Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
O

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af O »

SimonH skrev:
19. aug 2018, 19:40
O skrev:
19. aug 2018, 19:39
Ser Brøndby - Esbjerg og synes virkelig den 21-årige Oti ser stærk ud. Han minder mig lidt om Wikheim og kunne være en spændende tilføjelse, som angiveligt også kan bruges helt oppe foran. Nogle der har set flere kampe med ham, som kan sige noget om ham?
Vi skal ikke have mere tarteletfyld
Havde han bare en god kamp i dag? Lyder til du har set flere kampe med ham.

SimonH

Indlæg af SimonH »

O skrev:
19. aug 2018, 22:54
SimonH skrev:
O skrev:
19. aug 2018, 19:39
Ser Brøndby - Esbjerg og synes virkelig den 21-årige Oti ser stærk ud. Han minder mig lidt om Wikheim og kunne være en spændende tilføjelse, som angiveligt også kan bruges helt oppe foran. Nogle der har set flere kampe med ham, som kan sige noget om ham?

Han er da en ok spiller - for Esbjerg. Han har dog også ret tit siddet på bænken - I Esbjerg -fordi at han simpelthen har for ringe en teknik, manglende spilforståelse og andet. Jeg ser personligt intet i ham. Mayron George fx ligeså hurtig med en meget bedre fysik. Han har mange udfald. Ikke en spiller for os på nogen som helst måde.

THenry

Indlæg af THenry »

Diebesten skrev:
19. aug 2018, 22:46
Snakkede vi ikke også med en fra Holland der bombede i 1 division?
Jo. Der var snak om Sven Braken sidste vinter, men tror bare vi skal være glade for, at vi aldrig fik ham.

Det er også mere en 10'er vi mangler i min optik end en angriber.

O

Indlæg af O »

SimonH skrev:
19. aug 2018, 22:58
O skrev:
19. aug 2018, 22:54
SimonH skrev:

Han er da en ok spiller - for Esbjerg. Han har dog også ret tit siddet på bænken - I Esbjerg -fordi at han simpelthen har for ringe en teknik, manglende spilforståelse og andet. Jeg ser personligt intet i ham. Mayron George fx ligeså hurtig med en meget bedre fysik. Han har mange udfald. Ikke en spiller for os på nogen som helst måde.
Han må bare have ramt en god kamp i dag. Teknisk dygtig, kørte Brøndby midt samt forsvar rundt på røv og albuer, glimrende hug fra distancen som indikerede solid sparketeknik og ekstremt eksplosiv. Tak for dit besyv.

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Bjarke Jacobsen virker som en ung kopi af Jakob Poulsen. En rigtig rolig playmaker, der ikke lader sig stresse og stort set altid ligger den rigtige aflevering, som fjerne presset på holdet.

Kan godt være folk ikke mener, at han pt. er på den såkaldte hylde, men han er virkelig dygtig som 8’er og holder højt niveau.
Manden er lige fyldt 24 og har derfor gode muligheder for at blive endnu bedre.

Brugeravatar
tatoo

Indlæg af tatoo »

Lupus1999 skrev:
20. aug 2018, 19:49
Bjarke Jacobsen virker som en ung kopi af Jakob Poulsen. En rigtig rolig playmaker, der ikke lader sig stresse og stort set altid ligger den rigtige aflevering, som fjerne presset på holdet.

Kan godt være folk ikke mener, at han pt. er på den såkaldte hylde, men han er virkelig dygtig som 8’er og holder højt niveau.
Manden er lige fyldt 24 og har derfor gode muligheder for at blive endnu bedre.
Hvorfor disse øjebliks forslag. Han er slet slet slet ikke noget for os. Vi skal forstærke os og det kan han da ikke og jeg synes slet ikke han ligner JP i spillestil.
Vi kan ikke bruge en eneste af spillerne fra Aab og Horsens - jo måske Rinne. Jeg så den sidste halve time af en enorm dårlig fodboldkamp og det siger ikke så lidt når man ved hvordan vi spiller p.t. At Aab ligger nr. 2 tilskriver jeg kun marginaler de har haft på deres side. Når det stopper rasler de ned gennem tabellen.

Jeg tror du skal 2-3 hylder højere op for at finde spillere vi kan bruge.

Benzo

Indlæg af Benzo »

Uden at snakke om hylder og alt det gøjl, synes jeg også at vi skal hente en som er en klar forstærkning af start-11, til at forbedre det offensive spil, ikke hente endnu en spiller som måske en dag kan være den spiller, men en som kan være det idag.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Jeg tror godt vi kan begynde at afvente de 2 kampe imod Malmø. Udslaget af forestående, tror jeg bliver helt afgørende for, hvem man henter.

Jeg forestiller mig at Graversen og Co allerede har noget klart, såfremt vi går videre. Min ikke "hylden" vi henter på, afgøres af om vi går videre eller ej?!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Kongeren82 skrev:
21. aug 2018, 07:26
Jeg tror godt vi kan begynde at afvente de 2 kampe imod Malmø. Udslaget af forestående, tror jeg bliver helt afgørende for, hvem man henter.

Jeg forestiller mig at Graversen og Co allerede har noget klart, såfremt vi går videre. Min ikke "hylden" vi henter på, afgøres af om vi går videre eller ej?!
Du har sikkert ret, men det var jo NU, vi skulle bruge en given spillers kvaliteter og ikke når vi allerede har opnået gruppespillet - så er det jo næsten ligegyldigt. Det er denne her hurdle, der er den mest afgørende. Derfor er det slendrian at der ikke er styr på en ny spiller allerede. Men problemet er jo nok, at vi ikke kan tiltrække spilllere med de rette kompetencer, førend de ved om vi er i gruppespillet.

/ ortez

Konsulen

Indlæg af Konsulen »

Hvis forstærkningen kun hentes i tilfælde af, at vi når gruppespillet, så betyder det jo samtidig, at man ikke prioriterer at vinde mesterskabet. Vores konkurrenter her, eller planlægger at opruste, og samtidig er det jo ikke ligefrem fordi Thorup har formået at få spillet til at flyde. Jeg mener stadig, at det var en kæmpe fejl at sælge Drexler, og på den måde har man ikke forstærket sig offensivt.

Kongeren82
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Kongeren82 »

Konsulen skrev:
21. aug 2018, 12:02
Hvis forstærkningen kun hentes i tilfælde af, at vi når gruppespillet, så betyder det jo samtidig, at man ikke prioriterer at vinde mesterskabet. Vores konkurrenter her, eller planlægger at opruste, og samtidig er det jo ikke ligefrem fordi Thorup har formået at få spillet til at flyde. Jeg mener stadig, at det var en kæmpe fejl at sælge Drexler, og på den måde har man ikke forstærket sig offensivt.
Jeg tror simpelthen den der bliver hentet ind, afhænger af om vi går videre eller ej. Forstået på den måde, at står den på gruppespil er vi en "hylde" eller 2 højere end hvis det glipper.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Kongeren82 skrev:
21. aug 2018, 12:29
Konsulen skrev:
21. aug 2018, 12:02
Jeg tror simpelthen den der bliver hentet ind, afhænger af om vi går videre eller ej. Forstået på den måde, at står den på gruppespil er vi en "hylde" eller 2 højere end hvis det glipper.
Jeg tænker du kan have ret på den vis, at vi formår at tiltrække en bedre spiller, såfremt vi kan lokke med EL gruppespil.
Jeg er ikke i tvivl om at ledelsen arbejder på højtryk for at få en offensiv profil ind, men det niveau vi kigger på nu er vi desværre ikke spillerens førstevalg. Derfor kommer vi nok hen allersidst i vinduet, før vi får det på plads. Og der kan vores europæiske skæbne meget vel have betydning for hvor stor en appelsin der falder ned i vores turban. Det er desværre de forhold vi arbejder under, når vi gerne vil have spillere, der ligger lige et niveau over superligaen.
Så meget desto mere ærgerligt at Drexler “glippede”. Men det er et overstået kapitel nu.

mnm123

Indlæg af mnm123 »

Christian Riis udlejet til Esbjerg resten af sæsonen.

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Ambitionerne de udmeldte om at man ville gå efter at være den dominerende klub i DK, er slemt udhulede hvis man ikke får hentet en offensiv spiller i stedet for Drexler. I særdeleshed når det er soleklart får enhver at Jess Thorup har fejlet med sin off season strategi og træning. Mit gæt er at klubben planlægger at hente en klassespiller ind til offensiven uanset gruppespil eller ej. Vi er nødt til det hvis vi skal kunne kæmpe med om mesterskabet. Vi skaber simpelthen for lidt.

Spørgsmålet er så om vi kan finde en spiller der passer ind, som også gerne vil til Heden. Det er nok den største udfordring og hvis klubben holder fast i at de kun vil betale under markedspris, så er vi i en endnu sværere situation. Jeg håber at klubben hvis det er det der skal til, betaler premium-pris for en spiller for en periode på 4-5 år, hvor det ligger i kortene at han kan blive perioden ud
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

FCM2000

Indlæg af FCM2000 »

mousebreaker skrev:
21. aug 2018, 13:19
Ambitionerne de udmeldte om at man ville gå efter at være den dominerende klub i DK, er slemt udhulede hvis man ikke får hentet en offensiv spiller i stedet for Drexler. I særdeleshed når det er soleklart får enhver at Jess Thorup har fejlet med sin off season strategi og træning. Mit gæt er at klubben planlægger at hente en klassespiller ind til offensiven uanset gruppespil eller ej. Vi er nødt til det hvis vi skal kunne kæmpe med om mesterskabet. Vi skaber simpelthen for lidt.

Spørgsmålet er så om vi kan finde en spiller der passer ind, som også gerne vil til Heden. Det er nok den største udfordring og hvis klubben holder fast i at de kun vil betale under markedspris, så er vi i en endnu sværere situation. Jeg håber at klubben hvis det er det der skal til, betaler premium-pris for en spiller for en periode på 4-5 år, hvor det ligger i kortene at han kan blive perioden ud
Det kunne have været mig der havde skrevet det der :D MEN 8-)

Låst