Transfer sommer 2018

Om FC Midtjylland og Black Wolves
ben2han

Re: Transfer sommer 2018

Indlæg af ben2han »

Jesper BW1100 skrev:
18. aug 2018, 18:45
ben2han skrev:
18. aug 2018, 18:13
THenry skrev:
18. aug 2018, 16:38

Vi har jo været linket en del sammen med Hjulsager på det seneste. Jeg troede den døde, da han det i sidste uge, så ud til at han ville blive i Celta, men kan nu se, at han ikke er udtaget til deres trup til morgendagens kamp. Måske han alligevel skal væk fra Spanien, og vi kan være interesseret?

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera ... en-udeladt
Emre Mor kunne være manden der kunne sætte lidt mere kreativt spil, pris ? han koster nok 20-30 mill kr., men kunne vi få ham rettet op, så er han alle pengene værd
Celta gav små 100 mio sidste sommer i Dortmund. At tro de slipper ham for 20-30 mio nu er lallende naivt.
At han så næppe heller finder FCM interessant er en helt anden historie.
Jeg tror faktisk du på det punkt tager fejl, jeg tror Celta er villig til at sælge ham for det beløb, og erkende at de tog fejl og har tabt nogle penge

Husk Emre Mor spiller ikke, han har ikke rettet hans attitude og har været sat helt uden for i Celta p.ga. af dårlig opførsel.

Dertil kommer at han er næsthøjest lønnet i Celta, kun Iago Aspas er bedre lønnet, så de slipper for nogle lønkroner hvis han rejser

Problemet for Celta og Emre Mor selv, er at det er en mand der har problemer.

Og han er faldet i værdi, det må Celta bare tage på kappen, kan de komme af med ham for 30 mill kr. og skabe rum i lønbudgettet og slippe af med en spiller med attitude problemer, så tror jeg de slår til og tager tabet.

Men det vil nok også være for mange penge at satse på for os, når man ikke rigtig ved hvad der sker attitude mæssigt, det er nok mit største argument for ikke at det skal være ham.

Peter

Indlæg af Peter »

ben2han skrev:
18. aug 2018, 19:09
Jesper BW1100 skrev:
ben2han skrev:

Emre Mor kunne være manden der kunne sætte lidt mere kreativt spil, pris ? han koster nok 20-30 mill kr., men kunne vi få ham rettet op, så er han alle pengene værd
Celta gav små 100 mio sidste sommer i Dortmund. At tro de slipper ham for 20-30 mio nu er lallende naivt.
Jeg tror faktisk du på det punkt tager fejl, jeg tror Celta er villig til at sælge ham for det beløb, og erkende at de tog fejl og har tabt nogle penge

Husk Emre Mor spiller ikke, han har ikke rettet hans attitude og har været sat helt uden for i Celta p.ga. af dårlig opførsel.

Dertil kommer at han er næsthøjest lønnet i Celta, kun Iago Aspas er bedre lønnet, så de slipper for nogle lønkroner hvis han rejser

Og han er faldet i værdi, det må Celta bare tage på kappen, kan de komme af med ham for 30 mill kr. og skabe rum i lønbudgettet og slippe af med en spiller med attitude problemer, så tror jeg de slår til og tager tabet.

Men det vil nok også være for mange penge at satse på for os, når man ikke rigtig ved hvad der sker attitude mæssigt, det er nok mit største argument for ikke at det skal være ham.
Jeg er nu ret sikker på at hvis at Celta ville af med ham så kunne de sælge ham for 60-80 mill til en af de tyrkiske top klubber - En ung tyrker og jeg er 99% sikker på at de har en regel med at man skal have en række tyrkere på deres hold så han vil være i høj kurs der og der har været rygter om at han skulle til Besiktas siden han fik debut nærmest i Nordsjælland. Derudover så tvivler jeg som sagt meget stærkt på at han vil finde superligaen intressant. - Derudover er han lige blevet skiftet ind i stedet for Sisto efter 52 minutter for Celta så helt ude i kulden er han ikke :)

Ødegaard og Mor er altså bare en lidt for høj hylde for os at hente på - Endnu anyways :)
Senest rettet af Peter 18. aug 2018, 19:32, rettet i alt 1 gang.

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

ben2han skrev:
Jesper BW1100 skrev:
ben2han skrev:

Enig i, at han har attitudeproblemer - også i Celta. MEN manden kommer sgu ikke til FCM. 21 år og har kostet dem €13 mil, ham kan vi umuligt hente. Desuden virker det til, at han stadig er en del af deres planer for den nye sæson, og de må tro på ham, siden han lige er blevet skiftet ind i deres første kamp. (Han har lige erstattet Pione)

AltidFCM

Indlæg af AltidFCM »

Jeg tror, vi henter Uffe Bech, som Hannover nærmest har tigget om at finde en ny klub og endda (ifølge medier) blive betalt for det. :D Jeg synes, han var fremragende i FCN et par år tilbage, og manden er 25 nu, så jeg tror, vi stadig vil kunne få meget ud af ham.

Desuden følger Buba, Dal Hende m.fl. ham på Instagram, og han følger også Bach Bak og flere spillere. Så hvem ved.. det kan være, der er et skifte under opsejling. :D :D

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Lupus1999 skrev:
18. aug 2018, 18:25
Jeg er mere til Marcus Ingvartsen, hvis vi skal lave en Sørloth og have det meste ud af vores tre mands angreb igen.

Ingvartsen og Paul og så introducere Wikheim og Duelund som vores 10’ere.

Ellers så kunne det være frisk at hente Pierre Højbjerg, eller en tidligere spiller som havde noget af det vi nu søger, Kristoffer Olsson?

Ellers er jeg stadig på Martin Ødegaard.
Hvad med Messi? Højbjerg tjener mere end hele vores trup. Hvis vi ikke bevarer et gram af fornuft, så ender det der. Hæv niveauet.

ben2han

Indlæg af ben2han »

Peter skrev:
18. aug 2018, 19:27
ben2han skrev:
Jesper BW1100 skrev:

Jeg er nu ret sikker på at hvis at Celta ville af med ham så kunne de sælge ham for 60-80 mill til en af de tyrkiske top klubber - En ung tyrker og jeg er 99% sikker på at de har en regel med at man skal have en række tyrkere på deres hold så han vil være i høj kurs der og der har været rygter om at han skulle til Besiktas siden han fik debut nærmest i Nordsjælland. Derudover så tvivler jeg som sagt meget stærkt på at han vil finde superligaen intressant. - Derudover er han lige blevet skiftet ind i stedet for Sisto efter 52 minutter for Celta så helt ude i kulden er han ikke :)

Ødegaard og Mor er altså bare en lidt for høj hylde for os at hente på - Endnu anyways :)
det skulle have en mening hvis han ønskede at finde sig selv ved 1 år i dk.

Men heller ikke noget jeg tror der sker.

Men du nævner tyrkiske klubber :-)*

Hvis du nu har fulgt med, så er den tyrkiske økonomi og valuta styrtdykket, så de tyrkiske klubber har mistet købekraft, at rejse 60-80 mill kr svarer nu til en del mere end hvis det var for 2 år siden, der skal mange flere tyrkiske lira til at rejse det beløb frem for 2 år siden.

Mange af de udenlandske spillere i Tyrkiet har virkelig mistet penge/lønkraft.

Novak havde måske en bedre løn i FCM :-) end nu

Man må håbe at agenterne og deres advokater har sikret lønudbetalingen i Euro, men omvendt kan det bringe storhold i økonomisk ruin

mousebreaker

Indlæg af mousebreaker »

Emre Mor. Een ting er at han er at han er aaaalt for dyr, en anden er at knægten er en kæmpe drama queen. Det er latterligt at nævne ham i den her tråd. Bare min uforbeholdne mening i en kæmpe brandert
"There is a disconnect in what we know and what we do!
Being able to adapt our behavior to challenges, is as good a definition of intelligence as any I know"
- Neil Degrasse Tyson on climate changes -

RandomHero

Indlæg af RandomHero »

Emre mor, Ødegaard og Ingvartsen er uden for vores rækkevidde er jeg overbevist om. Håber heller ikke vi ender med Toutouh, Uffe B eller hjulsager for den sags skyld. Kan folk herinde huske andre spillere af den slags, vi tidligere har været sat i forbindelse med? Håber snart der sker noget, ellers ser jeg ikke vores trup som markant forstærket..

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg kan huske, at Rasmus Ankersen var i Spanien for at skulle overbevise en Segunda-spiller om at komme hertil, dengang Benhams indtog stadig var lidt af en nyhed rundt omkring. Det lykkedes vist aldrig. Kunne ellers ikke være helt dumt med en dygtig kreatør fra de kanter.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Var der ikke også noget med en spiller der spillede i ligaen i Dubai? En offensiv profil, som havde spillet i Sverige tror jeg

Jeg husker ham som meget interessant, men at økonomien ødelagde vores mulighed for at hente ham. Måske det er muligt nu.

Nogen der kan huske hvem det er?

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Dondinho skrev:
19. aug 2018, 18:49
Var der ikke også noget med en spiller der spillede i ligaen i Dubai? En offensiv profil, som havde spillet i Sverige tror jeg

Jeg husker ham som meget interessant, men at økonomien ødelagde vores mulighed for at hente ham. Måske det er muligt nu.

Nogen der kan huske hvem det er?
Jeg tror det er Hamdallah du tænker på. Vi var efter ham i vintervinduet 16/17. Han er marokkaner og har spillet i Norge. Efter det har han smadret mål ind i Kina og Qatar. Han spiller fortsat i Qatar og tjener formentlig en ganske fin hyre :-)
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/a ... hamdallah/

O

Indlæg af O »

Ser Brøndby - Esbjerg og synes virkelig den 21-årige Oti ser stærk ud. Han minder mig lidt om Wikheim og kunne være en spændende tilføjelse, som angiveligt også kan bruges helt oppe foran. Nogen der har set flere kampe med ham, som kan sige noget om ham?

SimonH

Indlæg af SimonH »

O skrev:
19. aug 2018, 19:39
Ser Brøndby - Esbjerg og synes virkelig den 21-årige Oti ser stærk ud. Han minder mig lidt om Wikheim og kunne være en spændende tilføjelse, som angiveligt også kan bruges helt oppe foran. Nogle der har set flere kampe med ham, som kan sige noget om ham?
Vi skal ikke have mere tarteletfyld

ben2han

Indlæg af ben2han »

Fredericia mangler en angriber, Paul kunne være en mulighed?

Diebesten

Indlæg af Diebesten »

Snakkede vi ikke også med en fra Holland der bombede i 1 division?

Låst