Jeg tror faktisk du på det punkt tager fejl, jeg tror Celta er villig til at sælge ham for det beløb, og erkende at de tog fejl og har tabt nogle pengeJesper BW1100 skrev: ↑18. aug 2018, 18:45Celta gav små 100 mio sidste sommer i Dortmund. At tro de slipper ham for 20-30 mio nu er lallende naivt.ben2han skrev: ↑18. aug 2018, 18:13Emre Mor kunne være manden der kunne sætte lidt mere kreativt spil, pris ? han koster nok 20-30 mill kr., men kunne vi få ham rettet op, så er han alle pengene værdTHenry skrev: ↑18. aug 2018, 16:38
Vi har jo været linket en del sammen med Hjulsager på det seneste. Jeg troede den døde, da han det i sidste uge, så ud til at han ville blive i Celta, men kan nu se, at han ikke er udtaget til deres trup til morgendagens kamp. Måske han alligevel skal væk fra Spanien, og vi kan være interesseret?
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera ... en-udeladt
At han så næppe heller finder FCM interessant er en helt anden historie.
Husk Emre Mor spiller ikke, han har ikke rettet hans attitude og har været sat helt uden for i Celta p.ga. af dårlig opførsel.
Dertil kommer at han er næsthøjest lønnet i Celta, kun Iago Aspas er bedre lønnet, så de slipper for nogle lønkroner hvis han rejser
Problemet for Celta og Emre Mor selv, er at det er en mand der har problemer.
Og han er faldet i værdi, det må Celta bare tage på kappen, kan de komme af med ham for 30 mill kr. og skabe rum i lønbudgettet og slippe af med en spiller med attitude problemer, så tror jeg de slår til og tager tabet.
Men det vil nok også være for mange penge at satse på for os, når man ikke rigtig ved hvad der sker attitude mæssigt, det er nok mit største argument for ikke at det skal være ham.