinlige.

Det er jo efter følgende vist på video at han får kortet og dommeren oven i købet prikker til ham, at Duncan så ikke lige kigger direkte på ham, nåh ja.. Selvfølgeligt er situationen træls og kan diskuteres og der er nogle småting der kan sættes spørgsmålstegn ved. Men ligefrem at "kræve" en gratis chance på at rette op på noget man ikke magtede i første omgang, det syntes jeg er tyndt. Trænerbænk og holdet leverede ikke, det kan vi ikke give dommeren skylden for. Men man burde, i Fcm, koncentrere sig om at få holdet tilbage på rette spor. Acceptere at vi ikke var opgaven voksen og så koncentrere os om ligaen, hvor vi ligner et hold der mere hører til i den nederste halvdel, end den øverste.

Bwglad

Indlæg af Bwglad »

FCMReal skrev:Bak satser hele butikken og betaler ved kasse 1. sådan er det gang på gang.
Ja, sådan er hans spillestil. Desværre var det bare en rigtig dårlig vurdering han laver et par gange, men vil du hellere have at han bare står nede bagved og ikke søger at bryde deres angreb?
FCMReal skrev:At han bliver ved med at bruge Jude i front, det gør at man sætter spørgsmålstegn ved hans trænerevner.
Kære altvidende orakel. Hvem skal så spille?
En småskadet Duncan?
Danny?
Igboun, som er langt bedre på kanten. Vælger du at sige ham, vil vores kantspil blive væsentlig dårligere.
En skadet Janssen?

Nu er du også ekstremt glad for at kalde Glen for komiske Glen. Har du et stort kendskab til komik? Du virker til at være en ekspert når vi læser herinde. Det mindste du kunne gøre er da at omtale folk med respekt, så kan det være at folk også viser dig respekt.

Besvar